پمپ کشاورزی, مقالات

قیمت روز پمپ آب فشار قوی طبقاتی + کاتالوگ پمپ WKL

پمپ آب فشار قوی طبقاتی با مارک های مختلف در بازار عرضه می شوند.پمپ های عمودی و افقی طبقاتی هر کدام برای مصارف مختلف استفاده می شوند.قیمت روز پمپ های فشار قوی در بازار پمپ آب بستگی به

  • کیفیت
  • کارایی
  • جنس قطعات
  • نحوه تامین قطعات
  • برند پمپ
  • و قیمت مواد اولیه

دارد.پمپ های طبقاتی عمودی برای چاههای عمیق و نیمه عمیق و پمپ طبقاتی افقی برای انتقال آب های سطحی از رودخانه ها و یا در صنایع برای تامین فشار آب برای سیستم های خنک کننده و دیگ های بخار یا دستگاه های آب شیرین کن به کار می روند.برای انتخاب پمپ های انتقال آب فشار قوی باید به کاتالوگ شرکت سازنده پمپ آب مراجعه کنید.

مشخصات فنی پمپ آب فشار قوی طبقاتی Wkl | تولید انبوه آن+ فیلم

پمپ فشار قوی WKl ،پمپ گریز از مرکز و طبقاتی می باشد.پمپ از محفظه مکش و محفظه رانش و تعدادی محفظه طبقاتی تشکیل شده است و این طبقات به وسیله پیچ بست طبقات به هم متصل می شوند.داخل هر محفظه یک دیفیوزر و یک پروانه وجود دارد.پایه یاتاقان به وسیله پیچ دو سر به محفظه رانش بسته می شود.

هر محفظه نسبت به محفظه دیگر با اورینگ آب بندی می شود.در محفظه مکش و محفظه های طبقات رینگ آب بندی قابل تعویض پیش بینی شده است که بعد از کارکرد طولانی می توان آنرا عوض کرد.محور در مقابل جریان مایعات به وسیله بوشهای فاصله و بوشهای طبقات حفاظت می شود.این پمپ ها برای سیالات تمیز و بدون ذرات جامد به کار برده می شوند.

تولید این پمپ در کشور به دلیل تقاضای بیش از حد مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی به صورت انبوه در حال انجام است و شرکت های پمپ سازی برای تسخیر بیشتر بازارهای هدف از طریق نمایندگی های فروش مجاز یا به صورت مستقیم انواع پمپ فشارقوی کشاورزی و صنعتی را به فروش می رسانند.

انتخاب پمپ آب فشارقوی با آبدهی و هد مناسب برای آبیاری بارانی

پمپ هایی که برای آبیاری کشاورزی انتخاب می شوند انواع مختلف دارند و بسیاری از مشتریان هنگام خرید نمی دانند چه پمپی باید بخرند که مناسب سیتم آبرسانی آنها باشد.در این بخش می خواهیم ببینیم چه نوع پمپی برای آبیاری بارانی مناسب است.

معمولا آبیاری بارانی با آبپاش های تک نازل یا دو نازل که از دو طرف پرتاب آب دارند یا با آبپاش های تفنگی انجام می شود.در مورد انتخاب پمپ های آبیاری بارانی باید چندین نکته را در نظر گرفت.اندازه لوله اصلی و نوع و توان موتور بسیار مهم هستند.همچنین تعداد آبپاش ها و حجم دبی آنها بسیار در نوع انتخاب پمپ موثر است.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]انتخاب پمپ آب فشار قوی برای آبیاری بارانی مستلزم داشتن اطلاعات دقیق مخصوصا هد و دبی مورد نیاز از سیستم پمپاژ بوده که باید قبلا توسط مشتری اندازه گیری شده باشد.[/highlight-red]

قیمت گذاری پمپ آب طبقاتی WKl | شبکه توزیع آنلاین آن در جنوب کشور

از آنجایی که پمپ های طبقاتی با برندها و شکل های مختلف تولید می شوند و هر کدام بسته به شرایط سیستم پمپاژ نحوه قرار گیری متفاوتی دارند نحوه قیمت گذاری آنها نیز فرق میکند.در اینجا به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد.

  1. نوع ریخته گری قطعات
  2. کیفیت ماشینکاری قطعات
  3. کنترل کیفی قطعات و دقت مونتاژ آنها
  4. نوع و کاربرد پمپ آب
  5. جنس قطعات به کار رفته در پمپ آب
  6. برند پمپ آب

انواع پمپ های طبقاتی افقی wkl که به پمپ فشارقوی کشاورزی معروف هستند در جنوب کشور به صورت آنلاین توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان به فروش می رسد.پمپ های فشارقوی طبقاتی دارای ۶ مدل مختلف از جمله پمپ فشار قوی Wkl 32 تا پمپ فشار قوی Wkl 150 می باشد.

نمایندگی فروش پمپ فشارقوی Wkl ارزان قیمت در شمال کشور

پمپ های فشار قوی افقی که با نیروی گریز از مرکز کار می کنند برای مصارف آبرسانی در مصارف کشاورزی و شهری و انتقال آب در بخش صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.این پمپ ها به سه روش محتلف راه اندازی می شوند.

  1. راه اندازی پمپ فشار قوی Wkl با الکتروموتور سه فاز کشاورزی
  2. راه اندازی پمپ فشار قوی طبقاتی با موتور دیزلی
  3. راه اندازی پمپ فشار قوی افقی با تراکتور که به پمپ فشار قوی طبقاتی پشت تراکتوری معروف هستند.

پمپ های کشاورزی فشار قوی در شمال کشور برای مصارف آبیاری بارانی و قطره ای و در بخش صنعتی برای کارخانجات مواد غذایی و صنایع آهن و فولاد به کار می رود.نمایندگی فروش پمپ های فشار قوی در شمال کشور به صورت آنلاین این پمپ ها را با قیمت ارزان به فروش می رساند.

ساده ترین روش برای انتخاب پمپ پشت تراکتوری فشار قوی طبقاتی

برای انتخاب پمپ های کشاورزی فشار قوی پشت تراکتوری باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت که ساده ترین روش انتخاب پمپ های آبرسانی انتخاب بر اساس نوع آبیاری می باشد.وقتی بدانید چه نوع آبیاری دارید مثلا آبیاری سنتی یا آبیاری قطره ای یا آبیاری بارانی پمپی که برای هر کدام از این موارد باید پمپ آب مناسب را انتخاب کرد.

معمولا برای پروژه های آبیاری بارانی از پمپ آب تحت فشار استفاده قرار می گیرد.این پمپ ها را باید ابتدا بر اساس آبیاری سپس بر اساس پارامترهای دیگری این انتخاب انجام شود که شامل موارد زیر می شود.

  1. اندازه لوله اصلی
  2. توان و دور موتور
  3. طول مسافت
  4. هد پمپ یا اختلاف ارتفاعی که باید آب طی کرده تا به مقصد برسد.
  5. ارتفاع مکش پمپ

این پارامترها عواملی هستند که اگر به آنها دقت نشود کاربر باید بعد از خرید پمپ خسارت ناشی از خرید پمپ نامناسب را متحمل شود.همچنین باید موقع خرید انواع پمپ طبقاتی پشت تراکتوری  با کارشناس متخصص فروش پمپ آب صحبت کنید که شرکت آسیاپمپ ایرانیان این امکان را فراهم کرده است.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *