مقالات

پمپ فشار قوی wkl با انواع قیمت و مارک های مختلف

تقسیم بندی پمپ های فشار قوی از نظر طبقات

قیمت پمپ wkl در بازار پمپ آب تهران و اصفهان و تبریز که بزرگترین مراکز فروش پمپ آب کشاورزی را دارند در بین مدل های مختلف متفاوت می باشد.این پمپ ها برای مصارف کشاورزی و صنعتی در کارخانجات غذایی و معادن مختلف در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.پمپ های فشار قوی طبقاتی در بازار با انواع قیمت ها و مارک های مختلف عرضه می شود که بهترین مارک پمپ آب فشار قوی Wkl برند آسیاپمپ ایرانیان است که در تبریز تولید شده و توسط همین شرکت بدون واسطه عرضه می شود.

از آنجا که هر محصول مشتری خود را داشته و هر مشتری با توجه به بودجه و سلیقه خود خرید می کند، پمپ های طبقاتی نیز با مارک های مختلف تولید شده که قیمت های آنها با هم اختلاف دارند.مشتریان محترم می توانند با مراجعه حضوری به دفتر فروش شرکت یا به صورت آنلاین پمپ مورد نظر خود را خریداری کنند.

قیمت پمپ wkl 80 تولید شده در تبریز + کاتالوگ پمپ wkl

در میان پمپ های طبقاتی تولید شده در کارخانجات پمپ سازی تبریز یکی از پر فروش ترین پمپ ها که برای مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده می شود پمپ wkl 80 می باشد.این پمپ در ۱۰ مدل تولید می شود که پر فروش ترین آنها عبارتند از

  • پمپ طبقاتی wkl 80/3
  • پمپ طبقاتی wkl 80/4
  • پمپ طبقاتی wkl 80/5
  • پمپ طبقاتی wkl 80/6
  • پمپ طبقاتی wkl 80/8
  • پمپ طبقاتی wkl 80/10

پمپ طبقاتی wkl 80 دارای ورودی ۴ اینچ و خروجی ۳ اینچ بوده و جنس تمام قطعات از جمله محفظه مکش و رانش، پروانه و دیفیوزر و محفظه طبقات از چدن خاکستری می باشد.این پمپ ها در دو دور ۱۴۵۰ و ۲۹۰۰ دور کار می کنند.همچنین این پمپ ها را می توان به صورت پمپ تراکتوری استفاده کرد.

آبدهی این پمپ در نقطه راندمان کاری در ۱۴۵۰ دور ۶۰ مترمکعب بر ساعت و ارتفاع ۱۴ تا ۱۴۳ متر می زند.در ۲۹۰۰ دور آبدهی و ارتفاع به ترتیب ۱۱۰ مترمکعب بر ساعت و ۳۶ تا ۲۱۲ متر می باشد.جهت ثبت سفارش با واحد فروش تماس بگیرید.

فروش پمپ wkl 100/3 مرغوب با کیفیت بالا مازندران و گلستان + فیلم

یکی از پر فروش ترین پمپ های طبقاتی در کشور پمپ آب ۴ اینچ فشارقوی مدل Wkl 100/3 می باشد.قطعات پمپ تماما در کارخانه ماشینکاری شده و مونتاژ می شود.جنس قطعات به صورت پیش فرض از چدن خاکستری بوده و طبق سفارش می توان متریال و جنس قطعات را به استیل تغییر داد که در این صورت قیمت پمپ با قطعات استیل بسیار بالاتر از پمپ چدنی خواهد بود.

پمپ wkl 100/3 پمپ ۴ اینچ می باشد که عمدتا در مزارع کشاورزی برای آبیاری بارانی از آن استفاده می کنند.آبدهی این پمپ بین ۴۰ تا ۲۰۰ مترمکعب بر ساعت می باشد.در ارتفاع ۸۰ متری ۴۰ مترمکعب بر ساعت آبدهی دارد و در ارتفاع ۳۵ متری تا ۲۰۰ مترمکعب بر ساعت آبدهی دارد.این پمپ را می توان با الکتروموتور سه فاز موتوژن یا چینی با قدرت ۳۷ کیلووات یا ۵۰ اسب ۱۵۰۰ دور کوپله کرد.

همچنین پمپ پشت تراکتوری wkl 100/3 در شهرهای مختلف کشور برای آبیاری بارانی و قطره ای استفاده می شود که پشت تراکتور وصل می شود.بهترین پمپ فشار قوی wkl 100/3 مرغوب در گلستان و مازندران با قیمت ارزان به صورت آنلاین عرضه می شود.

