پمپ کشاورزی, مقالات

بازار تخصصی فروش پمپ آب کشاورزی با قیمت کارخانه

قیمت پمپ اب کشاورزی

قیمت پمپ اب کشاورزی در بازار بسته به اندازه آن و هد و دبی که تامین می کند متفاوت می باشد.در ابتدا برای راه اندازی پمپ آب از موتور دیزل استفاده می شد ولی الان به دلیل وجود برق در بسیاری مناطق از الکتروپمپ های کشاورزی استفاده می شود که دردسرهای حمل سوخت و روغن به سر زمین را از میان برداشته است.البته هنوز در جاهایی که برق نیست از دیزل پمپ آب استفاده می کنند.

در بازار تخصصی پمپ های کشاورزی می توانید انواع پمپ آب کشاورزی برقی و دیزلی و الکتروپمپ را با قیمت کارخانه به صورت عمده و جزیی خریداری کنید و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

قیمت پمپ اب کشاورزی

فروش عمده و جزیی پمپ آب پشت تراکتوری تسمه ای و گیربکسی

قیمت پمپ اب کشاورزی

پمپ پشت تراکتوری در کشور برای مکانهایی مورد استفاده قرار می گیرد که برق سه فاز وجود ندارد و پمپ آب باید با نیروی محرکه تراکتور کار کند.تراکتورها در ایران با دور ۵۴۰ یا ۷۰۰ دور کار می کنند و برای رساندن دور آنها به دور مورد نیاز پمپ آب باید از تسمه و پولی یا گیربکس های افزاینده دور استفاده کرد.پمپ های پشت تراکتوری در دو سری پمپ راستگرد و چپگرد تولید می شوند.

پمپ های چپگرد به دور تراکتور می خورد ولی پمپ های راستگرد را باید با تسمه و پولی با دور تراکتور یکی کرد.در مدل گیربکس دار چپگرد و راستگرد بودن پمپ اهمیتی ندارد ولی در مدل تسمه ای ترجیحا اگر پمپ چپگرد باشد بهتر است.فروش عمده و جزیی انواع پمپ های پشت تراکتوری در سایزهای ۲ تا ۱۲ اینج با قیمت مناسب توسط بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر می باشد.

قیمت فروش پمپ آب کوپله شده با موتور دیزل در زاهدان

قیمت پمپ اب کشاورزی

پمپ های انتقال آب در کشاورزی در جنوب کشور که بعضا در مناطقی که برق نیست از موتورهای دیزلی مانند موتور خاور، موتور بنز ۹۱۱ ، موتور پرکینز و موتور کومنز استفاده می شود.قیمت موتور پمپ دیزلی کوپله شده بستگی به نوع و گیفیت موتور دارد.این موتورها چون برای آبکشی می خواهد استفاده شود امکان این که دور را تنظیم کنید دارد.

امروزه در بازار با توجه به نوسان قیمت ها و واسطه گری ها قیمت موتورهای دیزلی مشخص نیستند و برای اطمینان از خرید دیزل پمپ های با کیفیت فقط باید آن را از شرکتهای معتبر در کشور خریداری کرد.آسیاپمپ ایرانیان انواع دیزل پمپ های کشاورزی را با کیفیت و قیمت مناسب در زاهدان و سیستان و بلوچستان به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رساند.

سایت خرید و فروش پمپ آب فشار قوی کشاورزی در کرمان

قیمت پمپ اب کشاورزی

در مبحث کشاورزی انتقال آب در مسافت های بالا نیاز به پمپ های فشار قوی دارد که می توانند آب را با نیروی کم در ارتفاعات بالا هدایت کنند.این پمپ ها در دو نوع عمودی و افقی در بازار وجود دارند.پمپ های فشار قوی طبقاتی افقی در سری wkl  پمپ های فشار قوی عمودی در سری شناور و کفکش و لجن کش در بازار خرید و فروش می شوند.

پمپ های فشار قوی افقی برای مکش آب از سطح و منابع کم عمق کاربرد داشته و پمپ های فشار قوی عمودی برای مکش آب از چاههای عمیق کاربرد دارد.از آنجا که پمپ های فشار قوی برندهای مختلفی دارد و سلیقه مشتریان نیز متفاوت است شرکت آسیاپمپ ایرانیان به صورت آنلاین انواع پمپ های فشار قوی عمودی و افقی را در کرمان گارانتی به فروش می رساند.

مغازه اینترنتی پمپ آب کشاورزی برای آبیاری قطره ای در شهرکرد

قیمت پمپ اب کشاورزی

در مزارع کشاورزی در چندین سال قبل برای آبیاری از سیستم آبیاری غرقابی استفاده می شد ولی امروزه از سیستم آبیاری نوین که شامل آبیاری بارانی و قطره ای می باشد استفاده می شود.در مسافتهای پایین تا ۲۰۰۰ متر که مسیر صاف و بدون شیب باشد از پمپ های حلزونی تک پروانه هم می شود برای آبیاری قطره ای استفاده کرد و لی در مسافت های طولانی شیب دار از پمپ های فشار قوی باید استفاده شود.

در مزارع کشاورزی شهرکرد به دلیل یکنواخت نبودن زمین ها بریا آبیاری تحت فشار عمدتا از پمپ های فشار قوی استفاده می شود.آسیاپمپ ایرانیان عمل فروش اینترنتی این پمپ ها در چهارمحال و بختیاری و شهرکزد می باشد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *