پمپ کشاورزی

فروش بدون واسطه شرکت سازنده پمپ سانتریفیوژ

پمپ های انتقال سیال در ایران توسط شرکت های بزرگ و کوچک در شهرهای مختلفی اعم از تبریز،اصفهان،مازندران و مشهد ساخته می شود.الکتروپمپ های انتقال سیال در مدل های مختلف در بازار موجود است که پر فروش ترین آنها پمپ سانتریفیوژ حلزونی می باشد.شرکت های سازنده پمپ سانتریفیوژ اغلب از طریق نمایندگی های فروش خود اقدام به توزیع عمده و جزیی محصولاتشان می کنند.

اما برخی از تولید کننده های پمپ سانتریفیوژ نیز یه صورت مستقیم و بدون واسطه کار فروش پمپ را انجام می دهند.وب سایت پمپ کاران نماینده فروش اینترنتی شرکت آسیاپمپکو سازنده انواع پمپ سانتریفیوژ فشار قوی و حلزونی ETA در بازار پمپ آب در تهران می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

سازنده پمپ سانتریفیوژ

فروش پمپ سانتریفیوژ استیل زیر قیمت بازار

سازنده پمپ سانتریفیوژ

پمپ استنلس استیل که از فولاده های ضد زنگ تولید می شود برای جلوگیری از خورده شدن توسط سیالات خورنده و سمی درست شده است.این پمپ ها عموما در جنوب کشور و در پالایشگاه ها و یا در انتقال آب شور،کارخانه های نمک و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.شرکت آسیاپمپکو علاوه بر پمپ های سانتریفیوژ حلزونی طرح پمپیران که به صورت انبوه در اصفهان،تبریز و مازندران تولید می کند اقدام به تولید پمپ خودمکش استیل در سایز ۳ و ۴ اینچ کرده است.

فروش پمپ های استیل به دلیل زمان بر بودن ریخته گری و ماشینکاری آنها مستلزم این است که خریداران محترم از یک ماه قبل سفارش خود را ثبت کرده تا محصول به موقع به دست آنها برسد.

فروش مستقیم شرکت سازنده پمپ سانتریفیوژ در عراق

سازنده پمپ سانتریفیوژ

فروش پمپ کشاورزی در اربیل و سلیمانیه عراق توسط تاجران و شرکت های سانده پمپ سانتریفیوژ در سالهای گذشته پس از اتمام شرایط آشفته عراق رونق خوبی گرفته است.وجود منابع آبی و زمین های زراعی متعدد باعث شده مشتریان عراقی برای خرید پمپ (مضخة ماء) به ایران بیایند و با تاجران ایران معامله کنند.

تولید پمپ آب کشاورزی در ایران (إنتاج مضخات المياه) با توجه به وجود نیروی کار ماهر،در دسترس بودن منابع و ارزان بودن هزینه های تولید به نسبت کشورهای اروپایی باعث شده تا مشتریان عرب زبان به سمت بازار پمپ در ایران سوق پیدا کنند.شرکت آسیاپمپکو با تولید انواع پمپ کشاورزی (إنتاج المضخات الزراعية) با قیمت ارزان (سعر رخيص) آماده همکاری با خریداران عراقی می باشد.

فروش برترین برندهای پمپ سانتریفیوژ ایرانی در ترکیه

سازنده پمپ سانتریفیوژ

کشور ترکیه که خود یکی از به روزترین و پرقدرت ترین کشورهای تولید کننده پمپ آب در جهان می باشد اخیرا به دلیل ارزان بودن قیمت قطعات پمپ آب کشاورزی و هزینه پایین تولید آن در ایران پمپ های کشاورزی را از ایران به صورت خام خریداری می کند و با انجام فرایندهای مختلف آنرا با برند خود در بازار جهانی به فروش می رساند.

همچنین علاوه بر این شرکت های بزرگ ایرانی با تولید انواع پمپ گریز از مرکز (Santrifüj pompa) به یک رقیب جدی برای ترکیه به حساب می آید و پمپ آب (Su pompası) با برندهای ایرانی از محبوبیت خاصی در این کشور برخوردار است.شرکت آسیاپمپکو به عنوان یک واحد تولیدی بازرگانی پمپ سانتریفیوژ افقی اقدام به فروش پمپ آب در بازار پمپ آب ترکیه (Türkiye Su Pompası Pazarı) کرده است.برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فروش پمپ آب در ترکیه می توانید به واحد فروش شرکت ایمیل زده یا با شماره واتساپ شرکت تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *