پمپ کشاورزی

از کجا می توانم پمپ آب عمده ۳ اینچ را خریداری کنم؟

برای انتقال آب در بخش کشاورزی و همچنین صنعت یکی از پرفروش ترین پمپ ها پمپ آب ۳ اینچ می باشد که در اشکال و اندازه های مختلف توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان تولید و در بازار عرضه می شود.خرید عمده پمپ آب ۳ اینچ برای فروشگاهها و همچنین کارخانجات مواد غذایی،دامداری ها و صنایع مختلف که مصرف آنها بالا می باشد از طریق همین وب سایت و یا تماس با کارشناسان فروش شرکت با قیمت ارزان امکان پذیر می باشد.

برای انتخاب و خرید پمپ آب ۳ اینچ به صورت عمده باید این نکته را در نظر داشته باشید که آببندی بعضی از مدلهای این پمپ با نخ نسوز و برخی با مکانیکال سیل انجام می شود و همین موضوع باعث اختلاف قیمت می شود.

مرکز فروش و خرید عمده پمپ آب ۸ اینچ در بازار تهران

قیمت پمپ آب ۸ اینچ که یکی از پر طرفدارترین پمپ های انتقال آب در بین کشاورزان و صاحبان مزارع پرورش شیلات می باشد به صورت عمده در بازار تهران نسبت به شهرهای دیگر ارزانتر بوده و شما می توانید با مراجعه به مراکز خرید و فروش پمپ آب در تهران این مدل از پمپ ها را تهیه کنید.البته باید بگوییم که پمپ آب ۸ اینچ نیز در چندین مدل تولید می شود که بسته به نیاز مشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این پمپ یکی از کالاهای ارز آور جهت صادرات پمپ آب به عراق می باشد.در مقایسه با پمپ ۸ اینچ شرکت پمپیران شرکتهای دیگر با تولید پمپ آب ۸ اینچ با محفظه کوچکتر سعی کرده اند از نظر اقتصادی کار کنند که مشتری بیشترین نفع را در خرید ببرد.اما انواع پمپ آب ۸ اینچ که به صورت عمده توسط مجموعه ما عرضه می شود به شرح زیر می باشد.

  1. پمپ ۸ اینچ سوپاپ سرخود
  2. پمپ ۸ اینچ سری اتا بزرگ
  3. پمپ ۸ اینچ چپگرد با محفظه کوچک و قطر پروانه ۲۹ سانتیمتر
  4. پمپ آب ۸ اینچ راستگرد با پروانه بسته و قطر ۲۷٫۵ سانتیمتر
  5. پمپ آب ۸ اینچ با پروانه باز

پخش عمده پمپ آب ۴ اینچ لجن کش با قیمت ارزان

پمپ لجن کش برای انتقال آب و لجن از منابعی همچون فاضلاب های شهری،خانگی و صنعتی به مخازن تخلیه صورت می گیرد.این پمپ ها دارای پروانه باز بوده و به دو صورت نصب می شود.

  • پمپ به منبع سوار باشد.
  • منبع یا سیال به پمپ سوار باشد که در این صورت هواگیری لازم نیست.

پمپ های پروانه باز عموما قادر به مکش آب و لجن نسبتا رقیق هستند و اگر ویسکوزیته سیال بالا برود باید از پمپ دنده ای استفاده شود.پمپ های پروانه باز برای انتقال آب و لجن نیاز به نیرویی بیشتر از نیرویی که برای انتقال آب تمیز استفاده می شوند دارد.ضمن اینکه این پمپ ها ارتفاع زیادی نمیزنند و معمولا با دینام ۱۵۰۰ دور کوپله می شوند و قادرند تا ارتفاع ۲۰ یا ۳۰ متر پوشش دهند.به شرطی که غلظت سیال بالا نباشد.

پخش عمده انواع پمپ آب ۴ اینچ لجن کش با کیفیت بالا و قیمت ارزان در سراسر کشور توسط مجموعه ما در حال انجام است و چنانچه قصد خرید عمده پمپ آب ۴ اینچ را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

بازرگانی فروش عمده پمپ های مخصوص ماسه شویی و شن شویی

خرید عمده پمپ آب

کارگاهها و کارخانجات شن و ماسه برای تخلیه پساب صنعتی خود نیاز پمپ هایی داند که بتواند این سیال را به راحتی انتقال دهد.شرکت آسیاپمپ ایرانیان با تولید چندین مدل پمپ مخصوص انتقال آب و ماسه و آّ و شن محصولات خود را به صورت عمده در کل کشور به فروش می رساند و آماده همکاری با ارگانها،صنایع و معادن مختلف می باشد.پمپ های شن شویی یا ماسه شویی از نوع پروانه باز هستند و می توانند در دو نوع استیل و چدن مورد استفاده قرار بگیرند.

بازرگانی شرکت آسیاپمپ ایرانیان عامل فروش انواع پمپ آب مخصوص شن شویی و ماسه شویی می باشد که می توانید درخواست خود را به صورت غیر حضوری ثبت کرده و محصول را در شهر خود تحویل بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *