پمپ کشاورزی

دریافت لیست قیمت پمپ فشار قوی از شرکت سازنده

پمپ آب فشار قوی

مراکز فروش پمپ آب مثل نمایندگی های فروش و عمده فروشان هر کدام طبق قیمت شرکت پمپ فشار قوی که در اختیار آنها قرار داده پمپ را به مشتریان ارائه می کنند.به دلیل حساس بودن پمپ فشار قوی بسیار مهم است که پمپ فشار قوی اصل را از کارخانه یا نمایندگی های معتبر فروش خریداری کنید.اگر خریدار یا فروشنده پمپ فشار قوی طبقاتی هستید می توانید لیست قیمت پمپ فشار قوی را از طریق مراجعه به وب سایت شرکت یا تماس با واحد فروش تهیه کنید.

همچنین قطعات یدکی پمپ آب فشار قوی در سه مدل چدن،استیل و برنز با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب را نیز می توانید از همین مراکز تهیه کنید.

شرکت پمپ فشار قوی

فروش پمپ فشار قوی با گارانتی یکساله در جنوب کشور

شرکت پمپ فشار قوی

پمپ فشار قوی یا پمپ های چند مرحله ای به جز پروانه دارای دیفیوزر هستند که وظیفه آنها انتقال مایع به مراحله یا طبقه بعدی است.تعداد طبقاتی مورد نیاز بستگی به فشار ایجاد شده دارد.پمپ های طبقاتی کاربردهای زیادی در صنعت و کشاورزی دارند که از آنها برای انتقال آب به طبقات بالا در برج های مسکونی، منبع تغذیه دیگ بخار،بوستر پمپ آبرسانی و آتشنشانی، آبیاری بارانی و قطره ای استفاده می شود.

فروش پمپ فشار قوی در جنوب کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق شرکت آسیاپمپ ایرانیان اتفاق می افتد.خریداران پمپ فشار قوی در شهرهای کرمان،بوشهر،عسلویه،اهواز،بندرعباس،کیش،قشم و شیراز می توانند بدون صرف هزینه اضافی برای رفت و آمد به بازار مستقیما پمپ فشار قوی را با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش از شرکت آسیاپمپ ایرانیان تهیه کرده و در شهر خود تحویل بگیرند.

تفاوت بین پمپ فشار قوی و تک مرحله ای| مزایای استفاده از پمپ طبقاتی

شرکت پمپ فشار قوی

در یک پمپ تک مرحله ای از یک پروانه استفاده می شود در حالیکه در پمپ های طبقاتی از ۲ پروانه یا بیشتر استفاده می شود.در پمپ های فشار قوی تعدادی دیفیوزر وجود دارد که کارشان انتقال سیال به طبقه یا پروانه بعدی می باشد.پمپ های طبقاتی دارای یک درایو تعادل رانش هستند و همچنین ممکن است  بلبرینگ های میانی برای ثابت نگه داشتن شفت روغن کاری شوند.

اگر بخواهیم پمپ گریز از مرکز فشار قوی را با پمپ های دیگر مقایسه کنیم با وجود اینکه پمپ های فشار قوی پیچیده تر و پرهزینه تر می باشداز راندمان بهتر برخوردار بوده و قابل اطمینان تر می باشد.با توجه به ماژول های هیدرولیکی در این پمپ ها امکان تهیه پروانه های اضافی و توانایی در برش پروانه در این پمپ ها وجود دارد.

وقتی آبدهی پمپ فشار قوی کافی نیست چگونه آنرا تعمیر کنم؟

چنانچه آبدهی پمپ فشار قوی کافی نیست با بررسی نکات زیر و عمل به دستور العملها می توانید عیب آنرا تشخیص دهید و آنرا رفع عیب کنید.

  • پمپ تحت فشار معکوس زیادی کار می کند و باید شیر فلکه خروجی را آنقدر باز کنید تا پمپ در نقطه کار خود تنظیم شود.
  • پمپ فشار مورد نیاز خود را ایجاد نمی کند . باید پروانه ای با قطر بزرگتر انتخاب کرده و یا سرعت دوران را بیشتر کنید.
  • پمپ یا لوله ها به طور کامل هواگیری نشده است و باید پمپ و لوله ها را به صورت کامل هواگیری کنید.
  • مسیر لوله یا کانال پروانه دچار گرفتگی شده است و باید اشیای خارجی را از پمپ و یا لوله مکش خارج کنید.
  • هوا در لوله ها حبس شده و باید وضعیت اتصال ها و لوله ها را بررسی کنید و در صورت نیاز شیر هواگیر نصب کنید.
  • پمپ از عمق زیادی مکش می کند و ارتفاع مایع را در مخزن مکش تغییر دهید و یا شیر فلکه لوله مکش پمپ را کامل باز کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *