پمپ کشاورزی, مقالات

بزرگترین فروشگاه آنلاین پمپ اب کشاورزی حلزونی و Wkl

قیمت پمپ های آب

پمپ اب کشاورزی که بارز ترین تفاوت آنها در نوع عملکرد و آبدهی و فشار می باشد در بازار با مارک های مختلف فروحته می شود.انتخاب آگاهانه پمپ های کشاورزی با توجه به نوع کارکرد آنها و شرایط سیستم پمپاژ در راندمان کاری پمپ ،صرفه جویی در هزینه ها و طول عمر پمپ و قطعات آن موثر می باشد.

مهمترین موضوع در انتخاب و خرید الکتروپمپ موتوژن مسئله خورندگی آن می باشد که برای این به حداقل رساندن یا به تاخیر انداختن خورندگی قطعات باید این پمپ ها با قطعات ضد خورنده مناسب مونتاژ و تولید شوند شرکت آسیاپمپ ایرانیان برای حذف واسطه ها و رساندن پمپ آب باکیفیت به دست مشتریان از طریق وب سایت بزرگترین فروشگاه آنلاین پمپ های کشاورزی حلزونی و طبقاتی wkl را ایجاد کرده که خریداران می توانند انواع پمپ های گریز از مرکز و فشار قوی افقی را با قیمت ارزان از این فروشگاه تهیه کنند.

نحوه مونتاژ پمپ آب کشاورزی حلزونی + فیلم | سفارش اینترنتی پمپ ETA 100-400 آذربایجان

تولید پمپ های حلزونی یکی از آسان ترین کارها در صنعت پمپ سازی می باشد.همچنین دمونتاژ کردن و تعمیرات این پمپ ها نیز بسیار راحت کم هزینه بوده و به دلیل همین بیش از ۷۰ درصد سهم بازار پمپ های آبرسانی را به خود اختصاص داده اند.همچنین خریداران شمال شرق کشور و خریداران برون مرزی در باکو آدربایجان می توانند یکی از پر فروش ترین پمپ های گریز از مرکز ۴ اینچ یعنی پمپ ETA 100-400 را به صورت اینترنتی با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

۷ نکته طلایی که باید قبل از روشن کردن پمپ اب کشاورزی بدانید

قبل از اینکه پمپ و الکتروپمپ را برای اولین بار راه اندازی کنید حتما به نکات زیر توجه کنید.

  1. مجموعه پمپ و الکتروپمپ باید به صورت مکانیکی با توجه به شرایط مشخص شده نصب شود.
  2. مجموعه پمپ باید به درستی به منبع قدرت متصل شود و با رعایت نکات ایمنی به کار گرفته شود.
  3. پمپ را حتما با سیالی که قرار است کار کند آماده و هواگیری کنید.
  4. جهت چرخش پمپ بررسی شود.
  5. تمام اتصالات جانبی مورد نیاز بررسی شود.
  6. روغن کاری بررسی شود.
  7. پس از خاموش شدن طولانی مدت پمپ ،اقدامات لازم جهت برگرداندن تجهیزات کاری انجام شود.

مشخصات فنی پمپ های حلزونی | فروش عمده پمپ آب ۶ اینچ کردستان

پمپ های حلزونی پمپ های گریز از مرکز یک طبقه و تک مکشه با مکش انتهایی و دارای پایه یاتاقان می باشد و شیپوره خروجی سیال عمود بر محور پمپ قرار می گیرد.ابعاد اصلی و عملکرد منحنی آنها مطابق با DIN 24255 است.پروانه از نظر هیدرولیکی بالانس بوده و به صورت یکسر آویز نصب می شود.آب بندی محور با با مجموعه نوارهای گرافیتی یا آب بندی انجام می شود.

جهت حفاظت محور بوش قابل تعویض از جنس استیل یا جدن یا نیکل کروم در ناحیه آب بندی روی محور قرار می گیرد.تکیه گاههای محور عبارتند از دو بلبرینگ شیار عمیق گریس کاری شده که در صورت نیاز می توان یاتاقان را به صورت روانکاری با روغن تهیه کرد.محفظه حلزونی یک تکه بوده و با پایه های نگهدارنده به صورت یکپارجه ریخته گری می شود.محفظه حلزونی توسط جهار پیچ به شاسی بسته می شود.این پمپ ها به صورت مجموعه های قابل انفصال ساخته می شود و مجموعه پروانه و روتور به علاوه پابه یاتاقان را به منظور سرویس یا یا تعمیر می توان یکجا از طرف موتور از شبکه پمپاژ جدا نمود.(بدون باز کردن محفظه حلزونی پمپ از خط لوله)

پر فروش ترین پمپ حلزونی در کشور پمپ آب ۶ اینچ بوده که در دو نوع معمولی و فشار قوی از نظر آبدهی و ارتفاع می باشد که به صورت عمده در منطقه کردستان و به صورت آنلاین با بهترین کیفیت به فروش می رسد.

در مناطقی از کشور که دسترسی به صنعت برق نیست و نمی توان آب را توسط پمپ های برقی از دل زمین بیرون کشید و یا در مناطقی که زمین های حاصلخیز کشاورزی در ارتفاع قرار دارند استفاده از پمپ الکتروپمپ یک اسب بهترین کالا و وسیله است که دسترسی به آب را برای کشاورز امکان پذیر می کند.

بورس عرضه پمپ های حلزونی ۱ تا ۶ اینچ با پروانه برنزی و محور استیل ۳۱۶

در بسیاری از پروژه هایی که نیاز به انتقال آب شور یا سیال با خاصیت شیمیایی و اسیدی می باشد از پمپ های خاص استفاده می شود.این پمپ ها که دارای متریال ضد خورنده از جنس استیل و نیکل آلومینیوم برنز و فسفر برنز هستند در سایزهای ۱ تا ۶ اینچ تولید می شوند.وقتی پمپ آب استیل حلزونی مد نظر باشد تمامی قطعات آن به جز پایه یاتاقان می تواند استیل باشد.پمپ های صنعتی را از همین مدلهای انتخاب می کنند.

در بازار آنلاین پمپ کشاورزی صنعتی می توانید در کمترین زمان ممکن انواع پمپ آب استیل حلزونی تا سایز ۶ اینچ را به صورت تکی یا با دینام سه فاز خریداری کنید.طول عمر پمپ هایی که با متریال استیل ساخته می شوند بیشتر از پمپ های چدنی بوده و تامین قطعات آن نیز از طریق شرکت سازنده صورت می گیرد.

۷ تفاوت بین پمپ های کشاورزی افقی و عمودی

پمپ های عمودی و افقی از لحاظ نوع عملکرد و شکل فیزیکی تفاوت هایی با هم دارند که در زیر به آنها اشتاره می کنیم.

  1. پمپ عمودی پمپاژ یکنواخت تری نسبت به پمپ آب افقی داشته و دلیل آن نحوه قرار گیری پروانه ها در پمپ آب عمودی می باشد.
  2. پمپ های عمودی دارای سر و صدای کمتری هستند.
  3. به دلیل اینکه نحوه قرار گیری پمپ طبقاتی عمودی به صورت ایستاده می باشد، بالانس بیشتری نسبت به پمپ افقی دارد.
  4. پمپ های عمودی فضای کمتری را اشغال می کنند.
  5. پمپ های عمودی را می توان به صورت موازی نیز نصب کرد که در این حالت فشار بیشتری را نسبت به پمپ های افقی تولید می کنند.
  6. استهلاک پمپ عمودی نسبت به پمپ افقی کمتر است.
  7. همچنین تفاوت دیگر این دو پمپ در نوع قرار گیری محور آنهاست که در پمپ های عمودی شافت به صورت عمودی است.اما در پمپ طبقاتی افقی شافت نیز به صورت افقی قرار می گیرد.

بازرگانی فروش پمپ های فشارقوی طبقاتی و حلزونی در قطر و عمان

پمپ های آبرسانی تولید شده در ایران که با استاندارد DIN 24255 انجام می شوند برای فروشندگان پمپ آب در عمان و قطر از لحاظ مسافت و قیمت به صرفه بوده و آنها مستقیما این پمپ ها را از تولید کننده های پمپ آب در ایران خریداری می کنند.حتی در برخی مواقع مدلهایی را که نیاز دارند در کارخانه های پمپ سازی طراحی و به تولید انبوه می رسد و برای صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس آماده می شود.

انواع پمپ های حلزونی از سری ETA 32-160  تا ETA 300-35 و پمپ های فشارقوی Wkl از سری WKL 32 تا Wkl 150 با برندهای مختلف در ایران تولید می شود که قیمت عمده این پمپ ها با قیمت هایی که در مغازه ها و نمایندگی های فروش عرضه می شود متفاوت است.برای اینکه از قیمت روز پمپ های طبقاتی و حلزونی مطلع شوید و بتوانید بهترین پمپ آب را با کیفیت صادراتی خریداری کنید با واحد فروش شرکت آسیاپمپ ایرانیان تماس بگیرید.

امتیاز دهید post