مقالات

قیمت پمپ ابیاری بارانی طبقاتی با گارانتی معتبر در کشور

قیمت خرید پمپ آب

قیمت پمپ ابیاری بارانی که به پمپ های شناور و پمپ طبقاتی افقی اطلاق می شود در بازار پمپ آب بر اساس مارک و مدل و حجم و آبدهی پمپ متفاوت می باشد.بستگی دارد منبع مکش چاه باشد، استخر یا رودخانه.در صورتی که از چاه عمیق و نیمه عمیق آب برداشت کنید باید از پمپ شناور استفاده شود و برای انتقال آب از رودخانه یا استخر می توان از پمپ فشارقوی WkL هم استفاده کرد.

این پمپ ها با گارانتی مختلف و توسط شرکت های پمپیران و آسیاپمپ ایرانیان تولید و در بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شامل پمپ های نو و دست اول می شود که خریداران پمپ آب مستقیما از نمایندگی فروش یا شرکت های پمپ سازی تهیه می کنند.

محاسبه پمپ آبیاری بارانی چگونه انجام می شود؟

محاسبه پمپ آبیاری بارانی یکی از چالش هایی است که کشاورزان و خریداران پمپ آب با آن مواجه هستند.انتخاب پمپ آب مناسب از موضوعاتی است که در صورتیکه درست انجام شود ضمن کاهش هزینه های اولیه در دراز مدت نیز از تلفات و استهلاک قطعات پمپ هم جلوگیری می شود.محاسبه پمپ برای آبیاری بارانی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که به آن می پردازیم.

طول مسیر یا طول خط اصلی اولین موردی است که برای انتخاب پمپ آب مناسب اهمیت دارد.بعد از آن اختلاف ارتفاع یا اختلاف بین نقطه صفر مبدا با نقطه صفر مقصد می باشد.مورد بعدی که باید بررسی شود اندازه لوله اصلی یا قطر لوله اصلی است.سپس نوع موتور و قدرت آن را اندازه گیری می کنیم.تعداد آبپاش و نوع آبپاش هم در انتخاب پمپ آب موثر است.

قدرت مکش پمپ آبیاری بارانی چقدر است؟

پمپ های آبرسانی که در انواع مختلف قدرت مکش مختلف دارند.این موضوع به دور و قدرت موتور محرکه نیز بستگی دارد.استانداردی که در جدول انتخاب پمپ برای این مورد قائل شده اند بین ۴ تا ۶ متر مکش منفی می باشد.اما در خصوص اینکه برخی از مشتریان از این پمپ ها طوری استفاده می کنند که از عمق ۷، ۸، ۹ یا ۱۰ متر مکش انجام می دهند مربوط به نوع کاربری آنهاست و بر اساس راندمان و استاندارد شرکت سازنده کار نمی کند.

معمولا قدرت مکش منفی پمپ های افقی گریز از مرکز بین ۵ تا ۶ متر می باشد و چنانچه بیشتر از این مکش کند از راندمان کاری خود خارج می شود.این موضوع به مرور زمان برای پمپ و موتور و قطعات آنها دردسر ساز می شود و باعث استهلاک آن می شود.برای همین بهتر است که ابتدا مکان مناسب نصب پمپ آب طوری انتخاب شود که از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

قیمت پمپ آب فشار قوی کشاورزی وکائل ۳ اینچ در کردستان و ایلام

پمپ های آبیاری بارانی مدل های مختلفی داشته که پر فروش ترین آنها پمپ آب طبقاتی وکائل می باشد.این پمپ ها به دلیل ایجاد فشار بالا در سیستم پمپاژ و همچنین نصب و راه اندازی آسان در بازار پمپ آب مورد توجه بسیاری از خریداران می باشد.نحوه راه اندازی آنها به گونه ایست که می توان این پمپ ها را با الکتروموتور، پشت تراکتور و موتور دیزل راه اندازی کرد.

پمپ wkl 80 یا پمپ طبقاتی ۳ اینچ که از سایز WKl 80/1  تا WKL 80/10 برای دور ۱۴۵۰ دور طراحی و ساخته شده است توسط کارخانه های پمپ سازی با مارک های مختلف تولید می شود که یکی از بهترین برندهای بازار آسیاپمپ ایرانیان می باشد.در غرب کشور و در شهرهای کردستان و ایلام برای آبیاری تحت فشار از پمپ های سه اینچ طبقاتی از مدل wkl 80/5 تا Wkl 80/10 به صورت الکتروپمپ طبقاتی یا پمپ آب تراکتوری استفاده می کنند.برای اطلاع از قیمت انواع پمپ آب سه اینچ وکائل با واحد فروش تماس بگیرید.

بهترین پمپ آبیاری بارانی طبقاتی برای آبپاش پروت و آمبو در اردبیل و ارومیه

یکی از مهم ترین سوالات خریداران پمپ آب طبقاتی این است که برای ساپورت آبپاش بارانی در مدل های آمبو و پروت که نیاز به فشار و حجم آبدهی بالایی دارند چه پمپ آبی مناسب است.این سوال باعث شده تا در این بخش به توضیح آن بپردازیم.یکی از پمپ های طبقاتی که برای آبپاش بارانی از آن زیاد استفاده می شود پمپ Wkl 100/3 و Wkl 100/4 می باشد.

برای آبپاش های پروت و آمبو که حجم آب زیادی برای پرتاب و پودر کردن آب لازم دارند این پمپ ها استفاده می شود.روش راه اندازی آنها عمدتا در اردبیل و ارومیه به صورت پمپ فشارقوی پشت تراکتوری می باشد.پمپ wkl 100/3 و wkl 100/4 به ترتیب ۶۵ و ۸۲ متر ارتفاع می زنند و ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت آبدهی دارند.برای انتخاب بهترین پمپ آب پشت تراکتوری با ما تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاین پمپ فشار قوی WKL 100 پشت تراکتوری اصفهان و یاسوج

پر فروش ترین پمپ های پشت تراکتوری در کشور مربوط به پمپ آب ۴ اینچ می شود.به دلیل کمبود آب در اصفهان و یاسوج برای آبیاری مزارع کشاورزی از پمپ آب پشت تراکتوری استفاده می کنند که قابل حمل و جابجایی است.این پمپ ها برای استفاده در آبیاری تحت فشار بارانی و قطره ای مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ آب پشت تراکتوری wkl 100 از پر کاربردترین پمپ های فشار قوی کشاورزی است که در بین کشاورزان برای آبرسانی رایج است.این پمپ ها برای انتقال تمیز و بدون املاح استفاده می شوند.پمپ آب Wkl 100 در ۸ سری مختلف تولید می شود که برای پشت تراکتوری کردن آن تا سری WKL 100/4 می توان شاسی و کوپله کرد.ضمن اینکه بهترین کار برای بالا بردن راندمان این پمپ ها برای بستن پشت تراکتور شاسی و کوپله کردن آن با گیربکس ۱/۳ است.

شرکت پمپ آبیاری تحت فشار بارانی همدان و اراک با قیمت ارزان

آبیاری بارانی در کشور یک روش نوین آبرسانی کشاورزی است که به دلیل کمبود آب در سال های اخیر رواج زیادی پیدا کرده است.لذا برای اجرایی کردن این روش نیاز به پمپ آب فشارقوی می باشد که بتواند آب را با فشار زیادی به نازل های آبپاش برساند تا آبپاش ها بتوانند آب را پودر کنند.در همدان و اراک برای این منظور شرکت آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ طبقاتی وکائل را به صورت الکتروپمپ طبقاتی و پمپ آب پشت تراکتوری با کیفیت بالا و گارانتی معتبر به صورت آنلاین عرضه می کند.

خرید مستقیم از شرکت های مزایای مختلفی دارد.از جمله می توان به گارانتی بودن این پمپ ها مطمئن بود.همچنین خدمات پس از فروش که بسیاری از مشتریان نگران آن هستند از دیگر مزایایی است که شرکت های پمپ سازی و نمایندگی های فروش معتبر در این قضیه بسیار موثر و پر رنگ عمل می کنند.از جمله پمپ آبیاری تحت فشار بارانی می توان به مدل های مختلفی اشاره کرد.

  1. پمپ فشار قوی WKL 65/10
  2. پمپ فشار قوی WKL 80/5
  3. پمپ فشار قوی WKL 80/6
  4. پمپ فشار قوی WKL 80/8
  5. پمپ فشار قوی WKL 80/10
  6. پمپ فشار قوی WKL 100/3
  7. پمپ فشار قوی WKL 100/4
  8. پمپ فشار قوی WKL 100/5
  9. پمپ فشار قوی WKL 125/3
  10. پمپ فشار قوی WKL 125/4
5/5 - (1 امتیاز)