پمپ کشاورزی

معرفی محصولات شرکت های سازنده پمپ سانتریفیوژ

شرکت های سازنده پمپ در ایران با سابقه ای بیش از 30 سال با بهره گیری از تجربه،خلاقیت،نوآوری و روشهای مهندسی شده در بخش طراحی توانسته محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت در بازارهای داخلی و خارجی به فروش برساند.

در طی این سالها انواع پمپ آب با مدل ها و کاربری های مختلف در کشور تولید و روانه بازار شده است که در این بخش به اختصار به برخی آز آنها اشاره می کنیم.

  1. پمپ سانتریفیوژ حلزونی
  2. پمپ فشار قوی افقی
  3. پمپ فشار قوی عمودی
  4. پمپ شناور
  5. پمپ آب خانگی
  6. پمپ کفکش
  7. پمپ لجنکش
  8. پمپ توربینی
  9. پمپ فرآیندی
  10. پمپ خودمکش
شرکت های سازنده پمپ

فروش اینترنتی به روز ترین مدل پمپ آبرسانی در کشور

شرکت های سازنده پمپ

در کنار واردات زیاد پمپ آب با برندهای خارجی،تولید کننده های کشورمان با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود و به کارگیری نیروهای مجرب توانسته پمپ های خودکفا را تولید و در بازار ایران عرضه کند.این پمپ ها به دلیل اینکه سوپاپ سرخود هستند و آشغال را دور سوپاپ خود نگه نمی دارند بسیار از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند و طول عمر بیشتری هم دارند.

این پمپ ها که توسط شرکت ایرانی آسیا پمپ طراحی،تولید و بومی سازی شده از طریق فروشگاه اینترنتی شرکت پمپ موتور نماینده فروش پمپ خودمکش در دسترس مشتریان عزیز برای خرید قرار دارد.مثلا برای تخلیه فاضلاب های صنعتی و شهری می توان از این پمپ ها استفاده کرد که در نتیجه هزینه های سرمایه گذاری و عملیاتی را به شدت کاهش می دهد.

توزیع پمپ سانتریفیوژ حلزونی در بازار تهران

شرکت های سازنده پمپ

برای اینکه خریداران بتوانند با آگاهی بیشتر خرید کنند شرکت های تولید کننده پمپ سانتریفیوژ بازار تهران پمپ تهران را به عنوان بازار مرجع برای خرید و فروش پمپ انتخاب کرده و محصولات تولیدی خود را در این بازار توزیع می کنند.

لذا برای خرید و سرمایه گذاری مطمئن می توان از دو راه اقدام کرد.

  • خرید پمپ از بازار بزرگ پمپ تهران
  • خرید اینترنتی از سایت شرکت سازنده پمپ

صادرات پمپ سانتریفیوژ ایرانی به کشورهای خاورمیانه

به طور حتم می دانید که ایران بالاترین پتانسیل را برای تولید ماشین آلات صنعتی و کشاورزی در منطقه دارد.دلیل این اتفاق ارزان بودن نیروهای کار، در دسترس بودن مواد اولیه و داستن داش تخصصی می باشد.

پمپ سانتریفیوژ با برندهای ایرانی از محبوبیت خاصی در کشورهایی مثل

  • اندونزی
  • روسیه
  • پاکستان
  • هند و
  • ارمنستان برخوردار می باشد.از این رو بهترین فرصت برای شرکت های سازنده است تا بتوانند در اولین فرصت محصولات خود را به مشتریان خوش ذوق خارجی ارائه کنند.

برای خرید و فروش انواع پمپ سانتریفیوژ با کیفیت صادراتی با شرکت بازرگانی پمپ موتور تماس گرفته و بهترین پمپ های سانتریفیوژ را با مناسب ترین قیمت و ضمانت اضالت کالا تهیه کنید.

امتیاز دهید post