پمپ کشاورزی

اطلاع از آخرین قیمت فروش پمپ آب در بازار

نمایندگی پمپ آب سمنان

آیا می دانید برای خرید پمپ آب با بهترین قیمت باید چه مسیری را انتخاب کنید؟ این سوالی است که ما به آن پاسخ خواهیم داد.همیشه برای تعیین قیمت پمپ آب عوامل مختلفی دخیل هستند که شما می توانید در بازار فروش پمپ آب تنوع قیمتها و برندها را مشاهده کنید.فاکتوری که در ابتدا برای همه مشتریان مهم است قیمت فروش پمپ آب می باشد.اطلاع از قیمت ها می تواند راهنمای خرید پمپ آب با شرایط بهتری باشد.برای اطلاع از آخرین قیمت فروش پمپ آب در انواع کشاورزی و صنعتی و همچنین پمپ لجن کش خانگی می توانید به وب سایت های معتبر مراجعه کنید.

پمپ آب کشاورزی چیست؟ | فروش آن در کشور

پمپ آب کشاورزی که در بین متقاضیان و خریداران به نام های مختلفی شناخته می شود بسیار پرکاربرد می باشد و با برندها و قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسد.با توجه به سامانه های آبیاری نوین کشاورزی که همان آبیاری قطره ای و بارانی می باشند موضوع پمپ آب کشاورزی مطرح می شود.البته انتخاب پمپ آب برای آبیاری نیز خود مقوله ای جداگانه است.

پر مصرف ترین پمپی که در بخش کشاورزی از آن استفاده می شود پمپ گریز از مرکز و پمپ فشار قوی طبقاتی افقی می باشد.این پمپ ها به دلیل در دسترس بودن و ارزان بودن هزینه تعمیرات و نگهداری آنها طرفداران بیشتری دارد.فروش انواع پمپ کشاورزی اعم از پمپ گریز از مرکز حلزونی،پمپ طبقاتی wkl،کفکش،شناور و پمپ خودمکش استیل و چدن از طریق فروشگاههای اینترنتی برای عموم امکان پذیر است.برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پمپ انتقال آب با مشاوران ما تماس بگیرید.

چگونه پمپ آب اصل را از غیر اصل تشخیص دهیم؟

با توجه به واردات زیاد پمپ آب با برند خارجی به کشور و فروش آنها در کنار پمپ آب ایرانی راه های تقلب در فروش این پمپ ها به وجود آمده است.متاسفانه برخی از مشتریان برای ارزانتر خرید کردن پمپ آب به سراغ برندهای ناشناخته یا یا واسطه ها می روند که همین موضوع سبب می شود پمپ آب بی کیفیت و تقلبی خریداری کنند.

اما برای تشخیص پمپ آب اصل از پمپ آب تقلبی می توان به نکات زیر توجه کرد.

  • توجه به پلاک پمپ و کد شناسه ای که روی آن حکاکی شده است.با ارسال این کد در سایت شرکت سازنده می توان از اصلی بودن آن اطمینان حاصل کرد.
  • وزن و اندازه پمپ آب

که البته این دو فاکتور مربوط به پمپ آب کشاورزی می باشد و برای تشخیص پمپ آب خانگی می توان به حکاکی لوگو کارخانه روی قاب فن پمپ آب و همچنین نوشته های روی خازن دقت کرد.پمپ آب اصلی دارای نوشته های پر رنگ تر و پمپ آب تقلبی دارای نوشته های کم رنگ تر می باشند.اما برای تشخیص پمپ آب کشاورزی اصلی به دلیل در دسترس بودن این پمپ ها فقط باید آنها را از مراکز معتبر و نمایندگان فروش پمپ آب تهیه کرد تا بتوان از اصلی بودن آن اطمینان حاصل کرد.

فروش اینترنتی پمپ انتقال آب تکفاز با قیمت مناسب

در بسیاری از موارد مثل انتقال آب در مزارع از استخرها یا منبع به زمین های زراعی یا حتی در انتقال فاضلاب خانگی به دلیل عدم وجود برق سه فاز،متقاضی باید از پمپ با الکتروموتور تکفاز استفاده کند.الکتروپمپ تکفاز در قالب پمپ اتابلوک ایرانی و پمپ های خانگی با برندهای پنتاکس،پدرولا و ابارا می باشد.پمپ های تکفاز برای کارکرد ۷ تا ۸ ساعت در روز مناسب می باشند.

لازم به ذکر است که فقط تا توان ۲٫۲ کیلووات یا ۳ اسب بخار را می توان با برق تکفاز راه اندازی کرد و از ۳ اسب بخار به بالا با برق سه فاز باید راه اندازی شود.فروش اینترنتی پمپ آب تکفاز در قالب پمپ آب حلزونی ایرانی با کیفیت بالا از طریق همین مجموعه امکان پذیر می باشد و برای کسب اطلاع از قیمت آن و نحوه ارسال با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *