مقالات

۷ مدل از انواع پر کاربرد پمپ شناور ۴ اینچ

۷ مدل از انواع پر کاربرد پمپ شناور ۴ اینچ

یکی از موارد حائز اهمیت در انتخاب پمپ شناور برای کشاورزان، توجه به قطر خروجی آن است. این امر یکی از فاکتورهای اساسی در خرید و نصب پمپ آب است که تأثیر مهمی بر عملکرد و بهره‌وری پمپ دارد. به عبارت دیگر، تطابق و تنظیم مناسب بین قطر لوله خروجی پمپ و قطر چاه‌ های عمیق و نیمه ‌عمیق، برای نصب مناسب و بهره‌وری بهتر پمپ بسیار مهم است. در ادامه به معرفی ۷ مدل از انواع پر کاربرد پمپ شناور ۴ اینچ می پردازیم.

پمپ شناور 4 اینچ کاربردی

پمپ شناور ۴ اینچ کاربردی

مشخصات الکترو پمپ‌ های شناور ۴ اینچی ۲۷۳ BPH از برند پمپیران

این الکترو پمپ ‌ها در سری ۲۷۳ BPH شامل ۲۷ مدل مختلف هستند و دارای دبی حداکثری ۳۵ متر مکعب بر ساعت برای هر یک از مدل ‌ها می ‌باشند. همچنین، ارتفاع موثری که این پمپ ‌ها بهره‌مند هستند، در بازه ۱۴ الی ۳۷۸ متر است.

برای راه ‌اندازی این الکترو پمپ ‌های شناور، الکترو موتور های شناور با توان بین ۳٫۷ الی ۶۲٫۵ کیلووات مورد نیاز است. همچنین، برای نصب این پمپ ‌ها در چاه، قطر دهانه چاه باید بین ۱۰ الی ۱۲ اینچ باشد که این اندازه بسته به تعداد طبقات مورد نیاز در نظر گرفته می ‌شود.

مشخصات الکتروپمپ ‌های شناور ۴ اینچی ۲۷۱ BPD از برند پمپیران

یکی دیگر از ۷ مدل از انواع پر کاربرد پمپ شناور ۴ اینچ الکتروپمپ های شناور ۴ اینچی هستند. این الکترو پمپ ‌ها در سری پمپ ‌های شناور کوزه‌ای ۲۷۱ BPD پمپیران، دبی حداکثری ۴۰ متر مکعب بر ساعت را دارا می‌ باشند و ارتفاع موثری که می ‌توانند به آن دست یابند، بسته به تعداد طبقات پمپ، بین ۱۲ الی ۸۴ متر است.

قدرت الکترو موتورهای شناور برای این مجموعه، بین ۳٫۷ الی ۱۵ کیلووات است. شایان ذکر است که برای نصب این پمپ ‌ها در چاه، قطر دهانه چاه باید بین ۸ تا ۱۰ اینچ باشد.

مشخصات الکترو پمپ ‌های شناور ۴ اینچی ۲۹۳ UQH از برند پمپیران

این پمپ ‌های شناور از گروه ۲۹۳ UQH پمپیران، شامل ۲۰ مدل مختلف پمپ شناور برای چاه‌ های عمیق هستند. هر یک از این مدل ‌ها، قابلیت ارائه دبی و ارتفاع مورد نیاز برای استفاده در زمین ‌های کشاورزی، فعالیت‌ های صنعتی و همچنین آبرسانی شهری را دارند.

این محصولات دارای کیفیت و دوام لازم برای مقاومت در محیط‌ های سیال در چاه‌ های عمیق و نیمه‌ عمیق هستند که اصلی ‌ترین هدف از استفاده از این محصولات است.

پمپ شناور کشاورزی

پمپ شناور کشاورزی

قطر چاه برای این پمپ‌ های شناور چهار اینچی، بین ۱۰ تا ۱۲ اینچ می ‌باشد و دبی و ارتفاع مکانیکی آن ها در ماکزیمم راندمان به ترتیب بین ۴۵ متر مکعب بر ساعت و ۳۷۰ متر می ‌باشد. همچنین، برای استفاده از محصولات این گروه پمپ شناور، نیاز به الکترو موتور های شناور با توان بین ۷٫۵ تا ۸۰ کیلووات است.

مشخصات الکترو پمپ‌ های شناور ۴ اینچی ۲۷۵ BPH از برند پمپیران

انواع پمپ ‌های شناور ۴ اینچ، در این سری، قابلیت نصب در چاه‌ های با قطر ۱۰ تا ۱۲ متر را دارند. پس از نصب، این پمپ‌ های شناور کوزه‌ای قادر به پمپاژ سیال با دبی ۵۰ متر مکعب بر ساعت هستند.

با استفاده از گروه الکترو پمپ‌ های شناور ۲۷۵ BPH پمپیران، ارتفاع مکانیکی بهینه آن ها قابل تنظیم است به طوری که از ۱۳ تا ۳۵۲ متر متغیر خواهد بود.

باید توجه داشت که این پمپ ‌های شناور با استفاده از کوپله با موتور شناور قابل راه ‌اندازی هستند. بنابراین، برای طبقات مختلف، قدرت موتور های الکتریکی بین ۵ تا ۱۲۵ اسب بخار محاسبه شده است.

مشخصات الکترو پمپ‌ های شناور ۴ اینچی ۳۳۵ BPH از برند پمپیران

این گروه پمپ ‌های شناور ۳۳۵ BPH پمپیران دارای ۲۴ مدل مختلف است که ماکزیمم راندمان برای این ۲۴ مدل بین ۱۴ تا ۳۴۴ متر می ‌باشد و دبی حداکثری در این گروه ۶۰ متر مکعب بر ساعت است.

این پمپ ‌های شناور ۴ اینچی برای نصب در چاه‌ هایی با دهانه به قطر ۱۰ تا ۱۲ اینچ مناسب می ‌باشند و برای استفاده از آن ‌ها، الکترو موتور های شناور پمپیران با قدرتی بین ۲۴ تا ۹۲ کیلو وات مورد نیاز است.

مشخصات الکترو پمپ‌ های شناور ۴ اینچی ۲۷۷ BPH از برند پمپیران

این پمپ‌ های شناور تحت لیسانس پمپ شناور KSB آلمان طراحی و ساخته می ‌شوند و گروه پمپ ‌های شناور ۲۷۷ BPH پمپیران دارای ۲۲ مدل مختلف است که تعداد طبقات آن بین ۲ تا ۲۰ طبقه متغیر می باشد.

برای این سری از پمپ ‌های شناور کوزه‌ای ۴ اینچ، دبی آن ها به میزان ۷۰ متر مکعب بر ساعت و ارتفاع متفاوت است و به ترتیب بین ۲۷ تا ۳۶۴ متر می ‌باشد.

موتور های الکتریکی شناور برای راه ‌اندازی این پمپ ‌های شناور دارای توان نامی بین ۷٫۵ تا ۱۱۰ کیلووات هستند. این محصولات قابلیت نصب در چاه ‌های عمیق و نیمه ‌عمیق با دهانه به قطر ۱۰ تا ۱۲ اینچ را دارا می باشند.

مشخصات الکترو پمپ‌ های شناور ۴ اینچی ۳۴۵ UQN از برند پمپیران

سری پمپ شناور ۳۴۵ UQN پمپیران برای دبی‌ های بالا به کار می ‌رود و در ماکزیمم راندمان دارای آبدهی حداکثری ۷۰ متر مکعب بر ساعت برای هر مدل از این گروه است و ارتفاع مکانیکی آن بین ۲۶ الی ۵۴۹ متر متغیر می باشد.

این پمپ‌ های شناور تخت قوی برای نصب در چاه ‌های عمیق و نیمه عمیق با قطر دهانه چاه ۱۲ تا ۱۴ اینچ مناسب هستند.

این شناور های پمپیران ۴ اینچی از موتور های الکتریکی با توان ۱۰ تا ۲۵۱ اسب بخار بهره می‌ برند و امکان نصب افقی تا ۷ طبقه برای این محصولات وجود دارد.

انواع مختلف پمپ شناور

انواع مختلف پمپ شناور

سخن پایانی درباره ۷ مدل از انواع پر کاربرد پمپ شناور ۴ اینچ

انواع پمپ ‌های شناور ۴ اینچ با قابلیت آبکشی با دبی و ارتفاع مختلف، مناسب برای استفاده در چاه‌ های عمیق و نیمه عمیق هستند.

این پمپ ‌ها دارای طراحی منحصر به ‌فردی برای کار در محیط ‌های با رطوبت بالا و مناطقی با آبیاری کشاورزی هستند. با توانایی پمپاژ آب در شرایط مختلف، پمپ ‌های شناور ۴ اینچ یک گزینه مناسب برای تأمین نیاز های آبی مختلف می‌ باشند.

سوالات متداول در خصوص ۷ مدل از انواع پر کاربرد پمپ شناور ۴ اینچ

۱٫چه مزایایی در استفاده از پمپ شناور ۴ اینچ وجود دارد؟
با استفاده از پمپ شناور ۴ اینچ می ‌توان به طور موثر از آب در چاه ‌های عمیق و نیمه عمیق استفاده کرد، این پمپ ‌ها دارای قابلیت آبکشی با دبی و ارتفاع مختلف هستند.

۲٫چه تفاوتی بین پمپ شناور ۴ اینچ و دیگر پمپ ‌ها وجود دارد؟
پمپ ‌های شناور ۴ اینچ دارای طراحی خاصی برای کار در چاه‌ های عمیق و نیمه عمیق هستند که این امر باعث می ‌شود تا در محیط ‌هایی با رطوبت بالا نیز عملکرد بسیار مناسبی داشته باشند.

۳٫چه توانایی‌ هایی در پمپ شناور ۴ اینچ وجود دارد؟
پمپ ‌های شناور ۴ اینچ قابلیت پمپاژ آب با دبی متنوع و ارتفاع مختلف را دارا هستند و می ‌توانند در مکان ‌های مختلفی از جمله مزارع، کارخانه‌ ها و منازل استفاده شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *