پمپ کشاورزی

نمایندگی فروش پمپ آب اطلس در کرمان

برای تامین نیازهای انتقال آب در بخش کشاورزی نیاز به پمپ های باکیفیت و مطمئن می باشد تا طول عمر سیستم پمپاژ افزایش یابد.شرکت آسیاپمپ نمایندگی فروش پمپ اب کرمان با برند اطلس پمپ بوده و انواع تولیدات این شرکت اعم از پمپ گریز از مرکز و پمپ فشار قوی را به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه به فروش می رساند.

لازم به ذکر است در صورتیکه مشترین خرید عمده داشته باشند می توانند از تخفیف خوبی برخوردار شوند.ضمن اینکه این پمپ ها یکسال ضمانت و دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد و ارائه تمامی قطعات یدکی پمپ آب نیز از طریق نمایندگی انجام می شود.

راهنمای خرید پمپ آب فشار قوی با بهترین کیفیت

برای خرید پمپ فشار قوی موارد زیادی پیش آمده که مشتریان صرف شنیده هایی که از پمپ فشار قوی دارند و می خواهند آب با فشار و سریع منتقل شود به سمت پمپ فشار قوی می روند.اما این دلیل خوبی برای انتخاب این پمپ ها نیست و برای خرید بهترین و مرغوبترین پمپ آب فشار قوی wkl بایستی نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • طول مسیر لوله کشی اصلی
  • توان الکتروموتور یا موتور دیزل
  • ارتفاع مسیر لوله کشی
  • نوع و تعداد اتصالات در مسیر
  • مشخص کردن نوع آبیاری
  • مشخص کردن دبی مورد نیاز سیستم

چنانچه در مشخص کردن فاکتورهای بالا تردید دارید یا دقیقا نمیدانید چه کاری انجام دهید با بخش کارشناسی مهندسی فروش شرکت تماس گرفته تا در در انتخاب و خرید مناسب ترین الکتروپمپ سانتریفیوژ  آب به شما کمک کنند.

قیمت فروش پمپ آب حلزونی چپگرد در کرمان

پمپ آب حلزونی یا همان پمپ زمینی که برای انتقال مایعات سبک به کار می رود دارای اندازه های مختلفی است.نیروی محرکه برای راه اندازی پمپ ها یا توسط الکتروموتور تامین می شوند یا توسط موتورهای دیزلی یا موتور تراکتور.

برای الکتروموتور و موتورهای دیزلی عموما از پمپ های راستگرد استفاده می شود به جز موتورهای مارگو و لیستر که چپ دور هستند.اما برای موتور تراکتور از پمپ چپگرد ایتفاده می کنند تا متناسب با دور گردش موتور باشد.قیمت فروش پمپ های چپگرد بسته به اندازه،مقدار آبدهی و ارتفاعی که تامین می کند مشخص می شود.مشتریان کرمانی می توانند از طریق همین وب سایت علاوه بر مشاهده محصولات با واحد فروش کارخانه نیز تماس گرفته و از قیمتها مطلع شده و خرید خود را انجام دهند.

فروش اینترنتی پمپ آب پشت تراکتوری با شاسی و گیربکس

پمپ های پشت تراکتوری از مرسوم ترین پمپ های انتقال آب در جنوب کشور می باشد و کشاورزان به دلیل نداشتن برق در زمین های کشاورزی پمپ را با موتور تراکتور راه اندازی می کنند.اما از آنجایی که دور موتور تراکتور ها ۵۴۰ می باشد نیاز است تا دور آنها تقویت شده تا با دور پمپ همخوانی داشته باشد.

این کار به دو روش انجام می گیرد.

  • تسمه و پولی
  • گیربکس و گاردون

فروش اینترنتی انواع پمپ آب پشت تراکتوری و تجهیزات آبیاری بارانی با شاسی گیربکس دار درجه یک و یا شاسی با تسمه پولی در استان کرمان با مناسب ترین قیمت از طریق همین وب سایت انجام می شود.

امتیاز دهید post