پمپ کشاورزی, مقالات

تهیه پمپ های کشاورزی با برند آسیاپمپ ایرانیان + قیمت

الکتروپمپ خودمکش استیل

در بازار پمپ آب می توانید انواع برندهای پمپ آب را به همراه تجهیزات آن خریداری کنید اما روش سنتی باعث ایجاد محدودیتهایی برای خرید شده که مشتریان را مجاب کرده تا به دنبال خرید اینترنتی این محصول باشند.قیمت پمپ کشاورزی بر اساس نحوه خرید و برند متقاوت می باشد.شرکت آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ گریز از مرکز حلزونی و پمپ فشار قوی را با بهترین کیفیت با همین برند در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت پمپ کشاورزی خودمکش ۱۰ تا ۲۰ اینچ

پمپ خودمکش به لحاظ کارکرد از پمپ های خاصی است که به دلیل ناشناخته بودن آن در بین مشتریان و بازار کمتر مورد توجه قرار گرفته است.این پمپ ها در اندازه های کوچک و بزرگ در کشور تولید می شود و برای مصارف کشاورزی و پروش میگو بسیار مقرون به صرفه است.پمپ خودمکش استیل هم در موارد خاص به صورت سفارشی تولید می شود.

اما در مصارف کشاورزی بسته به اندازه حجم آب قابل پمپاژ،ارتفاع مسیر و اندازه پمپ قیمت آن متفاوت است.قیمت پمپ های ۱۰ تا ۲۰ اینچ خودمکش یا پمپ سوپاپ سرخود هم بر همین اساس تعیین می شود.از طرفی این پمپ ها در مقایسه با نمونه خارجی آن در بازار ارزانتر است.قیمت روز پمپ ۱۰ تا ۲۰ اینچ را از واحد فروش شرکت جویا شوید.

سایت فروش پمپ های کشاورزی در عمان

پمپ ها و الکتروپمپ های کشاورزی ساخت ایران به دلیل کیفیت بالایی که دارند و همچنین قیمت پایین نسبت پمپ های انتقال آب ایتالیایی و آلمانی بسیار مورد استقبال خریداران کشورهای همسایه ایران قرار گرفته است.پمپ کشاورزی شامل پمپ های گریز از مرکز حلزونی، پمپ فشار قوی wkl و پمپ شناور می شوند که در دو مدل چدنی و استیل به سفارش مشتری تولید می شوند.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان با هدف تسهیل خرید و فروش پمپ های کشاورزی برای مشتریان در عمان اقدام به عرضه آنلاین محصولات خود در این کشور کرده است.لذا برای خرید بهترین پمپ های کشاورزی کافی است از طریق ارسال ایمیل یا تماس با واتساپ شرکت سفارش خود را ثبت کنید.

تولید پمپ های کشاورزی سفارشی از جنس استیل

پمپ های استنلس استیل برای مصارف کشاورزی در مواردی استفاده می شود که آب شور باشد یا دارای املاح اسیدی.به دلیل بالا بودن قیمت این پمپ ها برخی کشاورزان ترجیح میدهند پمپ های چدنی خریداری کنند.تولید پمپ های استیل به سفارش مشتری انجام می شود و جنس آن از استیل ۳۱۶ و ۳۰۴ می باشد که البته استیل ۳۱۶ مقاومت بیشتری در مقابل خورندگی و سایش دارد.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ آب استیل حلزونی و فشار قوی را با بهترین کیفیت را در کمترین زمان به شما ارائه خواهیم داد.همچنین قطعات یدکی پمپ آب استیل و چدنی را به صورت عمده و خرده در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید الکتروپمپ کشاورزی ۲۹-۲۵۰ آنلاین در بندرعباس

از پر مصرف ترین پمپ های انتقال آب در بندرعباس پمپ آب ۱۰ اینچ می باشد که برای مصارف کشاورزی استفاده می شود.ورودی و خروجی این پمپ ۱۰ اینچ بوده و در صورتی که مشتری نیاز به حجم آب بیشتری داشته باشد می توان فلنج ورودی را بزرگتر کرد.اما به طور معمول این پمپ به صورت ۱۰ به ۱۰ ایتفاده می شود.آسان ترین راه برای خرید الکتروپمپ کشاورزی ۲۹-۲۵۰ در بندرعباس خرید آنلاین این محصول می باشد که با برندهای مختلف توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان انجام می شود.

امتیاز دهید post