پمپ کشاورزی, مقالات

راهنمای خرید پمپ آب فشار قوی کشاورزی + قیمت

پمپ آب فشار قوی کشاورزی برای آبیاری باغات و زمین های کشاورزی استفاده می شود.آب بندی این پمپ ها بیشتر با نخ نسوز بوده و روانکاری بلبرینگ ها با گریس انجام می شود.البته پمپ آب کشاورزی که روانکاری بلبرینگ آن با روغن انجام شود نیز طبق سفارش مشتری توسط کارخانه مونتاژ می شود.هد و دبی در این پمپ ها بستگی به اندازه پروانه و دهانه ورودی و خروجی پمپ دارد.برای انتخاب دقیق بهترین پمپ آبیاری کشاورزی باید فاصله منبع تا مقصد به صورت افقی و عمودی و اندازه لوله اصلی را از قبل بدانید.

قیمت پمپ های آبرسانی کشاورزی که به صورت الکتروپمپ آب و دیزل پمپ و انواع پمپ پشت تراکتوری در بازار خرید و فروش می شود از ۸ میلیون به بالا می باشد.اطلاعات ذکر شده در بالا در کیفیت و قیمت و راندمان و آبدهی پمپ بسیار اهمیت دارد.

فروشنده پمپ آب فشار قوی کشاورزی حلزونی ETA 150-315 مشهد

یکی از پر فروش ترین پمپ های آبیاری کشاورزی فشار قوی پمپ ETA 150-315  می باشد که ورودی ۸ اینچ و خروجی ۶ اینچ دارد.این پمپ را می توان با موتور دیزلی، دینام سه فاز کشاورزی و تراکتورهای چهار و شش سیلندر راه اندازی کرد.پمپ آب ۶ اینچ فشار قوی برای آبیاری غرقابی و قطره ای استفاده می شود.این پمپ ها با دینام ۳۷ کیلووات ۱۴۵۰ دور کوپله می شود.

پمپ پشت تراکتوری ۶ اینچ فشار قوی در مشهد یکی از پمپ های پر فروش می باشد که توسط شرکت سازنده به صورت مستقیم و بدون واسطه زیر قیمت بازار با گارانتی ۱۸ ماهه به فروش می رسد.پمپ ۸ به ۶ فشار قوی اندازه ۸ اینچ آب نیز در مسافتهای کوتاه تحویل می دهد که باید نسبت لوله ورودی به خروجی ۱۰ به ۸ باشد.

بازار بزرگ پمپ های فشارقوی طبقاتی Wkl آبیاری بارانی همدان

در آبیاری بارانی انتخاب پمپ آب مناسب یکی از دغدغه های کشاورزان می باشد.از آنجا که این کار تخصصی بوده و انتخاب نوع پمپ در هزینه اولیه و همچنین راندمان و کارایی پمپ تاثیر دارد پمپ های فشار قوی برای مصارف آبیاری بارانی باید به دقت انجام شود.پمپ های فشار قوی سری wkl معمولا از سایز ۳ تا ۵ اینچ برای انتقال آب به زمین های کشاورزی استفاده می شود.پمپ های طبقاتی Wkl در بازار بزرگ آنلاین همدان با کیفیت بالا و گارانتی معتبر و قیمت مناسب به صورت عمده و جزیی در قالب الکتروپمپ طبقاتی وکائل و پمپ طبقاتی پشت تراکتوری به فروش می رسد.

تامین کننده انواع موتور پمپ دیزلی ۶ و ۸ اینچ در جنوب کشور

موتورهای دیزلی در مکانهایی که بدون برق بوده یا دسترسی به برق به آنها نیست استفاده می شود.پمپ های حلزونی با آبدهی بالا و فشار قوی را می توان با موتورهای دیزلی ۴ و ۶ سیلندر کوپله کرد.مشکل پمپ های دیزلی استهلاک بالای آنها و مصرف بالای سوخت موتور می باشد.از پر مصرف ترین پمپ های دیزلی پمپ آب ۶ و ۸ اینچ می باشد که پمپ آب ۶ اینچ فشار قوی را با موتور شش سبلندر بنز ۹۱۱ و پمپ آب ۸ اینچ را با موتور بنز خاور کوپله می کنند.انواع موتور پمپ آب دیزلی کشاورزی با کیفیت و قیمت مناسب توسط نمایندگی فروش پمپ آب در جنوب کشور به خریداران محترم عرضه می شود.

دلیل افزایش درجه حرارت داخل پمپ آب کشاورزی چیست؟

زمانی که درجه حرارت داخل پمپ اب کشاورزی زیاد شده و در اصطلاح پایه یاتاقان داغ می شود دلیل آن به موارد زیر مربوط می شود.این موارد را با هم بررسی می کنیم تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن پمپ آب خود را عیب یابی و تعمیر کنید.

  1. پمپ یا لوله ها به صورت کامل هواگیری نشده اند.
  2. پمپ از عمق زیادی مکش می کند که باید عمق مکش را کم کرد یا شیر فلکه لوله مکش را کامل باز کنید.همچنین اگر اصطکاک در لوله مکش زیاد باشد باید وضعیت لوله های مکش را اصلاح نمایید و نیز وضعیت سوپاپ در لوله مکش را کنترل نمایید.
  3. ولتاژ برق کم است که باید با اداره برق منظقه تماس بگیرید.
امتیاز دهید post