قیمت پمپ wkl 100 با ۸ مدل مختلف + شرکت سازنده پمپ طبقاتی

پمپ های طبقاتی وکائل ۱۰۰ در ۸ مدل مختلف تولید می شود.این پمپ ها بین ۱۸۸ تا ۴۹۶ کیلوگرم وزن دارد.پمپ های طبقاتی برای آبرسانی استفاده می شود.قطعات این پمپ ها به صورت ریخته گری شده تولید شده و در کاخانه تراشکاری می شود.استاندارد و اندازه این قطعات در شرکت های پمپ سازی یکسان بوده و دارای جنس چدنی هستند.

قیمت پمپ wkl 100 که در کشور با برندهای پمپیران، آسیاپمپ ایرانیان و اطلس و سهند و دیگر برندهای متفرقه تولید می شود فرق دارد.این تفاوت قیمت به دلیل برند و کیفیت قطعات و ماشینکاری و کنترل کیفی قطعات موقع مونتاژ می باشد.شرکت سازنده پمپ هی طبقاتی کشاورزی این پمپ ها را با استفاده از نقشه های پمپ سازی شرکت KSB و متناسب با شرایط سیستم پمپاژ در کشور و نیاز کاربر تولید می کنند.

فروش عمده پروانه و بوش مکش و رانش و طبقات پمپ wkl در کشور

قطعات پمپ wkl یکی از محصولاتی است که جهت تعمیر پمپ های طبقاتی و همچنین جهت فروش در فروشگاه های پمپ آب توسط کارخانجات تولید پمپ آب توزیع می شود.این قطعات در بازار با کیفیت های مختلف از درجه یک تا درجه سه تولید می شود.ممکن است قیمت پایین تر از حد ممکن برخی این قطعات در نگاه اول مشتریان را فریب دهد اما چیزی که واضح است این است که هر قطعه نقشه ماشینکاری خود را دارد که استاندارد این قطعات توسط کارخانه ها و شرکت های قطعه سازی معتبر تولید می شود.

فروش عمده انواع پروانه پمپ فشار قوی وکائل از سایز wkl 32  تا wkl 150 و انواع بوش محور شامل بوش مکش، بوش رانش، بوش طبقات با کیفیت بالا و به صورت مستقیم توسط بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان انجام می شود.فروشگاه های پمپ آب و تعمیرکاران پمپ آب طبقاتی در کشور می توانند جهت دریافت قیمت و خرید قطعات پمپ طبقاتی wkl با ما تماس بگیرند.

راهنمای خرید پمپ wkl پشت تراکتوری گیربکسی کرمانشاه و ایلام

یکی از پمپ های پر کاربرد در بخش کشاورزی پمپ های پشت تراکتوری می باشد که برای مصارف آبیاری سنتی و آبیاری تحت فشار از آن استفاده می شود.این پمپ ها در سایزهای مختلف از ۲ تا ۴ اینچ تولید شده و با گیربکس های یک به سه، یک به چهار و یک به شش بنا به مدل پمپ و نوع تراکتور انتخاب می شود.

اما انتخاب کلی پمپ آب تراکتوری فقط منوط به نوع پمپ و مدل تراکتور نیست.موارد دیگری در انتخاب درست پمپ های پشت تراکتوری دخالت دارند که شامل مواردی همچون طول مسیر آبرسانی یا طول خط اصلی، اختلاف ارتفاع کلی در طول مسیر، اندازه لوله خط اصلی و نوع آبیاری می شود.این موارد مهم باید به دقت بررسی و سپس پمپ آب انتخاب شود تا هزینه های اولیه سنگین و زیادتر از حد متوجه مشتری نباشد.

خریداران پمپ آب در کرمانشاه و ایلام می توانند انواع پمپ آب تراکتوری گیربکسی طبقاتی را در سایزهای مختلف با بهترین کیفیت و گارانتی معتبر از فروشگاه آنلاین شرکت آسیاپمپ ایرانیان خریداری کنند.

فروشگاه آنلاین پمپ WKL 100/4 پشت تراکتوری ارزان کردستان و همدان

یکی دیگر از پمپ های طبقاتی پر فروش در غرب کشور پمپ پشت تراکتوری Wkl 100/4 می باشد که آبدهی آن ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت و ارتفاع در نقطه راندمان کاری ۸۲ متر و ماکزیمم ارتفاعی که میزند ۱۰۳ متر می باشد.البته این مدل قابلیت این را دارد که پروانه آن تراش خورده و با قدرت کمتری بسته شود.لذا پمپ wkl 100/4 با پروانه فول سایز در نقطه راندمان کاری ۸۶ متر ارتفاع و ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت آبدهی دارد و ماکزیمم ارتفاعی که می زند تا ۱۰۴ متر است.

در فروشگاه آنلاین نمایندگی فروش پمپ های آب پشت تراکتوری خریداران عمده و جزیی این پمپ ها می توانند به صورت آنلاین و با قیمت مناسب این پمپ را تهیه کنند.همچنین قطعات یدکی پمپ آب wkl 100 به صورت عمده در اختیار خریداران محترم با قیمت ارزان تر نسبت به بازار تهران قرار می گیرد.

امتیاز دهید post