پمپ کشاورزی, مقالات

خرید و فروش پمپ آب فشار قوی وکائل زیر قیمت کارخانه

پمپ آب فشار قوی یا همان پمپ طبقاتی برای انتقال آب با فشار بالا در سیستم های کشاورزی و صنعتی طراحی و تولید می شوند.آبدهی این پمپ ها بر اساس اندازه و مدل آنها بین ۲ تا ۴۴۰ متر مکعب بر ساعت می باشد.در بازار پمپ آب تهران و دیگر شهرها خرید و فروش این پمپ ها توسط عمده فروش ها و نمایندگی های فروش که به صورت عمده، بار را از کارخانه تهیه می کنند در شرایط رقابتی زیر قیمت کارخانه هم صورت می گیرد.

پمپ آب فشار قوی

سفارش اینترنتی پمپ فشار قوی کشاورزی در همدان

پمپ آب فشار قوی

پمپ های فشار قوی برای سیستم های تحت فشار بارانی به صورت الکتروپمپ سه فاز و پمپ پشت تراکتوری استفاده می شوند.طول عمر پمپ های فشار قوی ارتباط مستقیمی با نحوه نصب و راه اندازی و گریس کاری به موقع دارد.در موارد بسیار کم ابراد از سمت کارخانه بوده و در بیشتر موارد خریدار طبق گفته های شخص دیگر و یا بر اساس اطلاعات تقریبی اقدام به خرید پمپ فشار قوی می کنند.

این موضوعات باعث می شود تا پمپ بعضا پاسخگوی سیستم پمپاژ نباشد.بهترین راه تهیه پمپ های فشار قوی برای سیستم های بارانی و انتقال آب در مسافتهای طولانی مشاوره و خرید از شرکتهای معتبر سازنده و یا نمایندگی های فروش می باشد که می توان به صورت اینترنتی هم سفارش داده و پمپ آب فشار قوی با مارک دلخواه را خریداری کرد.

قیمت پمپ پشت تراکتوری طبقاتی با گیربکس افزاینده ۱/۳

پمپ آب فشار قوی

پمپ های پشت تراکتوری به دو صورت تسمه ای و گیربکسی در بازار خرید و فروش می شوند.این پمپ ها به گاردون خروجی تراکتور متصل شده و به وسیله گیربکس یا تسمه و فولی دور خروجی شفت تراکتور را با دور پمپ میزان می کنند.پمپ های پشت تراکتوری گیربکسی دوام بهتری نسبت به پمپ های تسمه ای داشته و تنها تفاوت آنها در قیمت و طول عمر آن می باشد.

قیمت پمپ های پشت تراکتوری با گیربکس های افزاینده ۱/۳ به عواملی همچون هد و دبی پمپ ، اندازه لوله اصلی و مارک پمپ بستگی دارد.معمولا بین پمپ های پشت تراکتوری درجه یک با درجه ۳ در بازار بین ۱٫۵ تا ۳ میلیون اختلاف وجود دارد.برای اینکه بتوانید به صورت مطمئن و با ضمانت اصالت کالا پمپ تراکتوری گیربکسی بگیرید وب سایت های فروشگاهی بهترین گزینه هستند.

در هنگام خرید پمپ آب فشار قوی Wkl  به چه نکاتی باید توجه کنم؟

 

از آنجا که بر حسب تجربه مشتریانی که خودشان پمپ مورد نظر سیستم پمپاژ را خریداری می کنند پیش آمده که پمپ با موتور همخوان نبوده یا جوابگوی سیستم نیست.برای خرید پمپ فشار قوی طبقاتی به نکات زیر توجه کنید تا بعدا دچار ضرر نشوید.

  • طول مسیر
  • ارتفاع آبدهی
  • اندازه لوله اصلی
  • مقدار نیروی محرکه
  • نوع آبیاری
  • در صورتیکه آبیاری بارانی است طول لوله های فرعی و دبی آبپاش
  • برند پمپ
  • قیمت پمپ
امتیاز دهید post

2 نظر در “خرید و فروش پمپ آب فشار قوی وکائل زیر قیمت کارخانه

  1. اردشیر گفت:

    سلام خسته نباشید من یک پمپ باقطرهای پرتابی میخواهم که با آب گل آلوده و گاهی با آب زلال کار کنه وقیمت هم مناسب باشه ارتفاع آب کشی نهایت بیست متر وطول لوله
    اب بری تا 700 متر می باشد تا وسط زمین که بصورت پرتابی کار کنه

  2. اردشیر گفت:

    سلام پمپ پشت تراکتوری بصورت پرتابی که فاصله آب رودخانه تا زمین 700 هست که آب گاهی زلال وگاهی گل آلود هست ارتفاع آب کشی نهایت 20 متر وقیمت مناسب باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =