پمپ کشاورزی

توزیع عمده پمپ های سانتریفیوژ با پروانه روباز

پمپ های سانتریفیوژ قیمت مختلفی دارند که مچموعه ای از عوامل باعث نوسان در قیمت این پمپ ها می شود.مهمترین آنها شیوه ی توزیع پمپ های سانتریفیوژ می باشد.در برخی از شهرها فروشگاه ها و تعمیرکاران به فروش پمپ فعالیت دارند مشتریانی که قصد خرید عمده را دارند قطعا به سراغ تولید کننده پمپ سانتریفیوژ رفته و این موضوع نشان دهنده ی این است که خرید بدون واسطه برای مشتریان جذابیت بیشتری دارد.

در این بین خریداران پمپ آب در شمال و جنوب کشور به دلیل انتقال آب از رودخانه به زمین های کشاورزی نیاز به پمپی دارند بتواند آب و لجن را با هم منتقل کند.پمپ های سانتریفیوژ پروانه باز در اندازه های مختلف تولید می شود.

  • پمپ سانتریفیوژ پروانه باز اتانرم ۸ اینچ
  • پمپ سانتریفیوژ اتانرم ۶ اینچ
  • پمپ سانتریفیوژ خودمکش

پمپ های سانتریفیوژ قیمت

پمپ های سانتریفیوژ قیمت مناسب فشار قوی

پمپ های سانتریفیوژ قیمت

پمپ های سانتریفیوژ قیمت مناسب شامل پمپ هایی می شود که توسط شرکت های سازنده یا نمایندگی رسمی فروش کارخانجات به فروش می رسد.اغلب مشتریان در حین خرید به این نکته توجه ندارند که می توانند هم پمپ با کیفیت هم خوش قیمت خریداری کنند و صرفا با در نظر گرفتن خرید پمپ آب با قیمت ارزان انتخاب خود را محدود می کنند.

اگر بخواهیم با دقت بیشتری بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که برندهایی در بازار هستند که هر دو فاکتور قیمت و کیفیت را همزمان با هم دارند.متقاضیان خرید پمپ سانتریفیوژ فشار قوی با قیمت مناسب می توانند به صورت غیر حضوری انواع پمپ فشار قوی چپگرد و راستگرد با بهترین کیفیت را از ما بخواهند.

نحوه نصب و راه اندازی پمپ های سانتریفیوژ و فشار قوی

بخاطر داشته باشید پمپ را هرگز خارج از محدوده هایی که در پلاک پمپ ذکر شده استفاده نکنید در غیر این صورت عملکرد پمپ دچار مشکل می شود و قطعات داخلی پمپ ساییده می شود.

اما اصولی که باید رعایت شود به شرح زیر می باشد.

  1. فوندانسیون:شاسی دستگاه یا جوشکاری پروفیل های فولادی از قبیل نبشی،تیرآهن،ناودانی و یا صفحات خمکاری شده ساخته می شود و شاسی هایی که به این روش ساخته می شوند تا حد قابل توجهی محکم و بی لرزش هستند.
  2. روش حمل:در موقع حمل الکتروپمپ کوپله شده طناب را زیر پمپ و موتور قرار داده و از نصب نمودن طناب به حلقه روی الکتروموتور خودداری کنید.
  3. نصب :پس از جای گذاری الکتروپمپ و شاسی حتما باید آنرا تراز کنید به این معنی که شرایط برای کارکرد مناسب و بدون لرزش مهیا شود.برای اینکار موارد زیر را انجام دهید.بین شاسی و فوندانسیون  و در محل پیچها باید ورق های تنظیم کننده را در سمت چپ و راست قرار دهید و در صورتیکه فاصله پیچها بیشتر از ۸۰۰ میلیمتر باشد از ورق های تنظیم کننده اضافی در وسط فاصله بین پیچها استفاده کنید..همه ورق ها باید به صورت هم سطح روی فونداسیون قرار گیرد.پس از تراز نمودن شاسی پیچ ها را به طور یکنواخت محکم کنید و تراز بودن را دوباره کنترل کنید.درزهای بین شاسی و فونداسیون را دوغ آب بزنید و مطمئن باشید تا هیچ حبابی در آن وجود نداشته باشد.پس از سفت شدن ملات نیز باید مهره های فونداسیون به ترتیب و تا حد ممکن محکم بست.

۴٫اتصالات : لوله کشی مسیرهای ورودی و خروجی پمپ باید به نحوی انجام گیرد که هیچگونه تنش و کشش روی پمپ ایجاد نشود.در هر حال نباید از پمپ به عنوان تکیه گاهی برای لوله ها استفاده کرد.

فروش پمپ سانتریفیوژ ۸ اینچ ارزان قیمت در کشور

شرکتهای تولید کننده پمپ

در مزارع کشاورزی و پرورش شیلات موضوع انتقال آب با حجم زیاد و نیروی کم بسیار حائز اهمیت می باشد.از این رو پمپ های سانتریفیوژ پروانه باز یا پروانه بسته با حجم آبدهی بالا از محبوبیت خاصی برای مشتریان برخوردار است.یکی ازین پمپ ها،پمپ گریز از مرکز ۸ اینچ یا پمپ ۸ به ۸ با پروانه باز و پروانه بسته می باشد که توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان تولید و در بازار عرضه می شود.

 

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *