پمپ کشاورزی

خرید پمپ سانتریفیوژ ارزان قیمت از تولید کننده

تولید کننده پمپ های سانتریفیوژ

پمپ های سانتریفیوژ از تنوع خوبی به جهت اندازه و میزان حجم سیالی که می توانند منتقل کنند برخوردار هستند.این پمپ ها به دو صورت کوپلینگ و اتابلوک در بازار یافت می شوند.تولید کننده پمپ های سانتریفیوژ بنا به درخواست مشتری می تواند هر دو نوع را آماده کند.خرید پمپ سانتریفیوژ از کارخانه باعث می شود که خریداران بتوانند از مزایایی نظیر گارانتی و خدمات پس از فروش بهرمند شوند.

تولید کننده پمپ های سانتریفیوژ

انواع پمپ سانتریفیوژ افقی تولید شده در کشور

تولید کننده پمپ های سانتریفیوژ

پمپ گریز از مرکز که مصارف مختلفی همچون انتقال آب و انتقال نیروی جنبشی به سیال جهت بردن آن به ارتفاعات کاربرد دارد در شکل ها و اندازه های متفاوت توسط شرکت آسیاپمپ ساخته و در بازار پمپ کشور عرضه می شود.انواع پمپ سانتریفیوژ که توسط این مجموعه تولید می شود به صورت چپگرد و راستگرد بوده و به شرح زیر می باشد.

  • پمپ گریز از مرکز تک پروانه
  • پمپ گریز از مرکز فشار قوی
  • پمپ گل کش
  • پمپ روغن داغ
  • پمپ غلیظ کش
  • پمپ خودمکش
  • پمپ لجن کش

همه نمونه های بالا در نوع عمودی و افقی در بازار پمپ یافت می شود اما تفاوت آنها این است که پمپ های سانتریفیوژ افقی در بیرون از منبع نصب می شوند ولی پمپ های عمودی قسمتی یا همه آن در آب قرارا می گیرد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=”500″]شما می توانید برای خرید پمپ آب گریز از مرکز و فشار قوی اصل و با کیفیت در دو نوع راست گرد و چپگرد از فروشگاه اینترنتی ما دیدن کرده و با مشاورین فروش ما تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت روز انواع پمپ سانتریفیوژ برای سفارش آن به صورت آنلاین اقدام فرمایید.[/box]

نحوه نصب و عملکرد پمپ های سانتریفیوژ

برای نصب پمپ های گریز از مرکز افقی یا همان پمپ های سطحی یا پمپ آب زمینی باید دقت کرد که پمپ و الکتروموتور هم تراز باشند و قسمت های دوار پمپ به شکل صحیح کار کنند.قبل از روشن کردن پمپ باید از محکم بودن پیچ و مهره های شاسی و فلنچ های مکش و رانش مطمئن شده و روان بودن دوران کوپلینگ را کنترل کنید.

همچنین باید از تخلیه کامل هوای داخل پمپ مطمئن شوید و شیر فلکه های مکش و رانش را با چک کرده و پمپ را استارت کنید.

پمپ های گریز از مرکز زمینی به شکل استاندارد قابلیت مکش آب از عمق 6 متر را دارند و در سطح افقی در صورتیکه فاصله پمپ با منبع 20 متر باشد پمپ می تواند آب را مکش کند.طرز کار این پمپ ها نیز به این شکل است که پمپ نیروی مکانیکی که از موتور می گیرد توسط پروانه پمپ به نیروی جنبشی تبدیل می کند و آنرا به مایع در حال پمپاژ منتقل کرده و در اثر حرکت سیال این انرژی به انرژی فشاری تبدیل می شود.

بسته به اینکه چه ارتفاع و چه حجم از آب را بخواهید منتقل کنید می توانید پمپ را انتخاب کنید.البته شرایط کارکرد پمپ،دمای سیال و ویسکوزیته آنرا نیز باید در نظر گرفت.

شرکت تولید کننده پمپ های سانتریفیوژ کشاورزی با مرغوبترین کیفیت

تولید کننده پمپ های سانتریفیوژ

برای تولید یک پمپ انتقال آب فاکتورهای مهمی نظیر بهینه بودن محفظه پمپ،تولید و ریخته گری قطعات،تست های هیدرواستاتیک و مکانیکی پمپ و نحوه کارکرد پمپ بسیار حائز اهمیت می باشد.شرکت های تولید کننده در ایران در قالب کارگاههای کوچک و بزرگ فعالیت می کنند و یا عده ای با خریدن قطعات از تولید کننده ها، پمپ را در کارگاه خود مونتاژ کرده و تحویل مشتری می دهند.

البته هیچ تضمینی در خرید پمپ از واسطه ها یا مونتاژکارها نیست.اگر می خواهید بابت پولی که برای خرید پمپ آب می دهید خیالتان راحت باشد بهتر است مستقیما از شرکت های تولید کننده و سازندگان پمپ آب خریداری کنید.شرکت آسیاپمپ سازنده انواع پمپ آب حلزونی و پمپ طبقاتی کشاورزی می باشد که به صورت اینترنتی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به صورت عمده و جزیی به فروش می رساند.

 

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *