پمپ کشاورزی, مقالات

آخرین قیمت فروش پمپ های کشاورزی و صنعتی در بازار

از پارامترهای مهم در قیمت گذاری پمپ های آبرسانی کشاورزی هنگام خرید فاکتورهایی مثل توان‌موتور،طول مسیر ،ارتفاع آبدهی و اندازه لوله تاثیر گذار می باشد.فروش پمپ کشاورزی و تجهیزات آن مثل لوله و اتصالات در بازار پمپ آب توسط فروشگاه ها یک پمپ فروشی با توجه به نیاز مشتری با موتورهای سه فاز و تکفاز صورت می گیرد.آخرین قیمت این محصول بر اساس قیمت روز چدن و مواد اولیه تعیین می‌شود و می توانید برای دریافت قیمت روز با ما تماس بگیرید.

فروش پمپ آب ۸ اینچ با موتور دیزل خاور درجه یک

در بسیاری از مزارع کشاورزی به دلیل عدم وجود ه برق برای راه اندازی پمپ های آب کشاورزی باید از موتور دیزل استفاده شود.یکی از پرفروش ترین پمپ هایی که در مزارع کشاورزی به خصوص در جنوب کشور استفاده می‌شود الکتروپمپ شناور پمپیران است که با توجه به قطر پروانه بزرگی که دارد حجم آب زیادی را با ارتفاع کم جابجا می کند.

بر طبق تجربه و آمار پمپ آب ۸ اینچ حلزونی که با موتور دیزل خاور کوپله شده است از محصولاتی است که برای آبرسانی از رودخانه ها و کانال های آبی به مزارع کشاورزی از آن استفاده می شود که دستگاه دیزل پمپ ۸ اینچ درجه یک راه می توانید از همین سایت خریداری کنید.

مرکز پخش پمپ آب ۳ و ۴ اینچ خودمکش برای تخلیه آب معابر

یکی از معضلات انتقال آب باران از معابر و تخلیه فاضلاب های شهری خانگی و صنعتی پمپهای حلزونی می‌باشد که نیاز به نصب سوپاپ دارند و همین امر حمل و نقل این پمپ آرا مشکل کرده است.برای حل این مشکل نمونه‌ای از پمپ های انتقال آب با نام پمپ خودمکش یا پمپ سوپاپ بالا تولید می‌شوند که به لحاظ کارایی بسیار بهتر از پمپ های حلزونی برای تخلیه فاضلاب ها عمل می کنند.

الکتروپمپ شناور ناصری نیازی به نصب سوپاپ نداشته و حمل و نقل آنها بسیار راحت است همچنین آب بندی این پمپ ها ازما فیبروفنر می باشد.در این مجموعه پمپ های ۳ و ۴ اینچ خودمکش به صورت عمده و تکی در دو مدل چدنی و تمام استیل در شمال و جنوب کشور به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

واحد تولیدی پمپ های حلزونی مخصوص آب شور

یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب و خرید پمپهای کشاورزی نوع سیال می باشد که اگر اسیدی و خورنده باشد می بایست جنس قطعات پمپ را از فولادهای ضد زنگ در نظر گرفت.آب شور از همین نمونه می باشد که برای انتقال آن نیاز است تا تمام قطعات دوار پمپ که با آب در تماس هستند مقاوم به خوردگی و سایش باشند.

این پمپ ها در کارخانه به صورت کاملاً تخصصی تولید شده و جنس پروانه ،محور و بوش محور از استیل ۳۱۶ و ۳۰۴ می باشد همچنین پروانه این پمپ ها از جنس برنز یا استیل ۳۱۶ می باشد که طول عمر این قطعات را بسیار بالا میبرد.به دلیل حذف واسطه ها تولید کننده پمپ های حلزونی به صورت مستقیم این پمپ ها را برای مراکز پرورش شیلات در جنوب و شمال کشور با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

خرید اینترنتی پمپ حلزونی ارزان قیمت در سلیمانیه و اربیل عراق

وجود آب های سطحی و کانال های پر آب در کشور عراق و شهرهای اطراف آن مانند اربیل و سلیمانیه باعث شده تا میزان تقاضا برای خرید پمپ های آب کشاورزی تولید شده در ایران افزایش پیدا کند و همین امر موجب شده تا میزان تعاملات تجاری بین ایران و عراق در زمینه خرید و فروش دستگاه پمپ آب حلزونی زیاد شود.

شرکت آسیا پمپ ایرانیان برای سهولت در دسترسی مشتریان عراقی که قصد خرید پمپ حلزونی ارزان قیمت را دارند این امکان را فراهم کرده تا به صورت اینترنتی محصول خود را در شهرهای سلیمانیه و اربیل عراق تهیه کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر با این مجموعه تماس بگیرید.

امتیاز دهید post