پمپ کشاورزی, مقالات

مرکز فروش پمپ برای مراکز پرورش میگو در جنوب کشور

در مراکز پرورش آبزیان باید نوع خاصی از پمپ های آبرسانی استفاده شوند تا بتوانند در برابر شرایط سیستم پمپاژ دوام داشته باشند.فروش پمپ آبرسانی مخصوص مزارع پرورش میگو و ماهی یک امر تخصصی بوده و مجموعه ما به صورت کامل از صفر تا صد راه اندازی سیستم پمپاژ اعم از پمپ و لوله و اتصالات با کیفیت درجه یک را در جنوب کشور برای مراکز پرورش شیلات انجام می دهد.

انواع پمپ های آبرسانی مخصوص مزارع پرورش شیلات

در سیستم آبرسانی به حوضچه های آرامش برای پرورش آبزیان به دلیل حجم آب زیاد فقط از پمپ های اتا بزرگ استفاده می شود که در چندین مدل زیر تولید می شوند.

  • پمپ اتا بزرگ ۲۳-۲۰۰
  • پمپ اتا بزرگ ۳۳-۲۰۰
  • پمپ اتا بزرگ ۲۹-۲۵۰
  • پمپ اتا بزرگ ۳۵-۳۰۰
  • پمپ خودمکش

هر کدام از این پمپ ها به نوبه خود مزایا و معایبی دارند که کاربر با توجه به بودجه خود برای خرید این محصول اقدام می کند.پمپ های پرورش آبزیان باید مقاوم به آب شور باشند و از همین رو به پمپ آب شور نیز در بازار معروف هستند.

فروش پمپ اتا بزرگ مدل ۲۳-۲۰۰ برای مزرعه پرورش ماهی

یکی از پر مصرف ترین پمپ ها در مزارع پرورش ماهی پمپ اتا بزرگ ۲۳-۲۰۰ است که ورودی و خروجی آن ۸ اینچ یا ۲۰۰ میلیمتر می باشد و با نیرویی معدل ۲۲ کیلووات ۱۵۰۰ دور کار می کند و ارتفاع موثر آن ۱۲ متر است.این پمپ ها به پمپ تنبل هم شناخته می شوند و قیمت روز فروش  آن در بازار برای مراکز پرورش ماهی به جنس قطعات و محفظه بستگی دارد.

عرضه قطعات استیل و برنز پمپ های پرورش میگو و ماهی

برخی از کارفرماها برای اینکه هزینه کمتری را برای خرید پمپ های آبرسانی جهت انتقال آب به مزارع پرورش میگو انتقال دهند از پمپ های چدنی و با پروانه چدن و محور فولادی استفاده می کنند که در عرض ۲ تا ۳ سال مستهلک و فرسوده شده و باید تعویض شوند.

اما پمپ های مخصوص آب شور که با قطعات استیل نگیر و برنز تولید می شوند طول عمر بیشتری دارند.در این مرکز می توانید انواع قطعات یدکی پمپ آب مخصوص آب شور اعم از پروانه،محور،بوش،فلنچ مکش،مهره سر شافت را با بهترین کیفیت تهیه کنید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

توزیع پمپ های سوپاپ بالا ۱۰ تا ۱۶ اینچ برای پرورش میگو

نوعی از پمپ ها هستند که به پمپ سوپاپ بالا یا پمپ خودمکش معروف هستند.طراحی این پمپ ها به گونه ایست که نیاز به یکبار هواگیری دارند و نیاز به نصب سوپاپ در انتهای خط مکش ندارند.این پمپ ها در ایران تولید شده و محور،بوش،خار،مهره سر شافت آن استیل ۳۱۶ می باشد و برای مزارع پرورش شیلات در جنوب بسیار مقاوم بوده و در اندازه های ۱۰ تا ۱۶ اینچ تولید می شود.

همچنین جنس چدن محفظه این پمپ ها دارای کروم بوده که این عامل باعث می شود مقاومت به سایش محفظه نیز بالاتر رود.همچنین جنس پروانه آن را بر حسب تقاضا می توان از استیل یا برنز در نظر گرفت.نکته ای که وجود دارد این است که پمپ های سوپاپ سرخود با نیروی بسیار کم کار می کنند و راندمان بهتری دارند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سه =