پمپ کشاورزی

توزیع پمپ خودمکش اصل با قیمت درب کارخانه

قیمت خرید پمپ خودمکش

پمپ خودمکش از نوع پمپ های سانتریفیوژ بوده و با نیروی گریز از مرکز کار می کند.از زمان تولید این پمپ ها که به پمپ های خودکفا یا پمپ سوپاپ سرخود معروف هستند بسیاری از خریداران و فعالان حوزه پمپ آب از پمپ های خودمکش برای انتقال آب در صنایع مختلف استفاده می کنند.قیمت خرید پمپ خودمکش را می توانید از شرکت تولیدکننده این محصول از طریق همین وب سایت یا تماس با کارشناسان فروش بگیرید.

قیمت خرید پمپ خودمکش

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=”400″]پمپ خودمکش با نام پمپ لجن کش خودمکش نیز شناخته می شود.لازم به ذکر است این پمپ ها با پروانه روبازی که دارند می توانند آب و لجن را از عمق ۷ متری مکش کنند و اجسام و ذرات داخل آب را بسته به قطر پروانه به راحتی پمپاژ می کنند.خرید این پمپ ها با قیمت کارخانه از طریق فروشگاه اینترنتی شرکت آسیاپمپ امکان پذیر می باشد.[/box]

قیمت خرید پمپ خودمکش مرغوب در بازار ایران

قیمت خرید پمپ خودمکش

این نوع پمپ از نوع پمپ های خودکفا میباشد که نیازی به نصب سوپاپ در انتهای لوله مکش نیست و همانطور که از نامش پیداست این پمپ ها سوپاپ سرخود است.ساختمان منحصر به فرد این پمپ  دوبل است و به گونه ای میباشد که آب را در خود نگه میدارد و نیازی به هواگیری مکرر برای راه اندازی پمپ نیست که در قیمت خرید ا پمپ خودمکش اثیر به سزایی دارد.

قیمت خرید پمپ خودمکش در بازار ایران با در نظر گرفتن مشابه خارجی و نوع کارکرد آنها متفاوت است.مرکز پخش عمده این پمپ ها در بازار تهران و اصفهان مرجع خرید و فروش پمپ آب محل مطمئنی برای خرید پمپ خودمکش می باشد.

پمپ خود مکش به چه پمپی گفته می شود؟

قیمت خرید پمپ خودمکش

پمپ های سانتریفیوژ خودمکش مشکل انسداد هوا را با ترکیب آب و هوا و ایجاد یک سیال شبیه آب، برطرف کرده اند. این نوع پمپ در نهایت هوای اضافی را خارج نموده و آب را به حرکت در می آورند و مانند یک پمپ استاندارد عمل میکنند.

این نکته اهمیت دارد که بدانید پمپ های خودمکش نمی توانند بدون وجود آب در محفظه، عمل کنند.

در چرخه پرایم  یا راه اندازی، هوا وارد پمپ سوپاپ سرخود می شود و با آب در پروانه مخلوط می شود. آب و هوا هر دو با هم توسط عملیات گریز از مرکز به مخزن آب منتقل می شوند. هوا به طور طبیعی تمایل دارد که به سمت بالا برود و آب تمایل دارد که به سمت پایین بیاید.

نحوه عملکرد آنها به صورت زیر است:

در چرخه پرایم (راه اندازی)، هوا وارد پمپ می شود و با آب در ایمپلر مخلوط می شود. آب و هوا هر دو با هم توسط عملیات گریز از مرکز به مخزن آب منتقل می شوند. هوا به طور طبیعی تمایل دارد که به سمت بالا برود و آب تمایل دارد که به سمت پایین بیاید.

انواع پمپ خودمکش

قیمت خرید پمپ خودمکش

پمپ خودمکش در ایران برای اولین بار توسط شرکت آسیاپمپ تولید شد.انواع پمپ خودمکس از نظر قطر پروانه و حجم آبدهی شامل موارد زیر می باشد.

  1. پمپ خودمکش “۲ با آبدهی ۳۵ متر مکعب بر ساعت
  2. پمپ خودمکش “۳ با آبدهی ۸۶ متر مکعب بر ساعت
  3. پمپ خودمکش “۴ با آبدهی ۱۰۸ متر کعب بر ساعت
  4. پمپ خودمکش “۴ چپگرد با آبدهی ۱۷۰ متر مکعب بر ساعت
  5. پمپ خودمکش “۶ اینچ با آبدهی ۵۸۶ متر کعب بر ساعت
  6. پمپ خودمکش “۸ با آبدهی ۸۵۰ تا ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت
  7. پمپ خودمکش “۱۰ با آبدهی ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ متر مکعب بر ساعت
  8. پمپ خودمکش “۱۲ با آبدهی ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ متر مکعب بر ساعت
  9. پمپ خودمکش “۱۴ با آبدهی ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ متر مکعب بر ساعت
  10. پمپ خودمکش “۱۶ با آبدهی ۲۲۰۰ تا ۲۳۵۰ متر مکعب بر ساعت
  11. پمپ خودمکش “۲۰ با آبدهی ۲۵۰۰ تا ۲۶۰۰ متر مکعب بر ساعت

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=”300″]همه پمپ های مذکور با چدن آلیاژی و استنلس استیل توسط شرکت آسیاپمپ تولید می شود.برای خرید انواع پمپ خودمکش با قیمت مناسب و بهترین کیفیت می توانید آن را از نمایندگی فروش پمپ خودمکش از طریق همین وب سایت تهیه کنید..[/box]

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *