پمپ کشاورزی

خرید پمپ wkl 80/4 با مارک آسیا پمپ

پمپ wkl 80/4 یکی از تولیدات شرکت پمپ سازی آسیا پمپ می باشد.این شرکت تولید کننده که با سابقه طولانی در تولید و ساخت انواع دستگاه پمپ آب فعالیت دارد،همیشه سعی بر آن داشته تا بهترین پمپ آب فشار قوی را تولید کرده تا جوابگوی نیاز مشتری باشد.

پمپ های شرکت آسیا پمپ در طرح پمپ شرکت KSB آلمان و شرکت پمپیران می باشد.کیفیت محصولات تولید شده با توجه به نبازخورد مشتری در طی این سالیان باعث شده تا این مجموعه هر روز در پی بالا بردن استانداردهای تولیدات خود باشد.

قیمت عمده پمپ فشار قوی wkl 80/4 آسیا پمپ

در سال ۹۷ و سال ۹۸ به خاطر نوسانات زیاد بازار و جابجا شدن قیمت ها و همچنین رکود بازار در برهه ای از زمان قیمتهای انواع پمپ به صورت قطعی مشخص نیست و عمدتا قیمت به صورت روزانه اعلام می شود.بنابراین با تماس با مجموعه از آخرین قیمت ها مطلع شوید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که خریدارانی هستند که به صورت یکجا خرید خود را انجام میدهند و همین امر سبب می شود که قیمتها به صورت اتوماتیک برای مشتری کاهش پیدا کند.شرکت اسیا پمپ کاملا آمادگی این را دارد که نیاز مشتریان را به صورت عمده و در اسرع وقت تامین کند.

مشخصات فنی پمپ wkl 80/4 آسیا پمپ

با نگاهی گذرا به پمپ های فشار قوی می توان متوجه شد که این سری از پمپ ها در صنعت و کشاورزی بسیار استفاده می شود.پمپ wkl80 دارای قطر خروجی ۳۲ تا ۲۰۰ میلی متر،ظرفیت آبدهی ۲ تا ۹۵۰ متر مکعب بر ساعت و تا ارتفاع ۴۸۰ متر توان آنتقال آب را دارد.

در این پمپ می توان از نوار گرافیتی که از ۱۰- تا ۱۱۰ درجه سانتیگراد یا مکانیکال سیل که از ۱۰- تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد پوشش می دهد، استفاده کرد.

جنس محور پمپ wkl 80/4 از فولاد st60-2 و جنس پروانه و محفظه آن از GG-25 ریخته گری شده است.گفتنی است که جنس متریال پمپ بر اساس نیاز مشتری توسط سازنده قابل تغییر است.

چگونه یک پمپ wkl فشار قوی طبقاتی انتخاب کنیم؟

برای انتخاب پمپ طبقاتی افقی باید به نکات زیر توجه داشته باشیم.قبل از آن مشتری باید مقدار آبدهی و میزات ارتفاع را به فروشنده اعلام کند.

  • انتخاب پمپ فشار قوی: با توجه به اینکه استهلاک پمپ در دورهای بالا بیشتر است، اگر کارکرد پمپ همیشگی باشد از الکتروموتور ۱۴۵۰ دور و اگر کارکرد پمپ به صورت متناوب باشد الکتروموتور ۲۹۰۰ دور استفاده می شود.
  • تعیین قطر پروانه و تعداد طبقات:با استفاده از فرمول زیر می توان تعداد طبقات پمپ و نیز قطر پروانه را تعیین کرد.

ارتفاع کل تقسیم بر ارتفاع طبقات = تعداد طبقات

  • راندمان پمپ: که با توجه به تراش پروانه و آبدهی مشخص می شود.
  • انتخاب الکتروموتور
امتیاز دهید post