پمپ کشاورزی

خرید اینترنتی پمپ آب سانتریفیوژ صادراتی | Asiapumpco

خرید پمپ سانتریفیوژ

خرید پمپ سانتریفیوژ از زمانی که فضای مجازی اینترنت شکل جدی تری به خود گرفته است،روند متفاوت تری نسبت به قبل دارد.پمپ آب سانتریفیوژ ایرانی دارای کیفیتی حتی بهتر از نمونه های خارجی می باشد.لذا برای صادرات آن باید دست به اقداماتی زد.شرکت های تولید کننده اکثر توجه خود را معطوف بازار داخل کرده اند و بخاطر نداشتن تبلیغات و باور اینکه می توان بازارهای بین المللی را تسخیر کرد به این مسئله به صورت جدی نگاه نکرده اند.

خرید پمپ سانتریفیوژ

اما در یکی دو سال اخیر برخی از شرکت ها،تجار و بازرگانان ظرفیت های بازار بین المللی را شناسایی کرده اند و قصد دارند صادرات پمپ آب را به کشورهایی نظیر روسیه،عراق،کانادا،اندونزی،تاجیکستان،پاکستان و عربستان آغاز کرده اند.این رویه باعث می شود ارز آوری بیشتری برای کشور اتفاق بیفتد و کارخانه های تولید پمپ آب از تمام ظرفیت و پتانسیل های خود استفاده کنند.شرکت آسیا پمپ یکی از این شرکت هاست که محصولات تولیدی خود را در سطح بین المللی ارائه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.[dropcap][/dropcap]

2 روش برای شناسایی ظرفیت بازارهای جهانی و پیدا کردن مشتری های خارجی

اگر در نمایشگاههای بین المللی ماشین آلات و صنایع کشاورزی که در شهرهایی مثل تهران و اصفهان و حتی تبریز برگزار می شود شرکت کرده باشید و با شرکت های سازنده صحبت کنید می بینید که آنها زیاد به بحث صادرات و فروش های برون مرزی به چشم یک فرصت نگاه نمی کنند و فقط سعی در رقابت در بازار داخلی دارند.البته شرکت هایی نیز وجود دارند که در این راستا قدم برداشته اند،اما اکثر فعالان این حوزه ذهنیت خوبی نسبت به این مسئله ندارند.

خرید پمپ سانتریفیوژ

شاید بپرسید چگونه می شود مشتری پیدا کرد و پگونه می توان فهمید که کدام کشورها برای صادرات خوب است؟ این سوالی است که ما در این مقاله به آن جواب می دهیم.از آنجا که در ایران بحث کار تیمی اهمیت داده نمی شود و سعی می کنند همه کارها را خود اشخاص انجام دهند فکر می کنند فروش و صادرات امری محال است.در اینجا دو روش برای انجام این کار ذکر می کنیم.

  1. رفتن به نمایگاه های بین المللی برون مرزی و بازاریابی مستقیم و حضوری
  2. همکاری با شرکت های بازرگانی ایرانی که دارای تجربه هستند و می توانند استراتژی های حرفه ای که دارند مشتری های خارجی را جذب کنند.

بهترین برند برای خرید پمپ سانتریفیوژ صادراتی کدام است؟

بعد از اینکه ذهنیت نمی شود به می شود تبدیل شد،سوال بعدی پیش می آید که مشتریان خارجی به دنبال چه محصول با چه مشخصاتی هستند؟آیا ما می توانیم نیازهای آنان را تامین کنیم؟باید بگوییم %100 می توانیم.دلیل موجه و قانع کننده هم داریم.

به دلیل

  • پایین بودن ارزش پولی ایران در مجامع بین المللی
  • دارا بودن منابع عظیم و غنی از انواع مواد معندنی و
  • پایین بودن هزینه تولید و همچنین بالا بودن کیفیت پمپ آب تولید شده نسبت به مشابه خارجی آن

می توانیم نیازهای مشتریان خارجی را در هر بعدی از لحاظ قیمت و کیفیت تامین کنیم.اما برترین برند پمپ آب در وهله اول می تواند شرکتی باشد که در حجم انبوه و تیراژ بالا تولید می کند.یکی از این برندها صنایع پمپ سازی آسیا پمپ می باشد.برای اطلاع از لیست قیمت می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *