پمپ کشاورزی

فروش اینترنتی انواع پمپ آب به قیمت کارخانه

احتمالا شما هم به این موضوع واقف هستیذ که یکی از فاکتورهای مهم و شاید هم مهمترین آنها در هنگام خرید مسئله قیمت کالا می باشد.در حوزه پمپ آب خانگی و کشاورزی نیز این موضوع صادق است.به همین جهت فروش اینترنتی پمپ آب از طریق این مرکز راه اندازی شده است.

برای تهیه انواع پمپ آب حلزونی و فشار قوی هم چنین پمپ های مخصوص برای پرورش میگو موسوم به پمپ خودمکش می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید.

فروش اینترنتی پمپ آب

جدیدترین پمپ آب تولید شده در حوزه آبرسانی

فروش اینترنتی پمپ آب

یکی از انواع پمپ آب که اخیرا از آن به صورت وسیع در بخش آبرسانی و آبیاری مزارع کشاورزی و حتی در صنایع مختلف مانند صنایع مواد غذایی و آب و فاضلاب کاربرد داشته، پمپ اب خودمکش می باشد.پمپ خودمکش از نوع پمپ های گریز از مرکز است که پروانه روباز دارد.

این پمپ در ابعاد و اندازه های مختلف ا ز سایز 2 تا 20 اینچ توسط شرکت آسیا پمپ تولید وبه صورت آنلاین به فروش می رسد.برای خرید و ثبت سفارش می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

معرفی شرکت های تولید کننده پمپ آب در کشور

فروش اینترنتی پمپ آب

نیاز به استفاده از آب در مناطق مختلف و همچنین جابجایی آن به نقطه مورد نظر باعث به وجود امدن دستگاهی به نام پمپ شد. دستگاه پمپ در مدلهای مختلف ساخت می شود که رایج ترین آنها پمپی است که با نیروی گریز از مرکز کار میکند.

شرکتهای زیادی در ایران به تولید انواع پمپ آب گریز از مرکز فعالیت دارند که می توان به

  • شرکت پمپیران
  • شرکت آسیا پمپ
  • شرکت اسرار پمپ
  • شرکت بهین انتخاب اسپادان
  • شرکت الکتروپمپ رایان
  • شرکت الکتروپمپ ناصری
  • شرکت نوید سهند اشاره نمود.

پمپ چیست؟

پمپ دستگاهی است انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی مانند الکتروموتور یا موتور دیزل گرفته و آن را به سیال منتقل می کند.باید خاطر نشان کرد که از پمپ ها برای انتقال آب و نفت از طریق خطوط لوله در فاصله های طولانی استفاده می شود.

در بین همه پمپهای موجود، پمپ آب سانتریفیوژ از همه پرطرفدارتر می باشد.شما می توانید از طریق فرشگاههای معتبر در سطح شهر و همچنین از سایت های فروشگاهی این پمپ ها را خریداری کنید.

تقسیم بندی پمپ های سانتریفیوژ از نظر سایز دهانه مکش و رانش

پمپ های سانتریفیوژ بر اساس چندین فاکتور دسته بندی می شوند که یکی از آنها فاکتور دهانه مکش و رانش می باشد.اندازه دهانه مکش و رانش در پمپها با هم متفاوت است و در بعضی پمپ ها قابلیت تنظیم دارد.

در پمپ های چند طبقه انعطاف پذیری برای تغییر دهانه رانش باعث شده تا پمپ نسبت به شبکه در وضعیت مناسب تری قرار بگیرد و از اتصالات و لوله کشی کمتری استفاده شود و هزینه های راه اندازی کاهش پیدا یابد.

امتیاز دهید post