پمپ کشاورزی, مقالات

پمپ آب شور ارزان برای مزارع پرورش میگو از اینجا بخرید

در مزارع پرورش میگو در جنوب کشور از انواع پمپ آب شور حلزونی در سایزهای بزرگ استفاده می کنند تا بتوانند حجم آب بیشتری را در زمان کمتری به حوضچه های آرامش منتقل کنند.این پمپ ها باید ویژگی های خصی داشته باشد تا در مقابل آب شور دریا و خورندگی آن مقاومت داشته باشد.میزان کارکرد این پمپ ها که با قطعات استیل و برنز ساخته شده است در صورت نصب و راه اندازی صحیح بین 5 تا 10 سال می باشد.برای خرید ارزان قیمت پمپ های حلزونی آب شور فروشگاه های اینترنتی بهترین مرجع هستند.

پمپ آب شور ارزان برای مزارع پرورش میگو از اینجا بخرید

تهیه پمپ آب شور حلزونی استیل با پروانه بسته و نیمه باز

تهیه پمپ آب شور حلزونی استیل با پروانه بسته و نیمه باز

پمپ های حلزونی برای که به پمپ آب زمینی نیز شناخته می شوند پمپ های End suction هستند که قابلیت مکش منفی تا 6 متر دارند.کاربرد این پمپ ها در صنایع به صورت پمپ آب استیل بسیار پر کاربرد بوده و برای انتقال سیالات خورنده،انتقال فاضلاب اسیدی و در صنایع غذایی استفاده می شود.پمپ های حلزونی با پروانه بسته راندمان بالاتری نسبت به پمپ حلزونی پره باز دارد.

از الکتروپمپ استیل جهت استفاده در مصارف شهری، کشاورزی، دریاچه و استخر و پمپ های آتش نشانی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند.

این پمپ ها با محفظه و پروانه و محور استیل به صورت سفارشی در کارخانجات پمپ سازی تولید می شود و قیمت آن از پمپ های چدنی بالاتر است.برای خرید این پمپ ها ابتدا باید نوع و دمای سیال را مشخص کنید.اگر سیستم مکش منفی دارد باید حتما پمپ با سیال پمپ شونده هواگیری شود.تهیه این پمپ ها به صورت آنلاین برای کارخانجات صنعتی و شهرداری از همین وب سایت امکان پذیر می باشد.

فروشنده عمده پمپ آب استیل خودمکش 3 اینچ در کشور

فروشنده عمده پمپ آب استیل خودمکش 3 اینچ در کشور

پمپ های خودمکش به پمپ های گریز از مرکز اطلاق می شود که با پروانه نیمه باز مخصوص انتقال سیالات ناخالص و رقیق هستند.این پمپ ها نیاز به یکبار هواگیری دارند و با موتور 7.5 تا 15 اسب 1450 و 2900 دور کوپله می شوند.پمپ خودمکش در سایزهای کوچک 3 اینچ در صنایع گلابگیری، صنایع غذایی، صنایع لاستیک سازی و صنایع خودروسازی استفاده می شود.در برخی از موارد مشتریان برای انتقال سیالاتی که مقداری خورندکی دارد یا اسیدی می باشد از پمپ خودمکش استیل استفاده می کنند که قیمت آن 1.5 تا 2 برابر پمپ خودمکش چدنی است.

پمپ آب شور چیست ؟ | سایت عرضه پمپ استیل ETA و WKL تهران

پمپ آب شور چیست ؟ | سایت عرضه پمپ استیل ETA و WKL تهران

پمپ آب شور به این معنی نیست که فقط برای انتقال آب دریا استفاده شود، بلکه برای تمام سیالاتی که خاصیت خورندگی و اسیدی دارند این پمپ ها قابل استفاده است.این پمپ ها در انواع مختلف عمودی و افقی در بازار پمپ اب وجود دارند که رایج ترین نوع آن همین پمپ های گریز از مرکز حلزونی است.پمپ های حلزونی برای انتقال سیالات رقیق بوده و برای پمپاژ سیالات غلیظ نیاز به پمپ غلیظ کش و یا پمپ دنده ای می باشد که در هر مدل پمپ های استیل طبق سفارش تولید می شوند.

پمپ فشار قوی پشت تراکتوری نیز مدلی دیگر از الکتروپمپ بشقابی می باشد که مخصوص آبیارای بارانی بوده و خریداران آن کشاورزان و فروشگاه های عمده فروشی و خرده فروشی در سطح کشور می باشند.

اما قطعات پمپ های استیل حلزونی شامل پروانه،محور،بوش،محفظه و یاتاقان که به صورت استیل نگیر 316 و استیل بگیر 304 توسط صنایع پمپ سازی تولید می شند به عنوان خدمات پس از فروش و پشتیبانی انواع قطعات یدکی پمپ آب ETA و WKL استیل در سایت آنلاین پمپ فروشی عرضه می شود.

بازار آنلاین پمپ های 10 و 12 اینچ پروانه برنزی در بندرلنگه

بازار آنلاین پمپ های 10 و 12 اینچ پروانه برنزی در بندرلنگه

اگر شما هم جزو خریدارانی هستید که به دنبال تهیه پمپ آب پرورش میگو هستید و میخواهید بهترین و مرغوبترین پمپ اب 10 و 12 اینچ با پروانه برنزی و محور استیل بگیر یا استیل نگیر تهیه کنید بهترین راه خرید بدون واسطه این محصول از بازار آنلاین پمپ های کشاورزی و صنعتی است.زیرا برای عرضه این پمپ ها شرکت های سازنده برای شکستن قیمت های کاذب خودشان به صورت مستقیم این پمپ ها را در جنوب کشور و در بندر لنگه به فروش میرسانند.قیمت پمپ آب پرورش میگو را به روز از همین شرکتها استعلام کنید.

امتیاز دهید post