پمپ کشاورزی

تولید کننده انواع پمپ سانتریفیوژ حلزونی چپگرد

تولید کننده پمپ سانتریفیوژ

برای بسیاری از مشتریانی که از پمپ های سانتریفیوژ حلزونی استفاده می کنند کاهش هزینه در راس الویت قرار دارد.برای همین شرکت های تولید کننده پمپ سانتریفیوژ علاوه بر ساخت دستگاه پمپ حلزونی راستگرد با کمی تغییر در قالب محفظه پمپ اقدام به تولید پمپ سانتریفیوژ چپگرد کردند.پمپ های چپگرد برای کشاورزانی که از موتورهای دیزلی یا تراکتور به عنوان محرکه استفاده می کنند مقرون به صرفه است.

احتمالا پیدا کردن مرکزی برای خرید پمپ های سانتریفیوژ چپگرد برای بیشتر مشتریان در کشور سخت باشد،به همین دلیل شرکت آسیاپمپ ایرانیان تولید کننده و تامین کننده انواع پمپ های گریز از مرکز و فشار قوی چپگرد در ایران این امکان را به مشتریان در دور افتاده ترین نقاط کشور داده تا بتوانند مستقیما از کارخانه خرید خود را انجام دهند.برای دریافت لیست قیمت و ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

تولید کننده پمپ سانتریفیوژ

آشنایی با انواع پمپ سانتریفیوژ

پمپ های سانتریفیوژ را بر اساس نوع پوسته،نوع پروانه و چگونگی قرار گرفتن محور و تعداد طبقات می توان دسته بندی کرد که در زیر به انواع آنها اشاره خواهیم کرد.با ما همراه باشید.

  • از لحاظ نوع پوسته : به دو دسته حلزونی و افشاننده تقیم می شوند.
  • از لحاظ تعداد برش پوسته : به دو نوع پوسته یک تکه و چند تکه تقسیم می شوند.
  • از لحاظ وضعیت دهانه مکش و رانش
  • از لحاظ پروانه : در واقع از نظر ساختار مکانیکی،نحوه ورود مایع به پروانه و جهت نسبی جریان خروجی از آن موجب تفاوت در پمپ ها می شود.
  • از لحاظ تعداد طبقات به پمپ های یک طبقه و چند طبقه دسته بندی می شوند.

با وجود این پمپ های سانتریفیوژ قابلیت این را دارند که متناسب با نوع و شرایط کارکرد محیط ساخته شوند و توضیحات فوق صرفا جهت آشنایی با این مدل از پمپ ها می باشد.همچنین برای افزایش طول عمر سیستم پمپاژ باید اصول نصب پمپ سانتریفیوژ و نگهداری از آن را به درستی رعایت کرد.

پمپ چند مرحله ای چیست؟ | فروش پمپ سانتریفیوژ فشار قوی در شمال کشور

تولید کننده پمپ سانتریفیوژ

پمپ های فشار قوی که به پمپ طبقاتی یا پمپ های چند مرحله ای معروف هستند تعدادی پروانه به صورت متوالی روی محور پمپ نصب شده اند که طریقه قرار گیری آنها به این شکل است که محفظه رانش هر پمپ به مجرای مکش پمپ بعدی مرتبط است.این پمپ ها قادر هستند آب را تا ارتفاع زیادی پمپاژ کنند و فشار قابل توجهی را تامین کنند.گفتنی است که هر مرحله را می توان یک پمپ جداگانه فرض کرد.

ساخت انواع پمپ فشار قوی موسوم به پمپ های WKL  در کشور باعث شده مشتریان در بسیاری از پروژه ها از این پمپ استفاده کنند.در شهرهای شمالی ایران بازار فروش این پمپ ها بسیار داغ است و خریداران برای پروژه های آبیاری بارانی یا پمپاژ آب به ارتفاعات بالا از آن استفاده می کنند.فروش پمپ فشار قوی در دو نوع راستگرد و چپگرد با بهترین کیفیت در شهرهای شمالی ایران از طریق این وب سایت و شرکت آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر می باشد.

نمایندگی رسمی فروش پمپ اطلس در جنوب ایران

تولید کننده پمپ سانتریفیوژ

اگر طرفدار پمپ های سانتریفیوژ باشید نام پمپ اطلس حتما به گوشتان خورده است.این شرکت با ساخت انواع پمپ های حلزونی و فشار قوی سالهاست در بازار ایران به عنوان برندی محبوب فعالیت دارد.این شرکت بیش از ۱۵۰ مدل پمپ سانتریفیوژ را با مرغوبترین کیفیت تولید می کند.لازم به ذکر است پمپ های سانتریفیوژ اطلس پمپ اصلی را فقط از نمایندگی فروش این شرکت تهیه کنید.

چنانچه خواهان بهترین پمپ آب حلزونی هستید و می خواهید از ضمانت و خدمات پس از فروش و همچنین تجربه یک خرید عالی لذت ببرید پمپ اطلس گزینه مناسبی می باشد.فروش انواع این پمپ ها در جنوب کشور توسط نمایندگی رسمی فروش اطلس پمپ صورت می گیرد و شما می توانید به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام داده پمپ را در محل خود تحویل بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *