پمپ کشاورزی

خرید مستقیم پمپ غلیظ کش از تولید کننده

بازار فروش پمپ آب

یکی از مهمترین پمپ ها در بخش انتقال مواد غلیظ و سنگین پمپ غلیظ کش می باشد.این پمپ در شکل ها و مدل های مختلف تولید می شود.خرید پمپ غلیظ کش منوط به نوع کاربری و در نظر گرفتن هزینه ها و طول عمر سیستم انجام می شود.در این مرکز می توانید بهترین پمپ غلیظ کش حلزونی را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

شرکت تولیدکننده پمپ غلیظ کش حلزونی در ایران

با وجود اینکه پمپ های زیادی برای انتقال مواد سنگین ساخته می شود اما پمپ حلزونی سِفت کش با توجه به نوع طراحی منحصر به فردی که دارد راندمان کاری و طول عمر بالاتر دارد.شرکت آسیاپمپ در کشور اقدام به تولید پمپ های غلیظ کش حلزونی کرده است.

پمپ غلیظ کش که به پمپ خمیرکش یا مقوایی نیز معروف است در اندازه های ۲ تا ۱۰ اینچ با جنس چدن آلیاژی و استیل ساخته می شود.این پمپ ها به جز پمپ ۶ اینچ که به صورت راست و چپ تولید می شود بقیه مدلها فقط به راستگرد هستند.

مکانیزم تولید این پمپ ها به این صورت است که آببندی آنها با نخ نسوز انجام می شود.شافت و پروانه این پمپ ها در اغلب اوقات استیل ۳۱۶ می باشد.

قیمت فروش پمپ غلیظ کش در بازار تهران

پمپ خمیر کش یا غلیظ کش با توجه به نوع مصرف مشتری،نوع سیال پمپ شونده،اندازه پمپ و جنس قطعات آن متفاوت می باشد.فروش عمده و جزیی این پمپ ها در فروشگاه اینترنتی بازار تهران با قیمت روز امکان پذیر است.

خریداران پمپ غلیظ کش از اصناف مختلف نظیر

  • صنایع غذایی
  • صنایع نساجی و رنگرزی
  • صنایع دامی
  • دام و طیور
  • کشتارگاه

می باشند.این کارخانه ها هر کدام بسته به نوع مصرفی که دارند باید پمپ مورد نظر خود را با استفاده از مشاوره با کارشناس در نمایندگی ها یا شرکت تولیدکننده خریداری کنند.

نمایندگی فروش پمپ غلیظ کش

پمپ غلیظ کش که با نام پمپ گل کش هم شناخته می شود برای انتقال آب گل آلود دارای اجسام زبر و درشت مانند شن و ماسه و یا لجن های فاضلابی نیز کاربرد دارند.فروشنده پمپ با در نظر گرفتن نیاز مشتری به او پمپ خمیرکش مناسب را ارائه می دهد.

نمایندگی فروش پمپ مقوایی در شمال و جنوب کشور با فراهم کردن فروشگاه اینترنتی روند خرید مشتریان را تسریع بخشیده است.همچنین در این نمایندگی انواع قطعات یدکی پمپ خمیر کش اعم از پروانه،محور،پوسته حلزونی و پایه بلبرینگ با کیفیت عالی به فروش می رسد.

امتیاز دهید post