پمپ کشاورزی

نمایندگی فروش پمپ آب کشاورزی در بازار تهران

پمپ آب کشاورزی اصل را از کجا بخریم؟ این سوالی است که بسیاری از خریداران با آن درگیر هستند.پمپ آب کشاورزی اصل را فقط می توان از نمایندگی فروش پمپ آب کشاورزی خریداری کرد.در غیر اینصورت نمی توان مطمئن شد که یک پمپ با کیفیت خریده اید.

شرکت آسیاپمپ نماینده رسمی شرکت های پمپ سازی معتبر انواع پمپ های کشاورزی که شامل پمپ های اتا بزرگ،اتانرم و پمپ فشار قوی می باشد تمام پمپ های خود را با یکسال ضمانت در بازار پمپ کشور به فروش می رساند.برای دریافت لیست قیمت و ثبت سفارش با مشاورین فروش تماس بگیرید.

صادرات پمپ آب کشاورزی به اروپا

در دو سال گذشته به دلیل تحریم های زیاد بحث صادرات محصولات و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی داغ تر شده است.بازار هدف پمپ های آب کشاورزی عمدتا کشورهای آسیایی،هند و روسیه می باشند.اما کشورهای اروپایی که خود در تولید پمپ های آبرسانی دست دارند مشتریان بسیار خوبی برای قطعات یدکی پمپ های کشاورزی و صنعتی می باشند.

به دلیل ارزان قیمت بودن هزینه تولید در ایران قیمت تمام شده این قطعات به صورتی است که کشورهای اروپایی خواهان خرید این لوازم و مونتاژ آنها با برند خود هستند.چنانچه خریدار یا فروشنده انواع پمپ آب کشاورزی و قطعات یدکی آن در اروپا هستید می توانید با شرکت آسیاپمپ ایرانیان تماس بگیرید.

فروش برندهای معروف پمپ فشار قوی wkl در کشور

مصرف کنندگان و خریداران عمده پمپ های آبرسانی همیشه به دنبال این بودند تا با برندهای معتبر کار کنند.گفتنی است این روش اطمینان خاطر بیشتر ی برای آنها به وجود می آورد.همچنین قیمتهای این برندها در مقایسه با برندهای متفرقه مناسب تر و کیفیت بالاتری دارد.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان به عنوان نماینده رسمی و عمل فروش برندهای معتبر پمپ سازی در کشور از طریق فروشگاه اینترنتی به صورت مستقیم با قیمت عمده به فروش می رسد.برای خرید انواع پمپ فشار قوی با کیفیت با ما تماس بگیرید.

فروش عمده الکتروپمپ ۱۰ اینچ با قیمت مناسب

پمپ اتا بزرگ سری ۲۹-۲۵۰ از پرفروش ترین و محبوبترین پمپ های کشاورزی در کشور می باشد.این پمپ ها به پمپ تنبل معروف است و تا ارتفاع ۲۴٫۵ متر ارتفاع آب را تامین می کند.این پمپ ها با الکتروموتور ۳۷،۴۵ و ۵۵ کیلووات قابل کوپله است.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان الکتروپمپ ۱۰ اینچ را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.برای خرید عمده و جزیی این محصول با کارشناس فروش شرکت تماس بگیرید و در سریعترین زمان الکتروپمپ را در شهر خود تحویل بگیرید.

امتیاز دهید post