پمپ کشاورزی

شرکت آسیاپمپ سازنده پمپ های فشار قوی افقی

فروش الکتروموتور کوچک

پمپ های گریز از مرکز فشار قوی برای انتقال آب تمیز استفاده می شود.این پمپ ها در مقایسه با پمپ های تک پروانه قابلیت تامین ارتفاع و فشار بیشتری را دارند.تفاوت این پمپ ها با پمپ یک طبقه در تعداد پروانه آنهاست.با درک این تفاوت ها به راحتی می توان پمپ فشار قوی را انتخاب کرد.آسیاپمپ ایرانیان شرکت سازنده پمپ فشار قوی راستگرد و چپگرد می باشد که محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

تولیدات این شرکت عبارت است از

  • پمپ ETA گریز از مرکز
  • پمپ WKL فشار قوی افقی
  • پمپ خودمکش

برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ محصولات با ما تماس بگیرید.

پمپ فشار قوی چیست؟ | موارد کاربرد آنها

پمپ های انتقال آب ممکن است چند طبقه یا چند مرحله ای باشند.پمپ های چند مرحله از تعدادی پروانه که بر روی شافت به صورت سری نصب شده اند.پمپ طبقاتی در جایی استفاده می شود که فشار یا ارتفاع از ظرفیت پمپ های یک طبقه بیشتر شود.با توجه به اینکه مایع یا سیال از بین پروانه ها با قطر کمتر نسبت به پمپ های یک طبقه عبور می کند لذا راندمان پمپ فشار قوی بیشتر و انرژی کمتری را مصرف می کنند.

به دلیل اینکه پروانه این پمپ ها بسته هستند و برای مایعات تمیز و کم ویسکوزیته استفاده می شوند در مواردی از قبیل

  • دیگ بخار
  • اسمز معکوس
  • تقویت فشار آب
  • آبیاری بارانی
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • گردش آب

چنانچه مطالب فوق همانی بود که می خواستید می توانید از محصولات دیگر ما دیدن کرده یا با بخش مهندسی فروش تماس گرفته تا در انتخاب پمپ مناسب به شما کمک کنند.

فروش بدون واسطه شرکت سازنده پمپ فشار قوی

امروزه از پمپ های گریز از مرکز در کاربردهای تجاری،صنعتی،کشاورزی و نیروگاهی بیشترین استفاده را می کنند.بنابراین پمپ ها انرژی زیادی از کل انرژی یک کشور را مصرف می کنند.به همین دلیل لازم است تا در هنگام خرید پمپ فشار قوی نهایت دقت را به خرج دهید.حداقل طبقات یک و حداکثر آنها ۱۷ طبقه می باشند که پر فروش ترین آنها پمپ ۳ و ۴ و ۵ اینچ فشار قوی می باشند.

مشتریان برای کاهش هزینه ها تمایل دارند با سازندگان پمپ آب کار کنند و این امر باعث شده تا دست واسطه ها از بازار خرید و فروش کمی کوتاهتر شود.شرک های تولید کننده برای فروش بیشتر باید این روند را برای مشتریان خود تسهیل کنند و کاری کنند تا مشتریان از فاصله دور هم بتوانند خرید خود را انجام دهند.فروش بدون واسطه انواع پمپ فشار قوی در کشور از طریق همین وب سایت امکان پذیر است و می توانید با کارشناسان فروش در مورد چگونگی خرید و تحویل کالا تماس بگیرید.

مرکز پخش پمپ فشار قوی wkl

ضعف در سیستم فروش و پخش پمپ های کشاورزی و صنعتی در بسیاری از نقاط کشور باعث شده تا بسیاری از مشتریان یا از خرید پمپ صرف نظر کنند یا از واسطه ها با قیمت بالاتری پمپ را خریداری کنند.همچنین پایین بودن کیفیت بسیاری از تولیدات که در کارگاههای کوچک اتفاق می افتد باعث شده مشتریان از هزینه کردن برای خرید پمپ آب با کیفیت ترسی نداشته باشند.

این امر مستلزم این است که تولید کننده های انبوه در دسترس مشتری باشند.مرکز پخش پمپ آب فشار قوی در کل کشور از طریق شرکت آسیاپمپ ایرانیان سازنده و تامین کننده پمپ آب حلزونی مدیریت شده و کاملا آمادگی دارد تا انواع پمپ فشار قوی را به صورت عمده و جزیی با بالاترین کیفیت به دست مشتریان حتی در دور ترین نقاط در سریعترین زمان برساند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *