پمپ کشاورزی

تولید کننده پمپ خودمکش مخصوص پرورش شیلات

تولید کننده پمپ خودمکش

پمپ های گریز از مرکز خودمکش به لطف طراحی هوشمندانه متخصصین کشورمان انتظارات مشتریان را در رابطه با کارایی پمپ، راندمان آن،هزینه های تعمیر و نگهداری پایین و بهره وری بالا برآورده کند.تولید کننده پمپ خودمکش با در نظر گرفتن تمام جوانب و نیازهای بازار این پمپ ها را با پروانه نیمه باز می سازد و همین موضوع سبب می شود تلفیقی از جریان آب و هوا هنگام پمپاژ از دستگاه پمپ خارج شود.این امر باعث شده تا در سایت پرورش میگو و ماهی که نیاز مبرم به پمپ هایی دارند که نیاز به نصب سوپاپ در لوله مکش نباشد و بتواند اکسیژن مورد نیاز آبزیان را تامین کند.

پمپ های خودمکش معمولا از سایز ۶ تا ۱۶ اینچ در مزارع پرورش میگو استفاده می شود.این پمپ ها می توانند مواد جامد،الیاف و مواد جامدی که در آب هستند را در صورت ورود به لوله مکش از پمپ رد کنند.

تولید کننده پمپ خودمکش

فروش پمپ خودمکش با قیمت درب کارخانه

تولید کننده پمپ خودمکش

یکی از دغدغه های مشتریان عدم در دسترس بودن فروشندگان می باشد که تنها در زمانی مشخصی از روز در دسترس مشتریان هستند.دلیل دیگر فاصله مکانی خریدار با فروشنده است که باعث شده خریدار قید موقعیت های خوبی را که ممکن است با حضور در بازار برای خرید پمپ آب داشته باشد از دست بدهد.به همین دلیل تولید کننده پمپ خودمکش با ایجاد استراتژی فروش بدون واسطه این فاصله را با مشتری به حداقل رسانده است.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان در سراسر کشور بوده و از طریق فروشگاه اینترنتی عرضه پمپ خودمکش انواع مختلف این پمپ ها را با قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.جهت دریافت کاتالوگ و اطلاع دقیق از قیمت پمپ خودمکش با ما کارشناسان ما تماس بگیرید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت گذاری پمپ خودمکش

در بازار فروش پمپ آب به خاطر نوسان زیاد قیمتها و عدم ثبات بازار متقاضیان خرید و فروش پمپ آب نمی توانند قیمت های واقعی را تمیز دهند و متحمل ضرر می شوند.بسیاری از عوامل در گران شدن و ارزان شدن پمپ خودمکش تاثیر گذارند که به صورت مختصر به شرح آن می پردازیم.

  • گران شدن مواد اولیه
  • افزایش دستمزد کارگر
  • افزایش هزینه حمل و نقل
  • نوسانات ارز
  • نوسان قیمت آلیاژهای آهنی

به هر حال با این همه مجموعه ما سعی کرده است که با تثبیت قیمت های منصفانه و تولید انبوه این محصولات رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب کرده و بهترین پمپ خودمکش را به آنها ارائه کند.

صادرات پمپ خودمکش به کشورهای همسایه

پمپ های گریز از مرکز که در نمونه های مختلفی از جمله پمپ خودمکش تولید می شوند دارای عرضه و تقاضای زیادی در بازارهای داخلی و خارجی هستند.پمپ های خودمکش به صورت اقتصادی و با صرفه طراحی شده اند و می توانند طول عمر سیستم پمپاژ را تا حد زیادی افزایش دهند.این پمپ ها به دلیل اینکه حجم آب زیادی را انتقال می دهند و نیاز به نصب فیلتر ندارند با نیروی کمتری نسبت به پمپ های اتا کار می کنند و همین موضوع سبب رقابتی شدن فروش این محصول در بازارهای خارجی نیز شده است.

صادرات پمپ آب گریز از مرکز خودمکش به کشورهای همسایه نظیر عمان،پاکستان،افغانستان،آذربایجان و ترکمنستان می تواند ارز آوری بسیار خوبی برای کشور داشته و باعث رونق چشمگیر محصولات ایرانی در بازارهای جهانی شود.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *