مقالات

پمپ گریز از مرکز ۴۰-۲۵۰ پمپیران تهران

پمپ غزیر از مرکز دستگاهی است که با افزایش فشار سیال باعث انتقال transfer از یک نقطه به نقطه دیگر می شود و اساس کار پمپ گریز از مرکز ۴۰-۲۵۰ پمپیران است که در تهران به فروش می رسد as همانطور که از نامش پیداست بر اساس نیروی گریز از مرکز است.

کاربرد پمپ های گریز از مرکز و پمپ های هیدرولیک تولید شده در کارخانه های ما گسترده است و در صنعت کاغذ سازی-صنایع غذایی و لبنی-فلزات-مواد مذاب-فاضلاب-نفت و پتروشیمی و سایر کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد.

از نظر ظرفیت خروجی توانایی این پمپها برای دبی کم از نوع محوری و برای خروجی جریان بالا از نوع شعاعی است که هر کدام را توضیح خواهیم داد.

مجتمع ما با ظرفیت تولید بالا و تنوع در محصولات-توانایی تولید انواع پمپ های گریز از مرکز با جریان شعاعی.دارای پمپ گریز از مرکز با پمپ گریز از مرکز جریان وتری و جریان محوری.

محصولات تولید شده در کارخانجات ما به سراسر ایران و کشورهای منطقه صادر می شود و می تواند با مارک های خارجی رقابت کند که اولا ارز ینوری را در داخل کشور تولید می کند و ثانیا کشور از واردات پمپ هایen باری عاری است.

شرکت ما قصد دارد محصولات خود را گسترش داده و سایر محصولات مرتبط پمپ های ورد را در محصولات خود بگنجاند و از این رو با استفاده از فناوری های مدرن و با همکاری کارشناسان داخلی و خارجی می توانیم شاهد افزایش ظرفیت تولید و صادرات محصولات باشیم.

پمپ گریز از مرکز ۴۰-۲۵۰

امروزه تولید پمپ cent پیشرفت چشمگیری داشته است اما اصول اصلی کلیه پمپ های گریز از مرکز ۲۵۰-۴۰ این است که قسمت متحرک پمپ تحت حرکات چرخشی قطرات rot ب را از مرکز به خارج پرتاب می کند و چون قطراتen ب سرعت بالایی در برخورد با پوسته دارند سرعت ینه به فشار تبدیل می شود.

در واقع اساس کارen بر اعمال نیروی گریز از مرکز و تبادل اندازه حرکات در پره های پروانه بستگی به واحد وزن سیال دارد که البته شکل و سرعت پره ها تاثیر قابل توجهی بر مقدار خروجی flu و سرعت v دارد.

پمپ های گریز از مرکز به مدل های مختلفی تقسیم می شوند-به عنوان مثال پمپ های سیرکولاتور مورد استفاده برای جریان hot گرم در سیستم های حرارتی و پمپ های گریز از مرکز برای تامین-برای مجتمع هایی با تعداد زیادی طبقه و پمپ های شناور برای استفاده در چاه های عمیق و همچنین پمپ های لجن مورد استفاده برای سیستم های فاضلاب در شهرها و روستاها.

پمپ های گریز از مرکز ظرفیت های مختلفی دارند که بسته به استفاده از useen نیز متفاوت است.

عواملی که بر ظرفیت پمپ گریز از مرکز و پمپ پیستونی هیدرولیک تاثیر می گذارد عبارتند از: نحوه طراحی پمپ-سرعت گردش پروانه پمپ-فشار مطلق سیستم مکش پمپ-قسمت تخلیه و نوع سیال عبوری از پمپ.

نوع سیال عبوری از پمپ به سرعت خروجیen بستگی دارد مثلا اگر ماده از روغن عبور کند سرعت flu پایین تر است و اگر speed سرعت خروجی بالاتر خواهد بود.

یکی از عوامل موثر بر عملکرد صحیح پمپ-نحوه نصب-این است که اگر پمپ روی سطحی که رویen نصب شده تراز نشده باشد باعث لرزش پمپ و در نهایت صدمه به اجزایen می شود.

پمپ گریز از مرکز شامل قطعاتی است و قطعاتی که در همه تنوع مشترک دارند این قطعات شامل موتور است که باعث می شود دور محور پمپ مورد استفاده حرکت کنید. روتور که شامل محور و تیغه, فایل, و غیره. پوسته, لوله مکش, و غیره. لوله خروجی و محفظه بین پوسته و پروانه.

برای جابجایی پمپ ها از سه نوع محرک استفاده می شود.

محرک الکترومغناطیسی
محرک دیزل
محرک توربین
نیروی الکترومغناطیسی ژنراتوری است که انرژی الکتریکی را به حرکت چرخشی تبدیل می کند و در نهایت محور پمپ را حرکت می دهد و transm را منتقل می کند.

یک محرک توربین با کمک انرژی بخار ورد و یک محرک دیزلی که از سوخت فسیلی تغذیه می کند با کمک یک مبدل مکانیکی متصل به پمپ حرکت چرخشیen ب را منتقل می کند.

همچنین نقش پروانه در پمپ های گریز از مرکز تامین انرژی لازم برای سیال است که پروانه ها به دو نوع مارپیچ و توربین تقسیم می شوند

پمپ گریز از مرکز پمپیران تهران

در دنیای امروز برج های بلند مرتبه روز به روز در حال افزایش هستند و کارخانه ها به پمپ پمپ گریز از مرکز تهران نیاز دارند bu خرید پمپ پیچ اسپیندل به یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کارخانه و مهندسین ساختمان تبدیل شده است.

اما سرانجام پمپ گریز از مرکز و پمپ کولر دارای مزایا و معایبی هستند که توضیح مختصری در مورد ارگن خواهیم داد:

از مزایای پمپ گریز از مرکز این است که نیازی به شیر یا شیر ندارد و به دلیل اینکه پمپ با سرعت بالا کار می کند می تواند مستقیما به موتور الکتریکی متصل شود-همچنین هزینه نگهداری و تعمیر-کمتر از سایر پمپ ها است و ابعاد small اندک است.

عیب پمپ های گریز از مرکز این است که این پمپ ها قادر به ایجاد فشار بالا نیستند-راه اندازی این پمپ ها به فضا نیاز دارد-و در صورت خرابی پمپ مواد عبوری به محل مکش برمی گردد و همچنین برای مواد با غلظت بالا نمی توان از این پمپ ها استفاده کرد.

همچنین مهم است که بگوییم پمپ های تولید شده توسط شرکت ما دارای بالاترین راندمان و کمترین مصرف انرژی هستند و دلیل این امر ساختار فیزیکی پمپ ها است.

گروه تولیدی ما با در نظر گرفتن تمامی این مزایا و معایب به تولید پمپ های با کیفیت بالا و مصرف کم انرژی پرداخته است.

این شرکت با بهره گیری از متخصصان داخلی و خارجی و با استفاده از بهترین مواد اولیه و ینلیاژ درجه یک برای تولید پمپ.

محصولات تولید شده توسط پمپ های نفت در کارخانه های ما توسط شرکت های وابسته به خارج از ایران صادر می شود و همچنین امکان ارسال تعداد زیادی به سراسر ایران را فراهم می کند.

به منظور اخذ نمایندگی و رعایت شرایط ویژه ای که شرکت به نمایندگان ما اعطا می کند فرم زیر را پر کنید تا با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که همکاری و اخذ نمایندگی برای شرکای ما دارای مزایای بی شماری است که مشاوران ما برای هر یک از شما توضیح خواهند داد.

شما همچنین می توانید بصره و با توجه به نیاز خود را با پر کردن فرم زیر خرید.

ما به شما اطمینان می دهیم که از ابتدا تا انتهای فرم خرید با شما خواهیم بود و همچنین خدمات پس از فروش این شرکت تضمین خواهد شد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + یک =