پمپ کشاورزی

تجارت پمپ سانتریفیوژ طبقاتی در کشور

خرید اینترنتی پمپ خودمکش

سیالات و مایعات مختلف امروزه سهم به سزایی در صنعت و کشاورزی دارد و به همین خاطر نیاز است تا برای جابجایی و انتقال آن از پمپ سانتریفیوژ طبقاتی و پمپ گریز از مرکز استفاده کنیم.فلسفه ایجاد پمپ نیز همین بوده تا بتوان آنرا طی فرایندی به مکان مورد نظر منتقل کرد.

پمپ سانتریفیوژ طبقاتی

از همین رو تجارت پمپ سانتریفیوژ طبقاتی و همینطور پمپ آب حلزونی در ایران رونق بسیار خوبی پیدا کرده است.برای تهیه انواع پمپ آب می توان به بازار بزرگ پمپ آب و فروشگاه های عرضه پمپ کشاورزی مراجعه کرد و پمپ نو و دست اول خریداری کرد.

گفتنی است نصاب های الکتروپمپ پمپیران به واسطه برق، نیرو را برای آن تامین می‌کنند و بعضی از این پمپ ها می تواند از ۱۰۰ تا ۲۰۰ ولت نیازمند نیروی برق باشند تا بتوانند کارایی خوب را انجام بدهند.

قیمت روز انواع پمپ آب طبقاتی افقی در بازار

ابتدا لازم است بدانیم که پمپ آب طبقاتی یک مدل خاص نیست و تعدد مدل های آن محبوبیت آنرا برای مشتریان افزایش داده است.پمپ فشار قوی در چهار دسته طبقه بندی می شود.

  • پمپ فشار قوی WKL
  • پمپ فشار قوی MD
  • پمپ فشار قوی MC200
  • پمپ فشار قوی CV200

هر کدام از این پمپ ها با توجه به نوع کاربرد آن متفاوت است.شرکت آسیا پمپ که به ساخت انواع دستگاه پمپ افقی گریز از مرکز فعالیت دارد،محصولات خود را به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند.جهت اطلاع از لیست قیمت انواع پمپ فشار قوی طبقاتی با ما در تماس باشید.

فروش عمده پمپ فشار قوی در تهران

از دیر باز رسم بر این بوده تا شهرهای بزرگ در هر کشوری مرکز خرید و فروش عمده و تجارت انواع محصولات باشد و مشتریان برای داشتن حق انتخاب بیشتر و تنوع به این مراکز مراجعه می کنند.در ایران نیز یکی از بازارهای اصلی خرید و فروش پمپ شهر تهران می باشد.

پمپ سانتریفیوژ طبقاتی

شرکت های زیادی در بازار بزرگ پمپ آب تهران در حال فعالیت هستند و بعضا نمایندگی فروش برندهای معروف پمپ مثل پمپیران را دارا هستند.شرکت آسیا پمپ نیز با تولید انواع پمپ سانتریفیوژ طبقاتی با طرح پمپیران و پمپ گریز از مرکز افقی محصولاتش را در بازار تهران عرضه می کند.

پمپ فشار قوی افقی چیست؟

پمپ چند مرحله ای یا طبقاتی به پمپی گفته می شود که از چند پروانه یا مرحله که در بدنه پمپ قرار دارد تشکیل شده است.سیال به کمک فشاری که در پمپ ایجاد می شود،با طی کردن جریان در چند مرحله به مسافتهای بالاتر منتقل می شود.

پمپ سانتریفیوژ طبقاتی

استفاده از الکتروپمپ پنتاکس به دلیل جاگیری کم و نصب ساده در چاههای عمیق بسیار متداول می باشد، از این پمپ ها زمانی استفاده می شود که نیاز به جریان و فشار ثابت باشد و توسط موتورهای بنزینی،دیزلی و الکتروموتور هدایت می شود.این پمپ ها در 4 دسته کلی قرار گرفته که پر مصرف ترین و پر فروش ترین آنها پمپ WKL می باشد که در 8 مدل مختلف ساخته می شود.

امتیاز دهید post