پمپ کشاورزی

بازار بزرگ مرکزی پمپ آب تهران

همانطور که می دانید پمپ های گریز از مرکز حلزونی برای جابجایی سیالات با ویسکوزیته یا غلظت پایین طراحی و ساخته شده اند و همین امر باعث شده در صنعت و کشاورزی جزو پرطرفدار ترین سری از پمپ های سانتریفیوژ باشد. یکی از مراکزی که مراجعین بسیاری در خصوص خرید انواع پمپ دارد بازار پمپ آب تهران می باشد.در این مرکز شما می توانید تنوع زیاد مدلهای مختلف پمپ آب را مشاهده کنید.

اما خرید از این مرکز تجاری برای شاید برای همه مشتریان امکان پذیر نباشد ولی تمایل به خرید از بازار مرکزی پمپ آب تهران آنها را تلاطم انداخته تا بتوانند پمپ آب حلزونی ارزان با کیفیت بالا خریداری کنند.به همین دلیل شرکت بازرگانی آسیا پمپ با راه اندازی سایت فروشگاهی خود خرید را برای مشتریان تهرانی و شهرستانی امکان پذیر کرده است.

بورس خرید و فروش انواع پمپ آب حلزونی در کشور

در هر منطقه ای از کشور تولید و خرید و فروش یک سری از محصولات و کالاها رواج دارد.در مورد حوزه پمپ آب حلزونی به گزارش خبرگزاری رییس صنف ماشین آلات و ادوات کشاورزی، بورس خرید و فروش عمده انواع پمپ گریز از مرکز در ایران به ترتیب شهرهای تهران، تبریز و اصفهان می باشند.در این شهرها به دلیل حضور کارخانه های تولیدی پمپ، فروشگاه ها و نمایندگی پمپ آب حلزونی به صورت فشرده ای با هم رقابت دارند.

اگر برای خرید پمپ دچار تردید شده اید و نمیدانید که یک پمپ آب گریز از مرکز با کیفیت را با نازلترین قیمت از کجا باید خریداری کرد لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

راهنمای خرید انواع پمپ آب گریز از مرکز

برای خرید انواع پمپ گریز از مرکز باید به چندین نکته توجه داشت. در اینجا با ذکر مثال این نکات را بیان می کنیم. فرض کنید پمپی با آبدهی ۵۰ مترمکعب بر ساعت و ارتفاع ۲۹ متر باشد. برای انتخاب پمپ به صورت زیر عمل میکنیم.

  1. مراجعه به منحنی همپوشانی پمپ و انتخاب پمپ مناسب
  2. تعیین قطر مناسب پروانه
  3. راندمان پمپ یا انتخاب پمپ بر اساس نقطه کاری پمپ
  4. انتخاب الکتروموتور

توجه داشته باشید برای خرید پمپ اگر قرار است پمپ به شکل مداوم کار کند پمپی با دور ۱۴۵۰ و اگر قرار باشد به صورت دوره ای کار کند پمپ ۳۰۰۰ دور را انتخاب کنیم.البته تمامی این مراحل توسط فروشندگان و متخصصین انجام خواهد شد.

فروشندگان انواع پمپ آب حلزونی اصل مخصوص کشاورزان

یکی از مصارف پمپهای حلزونی در بخش کشاورزی می باشد.تنوع استفاده در این بخش باعث شده تا کشاورزان برای انتخاب و خرید پمپ دغدغه و نگرانی داشته باشند. به این جهت که اکثرا نمیدانند په پمپی برای کارشان مناسب است و از طرفی می خواهند پمپ ارزان و با کیفیت خریداری کنند. در کشاورزی از پمپ آب گریز از مرکز برای

  • آبیاری قطره ای
  • آبیاری بارانی
  • انتقال آب در ارتفاعات
  • آبیاری غرقابی

استفاده می شود. شرکت آسیا پمپ با تولید انواع پمپ گریز از مرکز و فشار قوی با قیمت ارزان و کیفیت مناسب و ایجاد بستری مناسب جهت فروش بدون واسطه این فرصت را فراهم کرده تا کشاورزان عزیز بتوانند پمپ مورد نیاز خود را با قیمت واقعی خریداری کرده و در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شانزده =