پمپ کشاورزی

نمایندگی رسمی فروش پمپ آب در شیراز

فروشگاه ها و نمایندگی های فروش پمپ آب در استان فارس عمدتا پمپ های آب خانگی و کفکش یا شناور به فروش می رسانند.اما با توجه به ظرفیت های استان فارس در بخش کشاورزی و تولید محصولات مختلف نیاز به پمپ های آبکشی حلزونی از نوع تک پروانه و پمپ فشار قوی می باشد.نمایندگی پمپ آب شیراز با اجرای طرح فروش اینترنتی انواع پمپ آب حلزونی در اندازه های مختلف سعی دارد نیاز مشتریان را در کل استان فارس حد ممکن پوشش دهد.

خرید آنلاین انواع پمپ آب حلزونی از نمایندگی پمپ آب شیراز

برای خریدارانی که در شهرستان هستند و یا مغازه داران و عمده فروش هایی که در شهر شیراز هستند تامین کالا بسیار حائز اهمیت می باشد.معمولا تامین کننده پمپ آب در صورتیکه بتواند با قیمت مناسب و در سریعترین زمان پمپ را به آنان برساند می تواند سطح بیشتری از نیازهای مشتریان را پوشش داده و تعدادشان را زیاد کند.

بهترین راه حل برای خرید پمپ آب هم برای مشتریان هم برای عمده فروش ها و فروشگاه های پمپ آب در شیراز خرید آنلاین از تامین کننده پمپ های کشاورزی می باشد.جایی که قیمت به پایین ترین حد خود می رسد و مشتریان می توانند به صورت مستقیم و بی واسطه پمپ را از نمایندگی پمپ آب شیراز که وابسته به کارخانه تولیدی بوده خریداری کنند.از طریق این فروشگاه می توانید انواع پمپ فشار قوی و حبزونی را مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کرده و در محل خود تحویل بگیرید.

بورس فروش پمپ آب کشاورزی در جهرم و آباده و فسا

شهر های جهرم،فسا،آباده،مرودشت و کازرون از جمله شهرهای شیراز است که بخش کشاورزی و دامی در آن فعال می باشد.کشاورزان همیشه برای خرید پمپ آب دغدغه این را دارند که بتوانند بهترین مارک پمپ آب را با کمترین قیمت بخرند.مخصوصا در شهرهایی که دسترسی آنها به مراکز استان کمتر بوده و مجبورند از واسطه ها خرید کنند.

مشتریان و خریداران محترم در شهرستان های شیراز می تواننند با مراجعه به وب سایت پمپ کاران انواع پمپ آب کشاورزی را مشاهده نموده و جهت خرید مستقیم با مشاورین فروش تماس بگیرند.پمپ هایی که در این وب سایت به فروش می رسد یکسال ضمنت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارد.

نکاتی در مورد عیب یابی و تعمیر پمپ های گریز از مرکز

در صورتیکه با عیوب زیر در عملکرد پمپ مواجه شدید بهتر است موارد زیر را بدانید.

  1. اگر پمپ فشار مورد نیاز را تامین نمی کند پروانه ای با قطر بزرگتر انتخاب کرده یا سرعت دوران را بالا ببرید.
  2. در صورتیکه فشار خروجی پمپ کمتر از مقدار لازم است با تنظیم شیر فلکه لوله رانش نقطه کار پمپ را تنظیم کنید یا اگر تحمل بار زیاد است پروانه را تراش دهید.
  3. اگر جهت گردش محور معکوس بود جای دو فاز را در تابلو برق عوض کنید.
  4. اگر بار مکش پمپ زیاد است مسیر مکش و صافی پمپ را تمیز کنید،ارتفاع مایع را در حوضچه مکش تنظیم کنید، وضعیت مسیر مکش را تنشیم کنید.
  5. اگر پمپ دچار کاویتاسیون شده باشد شیر فلکه لوله خروجی را تا زمانی که صدا قطع شود ببندید، دمای سیال را کاهش دهید یا دور پمپ را کم کنید.
امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *