پمپ کشاورزی, مقالات

ارزانترین بازار پمپ فشار قوی طبقاتی Wkl در کشور

پمپ فشار قوی طبقاتی پمپ های چند مرحله ای هستند که در دو نوع افقی و عمودی تولید می شوند.پمپ طبقاتی افقی به دلیل اینکه هزینه تعمیر و نگهداری و دسترسی به آن راحت تر بوده و میزان آبدهی بیشتری دارد بیشتر از ۶۰ درصد سهم بازار پمپ اب را به خود اختصاص داده است.پمپ های فشار قوی افقی را می توان با الکتروموتور و موتور دیزلی و پشت تراکتور راه اندازی کرد و یکی دیگر از مزیت های آن هزینه اولیه پایین راه اندازی است.در بازار آنلاین پمپ های کشاورزی فشار قوی طبقاتی می توانید انواع این پمپ ها را با ارزانترین قیمت خریداری کنید.

فروش آنلاین پمپ پشت تراکتوری فشارقوی Wkl 80/6 در ایلام

همانطور که گفته شد پمپ های طبقاتی فشار قوی دارای هزینه راه اندازی پایین هستند و این یک مزیت رقابتی برای این پمپ ها محسوب می شود.این پمپ ها را می توان با کوپل کردن گیربکس ۱/۳، ۱/۴ و ۱/۶ و قرار دادن آن روی شاسی به محور PTO پشت تراکتور وصل کرد.بسته به نوع تراکتور می توان از گیربکس با دورهای مختلف استفاده کرد.

پمپ آب فشار قوی wkl 80/6 یکی از پر فروش ترین پمپ های پشت تراکتوری در غرب کشور است که برای آبیاری بارانی از آن استفاده می شود.نحوه انتخاب پمپ های آبیاریا بارانی بسیار مهم بوده و برخی از مشتریان به دلیل عدم اگاهی از این موضوع دچار خسارت می شوند.پمپ پشت تراکتوری wkl 80/6 آسیاپمپ ایرانیان از لحاظ کیفی و هیدرولیکی مانند پمپ طبقاتی پمپیران بوده و با کیفیت بالا و ۱۸ ماه گارانتی در ایلام به صورت آنلاین و زیر قیمت بازار به فروش می رسد.

کاربرد پمپ فشار قوی طبقاتی | صادرات آن به امارات و عمان

پمپ های فشار قوی که با نیروی گریز از مرکز کار می کنند و برای انتقال سیال رقیق و تمیز با ویسکوزیته پایین مانند آب و گازوییل استفاده می شود در صنعت و کشاورزی کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

  • پمپاژ آب شهری
  • پروژه های شرکت اب و فاضلاب
  • انتقال آب شور
  • انتقال سوخت مانند گازوییل
  • بوستر پمپ آبرسانی
  • بوستر پمپ اتشنشانی
  • سیستم آب شیرین کن
  • آبیاری تحت فشار بارانی
  • انتقال سیالات اسیدی و خورنده در صنایع غذایی
  • شستشوی مخازن در پالایشگاه ها

پمپ های فشار قوی طبقاتی تولید شده در ایران با کیفیت صادراتی توانسته در بازارهای بین المللی در امارات و عمان به فروش برسد.شرکت بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان بهترین پمپ فشارقوی افقی صادراتی با جنس چدنی یا استیل برای انتقال سیالات خورنده را بدون واسطه در کشورهای امارات متحده و عمان با قیمت مناسب به فروش می رساند.

انواع پمپ طبقاتی | خرید عمده پمپ Wkl 125/4 در بازار کشور

پمپ های طبقاتی فشارقوی بر دو نوع هستند.

  1. پمپ طبقاتی افقی
  2. پمپ طبقاتی عمودی

پمپ های طبقاتی افقی به دلیل اینکه سریع تری و آسان تر راه اندازی شده و هزینه اولیه راه اندازی پایین است در بسیاری از صنایع و صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پمپ های فشار قوی ۵ اینچ پمپ آب wkl 125/4 می باشد که عمدتا در پروژه های آبرسانی شرکت آب و فاضلاب و پروژه های جهاد کشاورزی و کشت و صنعت و آبرسانی در معادن حفاری در ارتفاعات بالا به کار می رود.این پمپ دارای ورودی ۶ اینچ و خروجی ۵ اینچ بوده که کوپله آن باید با گاردان باشد و لوله های مکش و رانش ۱ تا ۲ سایز بزرگتر بسته شود.فروش عمده پمپ Wkl 125/4 با برند آسیاپمپ ایرانیان و اطلس در بازار کشور به صورت آنلاین امکان پذیر است.

برنامه نگهداری و سرویس پمپ های فشارقوی wkl

یک برنامه تعمیر و نگهداری منظم می تواند از تعمیرات پر هزینه جلوگیری کند و باعث کارکرد مطمئن و بدون مشکل در پمپ شود که کمترین هزینه تعمیرات و نگهداری را خواهد داشت.پیشنهاد ما این است که برنامه بازرسی پمپ اب به صورت زیر باشد.

اما وقتی پمپ در حال کار می باشد موارد زیر را بررسی کنید.

  • پمپ باید در همه زمانها بدون سر و صدا کار کند.
  • آب بندی محور بررسی شود.
  • بلبرینگ ها از نظر صدا و لرزش بررسی شود چون در این صورت سایش افزایش می باشد.
  • پمپ رزرو بررسی شود تا در زمان نیاز آماده به کار باشد.
  • محافظ کوپلینگ، قطعات پلاستیکی و قسمتهای چرخشی به صورت مرتب بررسی شوند تا از فاصله مناسب بین قطعات چرخشی و عدم تغییر شکل آنها مطمئن شوید.
  • بعد از راه اندازی افزایش دما در بیرینگ ها به دلیل چرخش رخ دهد.دمای نهای بلبرینگ ها بعد از یک بازه زمانی مشخص باید اندازه گیری شود.

چه پمپ هایی برای آبیاری بارانی مناسب هستند؟ | انتخاب و خرید آن در آذربایجان

برای انتخاب پمپ آبیاری بارانی باید پارامترهای مشخصی را راعیت کنید تا بتوانید بهترین پمپ آب را بالاترین راندمان خریداری کنید.طول مسیر و ارتفاع آبدهی و قطر لوله اصلی و مدل تراکتور از نکاتی است که باید حتما قبل از خرید به آن توجه کنید.پمپ هایی که برای آبیاری بارانی انتخاب می شوند معمولا پمپ های فشار قوی طبقاتی هستند.این پمپ ها از سایز ۲ تا ۴ اینچ می باشد.

لازم به ذکر است که در تراکتورهای شش سیلندر باید پمپ را روی دور ۵۴۰ دور تنظیم کنید.پمپ های طبقاتی را باید هنگام راه اندازی سایز لوله ورودی و خروجی را یک سایز بزرگتر ببندید.پمپ های آب تراکتوری قابل حمل بوده و برای پروژه های آبیاری بارانی حتما باید از پمپ های طبقاتی گیربکسی استفاده کرد چرا که این کار باعث می شود راندمان پمپ و گیربکس بالا رود.برخی کشاورزان برای کاهش هزینه های اولیه از پمپ فشار قوی پشت تراکتوری با شاسی تسمه ای استفاده می کنند و چون این پمپ ها آبدهی بالایی دارند ممکن است تسمه شل شده و شفت و بلبرینگ پمپ آسیب می بیند.

اصولی ترین کار برای پمپ های آبیاری بارانی که پمپ های طبقاتی هستند کوپله کردن آن با گیربکس افزاینده است.برخی از مدلهای پمپ طبقاتی را می توان با توجه به مدل تراکتور با گیربکس ۱ به ۶ هم کوپله کرد که روی ۳۰۰۰ دور کار می کند و آبدهی و فشار پمپ زیاد شده و باید لوله های رانش حتما استاندارد و حداقل ۱۲ بار باشند.در آذربایجان شرقی و غربی و در باکو انواع پمپ های فشار قوی کشاورزی پشت تراکتوری به صورت آنلاین با قیمت مناسب به فروش می رسد.

امتیاز دهید post