پمپ کشاورزی

تولید کننده پمپ خودمکش ۳ اینچ ارزان قیمت

پمپ خودمکش ۳ اینچ یکی از پمپ های پرمصرف برای انتقال آب و فالاب های خانگی و صنعتی می باشد که نسبت به پمپ های لجن کش پمپیران قیمت بسیار مناسبتری دارد.شرکت آسیاپمپ تولید کننده پمپ خودمکش ۳ اینچ می باشد و محصولات خود را در سراسر کشور با قیمت مناسب به فروش می رساند.از پمپ خودمکش به عنوان پمپ لجن کش در ساختمانهای بلند برای تخلیه چاه فاضلاب و حتی در تخلیه فاضلاب های شهری می توان استفاده کرد.پروانه روباز آن باعث می شود که آشغال و فضولات داخل فاضلاب به راحتی پمپاژ شود.

فروش پمپ خودمکش ۳ اینچ چدنی و استیل در کشور

پمپ های خودمکش هم با چدن آلیاژی و هم با آلیاژ استیل ۳۱۶ و ۳۰۴ ریخته گری می شوند.این پمپ ها با تفاوت قیمت فاحش نسبت به پمپ گل کش و پمپ لجن کش پمپیران و کارایی و راندمان بالاتر و همچنین مصرف نیروی کمتر برای راه اندازی بسیار مورد توجه مصرف کنندگان و عمده فروشان قرار گرفته است.

فروش پمپ خودمکش ۳ اینچ به صورت عمده و جزیی در کشور به صورت اینترنتی توسط شرکت آسیاپمپکو آغاز شده است.پمپ خودمکش استیل به دلیل سختی در ماشینکاری و تراشکاری مدت زمان بیشتری برای تولید دارد.لذا در صورتی که پمپ موجود باشد به صورت فوری تحویل مشتری می شود و در صورتی که در انبار موجود نباشد حداقل بین ۲۰ تا ۳۰ روز زودتر باید سفارش خود را ثبت کرده تا به موقع به دست شما برسد.

صادرات پمپ گریز از مرکز خودمکش به عمان و عراق

کشور عراق و عمان به دلیل هم مرز بودن با ایران و نیاز داشتن به محصولات و ماشین آلات کشاورزی برای خرید پمپ آب کشاورزی به بازار ایران می آیند.به دلیل رقابتی بودن قیمت ها فروشنده ها سعی دارند پایین ترین قیمت را به خریداران عراقی و عمانی بدهند تا برنده این معامله باشند.عمدتا مشتریان عراقی و عمانی به صورت مستقیم یا با واسطه به ایران می آیند و برای خرید اقدام می کنند.

شرکت آسیاپمپکو نمایندگی فروش پمپ سانتریفیوژ خودمکش در عراق و عمان می باشد.چنانچه خریدار و یا فروشنده این محصول در کشورهای عربی هستید، می توانید پمپ خودمکش را با مناسبترین قیمت از مجموعه بازرگانی آسیاپمپکو تهیه کنید.ضمن اینکه صادرات پمپ خودمکش توسط این شرکت نیز انجام می گیرد.

شرکت تولید کننده پمپ خودمکش با مرغوبترین کیفیت

شرکت آسیاپمپکو با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه در بازار و افزایش قیمت کارگر و هزینه های تولید سعی کرده با حفظ کیفیت پمپ حلزونی خودمکش را با قیمت مناسبتری به مشتریان ارائه کند.عمده فروشان و مغازه داران در بازار پمپ آب در خیابان سعدی تهران نیز می توانند با تماس با واحد فروش شرکت آسیاپمپکو به صورت عمده یا جزیی خرید خود را انجام دهند.

همچنین عمده فروش ها در شهرهای تبریز،ارومیه،سنندج،ایلام،بندرعباس،شیراز،کرمان،اهواز،زاهدان،چابهار،قزوین،زنجان،مشهد،بجنورد،شهرکرد و بوشهر می توانند با مراجعه به وب سایت پمپ کاران نمونه محصولات را مشاهده کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *