پمپ کشاورزی, مقالات

کدام پمپ اب کشاورزی مناسب آبیاری باغات و مزارع است؟

پمپ اب کشاورزی

این سوال که کدام پمپ اب کشاورزی برای سیستم پمپاژ و آبرسانی مناسب تر است برای بسیاری از کشاورزان پیش می آید.در کل دو مدل الکتروپمپ دیزل ساز آبرسانی کشاورزی در بازار وجود دارد.پمپ آب گریز از مرکز افقی و پمپ آب عمودی.این پمپ ها بستگی به شرایط پمپاژ انتخاب می شوند.پمپ های عمودی برای چاه آب نیمه عمیق و عمیق مورد استفاده می شود و پمپ آب افقی یا پمپ های حلزونی همان پمپ های سطحی هستند که برای انتقال آب از رودخانه ها و کانالهای آب به مزارع و باغات استفاده می شود.در مرکز تخصصی فروش پمپ های کشاورزی ایران می توانید آنلاین با دریافت مشاوره رایگان بهترین پمپ آب کشاورزی را خریداری کنید.

پمپ اب کشاورزی

۲ مدل پمپ حلزونی مناسب مزارع پرورش میگو در بوشهر

الکتروپمپ خانگی های آب طیف گسترده ای داشته و می توان از آنها در سیستم های آبیاری غرقابی ،بارانی و قطره ای استفاده کرد.شرایط و نوع سیال موجود در انتخاب نوع و جنس قطعات پمپ آب تاثیر بسزایی دارد.در بحث انتقال آب دریا برای مزارع پرورش میگو در جنوب عمدتا از پمپ های اتا بزرگ مخصوص آب شور استفاده می شود که پروانه و محور و دیگر قطعات آن که با سیال درگیر هستند از جنس آلیاژهای ضد خورنده و مقاوم به سایش می باشند.

۲ مدل از پرفروش ترین پمپ های آب پرورش میگو در بوشهر پمپ ETA 250-29 یا پمپ آب ۱۰ اینچ و پمپ ETA 300-35 یا پمپ آب ۱۲ اینچ می باشد که با طراحی ویژه کارخانجات برای این منظور استفاده می شود.پروانه این پمپ ها غالبا از آلومینیوم برنز بوده که هم در مقابل آب شور و هم در برابر ماسه های موجود در آن مقاوم است.محور پمپ نیز از استنلس استیل ۳۱۶ و ۳۰۴ است.

تفاوت پمپ پشت تراکتوری تسمه ای و گیربکسی | فروش آن در زنجان

پمپ اب کشاورزی

پمپ های پشت تراکتوری در مقایسه با الکتروپمپ های کشاورزی راحت تر راه اندازی شده و در مکانهایی که برق سه فاز نیست این پمپ ها راهگشا هستند.پمپ آب پشت تراکتوری در دو مدل تسمه ای و گیربکسی تولید شده و دارای تفاوت هایی هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

تفاوت پمپ پشت تراکتوری تسمه با پمپ پشت تراکتوری گیربکسی

  1. پمپ پشت تراکتوری تسمه ای دوام کمتری نسب به پمپ پشت تراکتوری گیربکسی دارد.
  2. شاسی تسمه ای را می توان ریگلاژ و تنظیم کرد و لی پمپ های تراکتوری گیربکسی باید کاملا تراز بوده و اگر تراز پمپ و گیربکس به هم خورد سیستم دچار نقص فنی می شود.
  3. در پمپ های پشت تراکتوری تسمه ای امکان داغ کردن تسمه ها وجود دارد ولی در مدل گیربکسی این مشکل وجود ندارد.
  4. صدای گیربکس در پمپ های پشت تراکتوری گیربکسی ممکن است برای کاربر اذیت کننده باشد ولی در مدل تسمه ای این صدا وجود ندارد.

فروش پمپ های پشت تراکتوری به صورت مستقیم و بدون واسطه در استان زنجان توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر است.برای اطلاع از قیمت روز انواع پمپ آب پشت تراکتوری با واحد فروش تماس بگیرید.

پمپ خودمکش راه علاج تخلیه فاضلاب های شهری و کشاورزی

پمپ اب کشاورزی

اکثر پمپ های مورد استفاده در انتقال آب های سطحی پمپ های تک مکشه هستند که با نیروی گریز از مرکز کار می کنند.در انتقال فاضلاب پمپ های گریز از مرکز حلزونی استاندارد پمپیران به دلیل نصب سوپاپ در انتهای لوله مکش و مشکل هواگیری برای کاربران ایجاد دردسر می کند.برای همین منظور از پمپ های خودمکش برای انتقال و تخلیه فاضلاب های کشاورزی و شهری استفاده می شود.پمپ خودمکش یا پمپ سوپاپ بالا دارای پروانه نیمه باز بوده و نیازی به نصب شیر یکطرفه در انتهای لوله مکش نیست و هواگیری آن در یک مرحله انجام می شود.برای خرید اینترنتی پمپ خودمکش ۳ و ۴ اینچ به صورت عمده و تکی با مجموعه آسیاپمپ ایرانیان تماس بگیرید.

فروش پمپ آب ۶ اینچ مدل ETA150-250 برای پرورش ماهی مازندران

پمپ اب کشاورزی

در مزارع پرورش ماهی که انتقال آب در مسافتهای کوتاه از پمپ های ۶ و ۸ اینچ تنبل استفاده می شود.یکی از پمپ های ۶ اینچ تنیل با آبدهی بالا پمپ اتا ۲۵۰-۱۵۰ می باشد که دارای ورودی ۸ و خروجی ۶ اینچ است.این پمپ با الکتروموتورهای ۱۸٫۵ تا ۳۰ کیلووات ۱۵۰۰ دور کوپله می شود و ارتفاع پمپاژ آن ۲۰ متر است.همچنین این پمپ را می توان با لوله ۸ به ۸ با الکتروموتورهای فوق کوپله کرد.برای تهیه پمپ آب ۶ اینچ پرورش ماهی در مازنداران به صورت آنلاین با ما  تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

2 نظر در “کدام پمپ اب کشاورزی مناسب آبیاری باغات و مزارع است؟

  1. حاتمی محمد رضا گفت:

    سلام، جالب بود و مفید ظاهرا اگر تسمه ها کنترل بشن پمپهای تسمه ای کارآیی بهتری دارن طبق فرمایش شما، اینکه بنظر شما میشه از موتور مارگو ده اسب بطور متناوب گاهی پمپ چهار اینچ و گاهی دو اینچ استفاده کرد

  2. موسی ناصری گفت:

    سلام من به یک خنزه حلزونی نیاز دارم برای پرورش ماهی موتور گازئیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =