پمپ کشاورزی, مقالات

تامین و توزیع بهترین پمپ انتقال آب حلزونی در گیلان

خرید پمپ آب پشت تراکتوری

انتخاب پمپ آب از موضوعات چالش بر انگیزی می باشد که بسیاری از مشتریان بخاطر نداشتن آگاهی با آن روبرو هستند.فروش پمپ آب در گیلان به شیوه جدید و آنلاین با دادن مشاوره به خریداران اقدام تامین و توزیع بهترین پمپ های حلزونی در اندازه های ۱ تا ۱۲ اینچ اینچ در دو نوع پمپ حلزونی و پمپ فشار قوی کرده است.

نمایندگی فروش اینترنتی پمپ آب فشار قوی اطلس در گیلان

شرکت اطلس پمپ تبریز با تولید مرغوب ترین پمپ های فشار قوی وکائل باعث شده تا استقبال از این برند به دلیل کارایی و کیفیت بالا اتفاق بیفتد.این پمپ ها در ۸ مدل مختلف و در اندازه ۱ تا ۶ اینچ تولید می شود.انواع پمپ فشار قوی برای مصارف آبرسانی،آبیاری بارانی،انتقال آب در صنایع و پمپ پشت تراکتوری مورد استفاده قرار می گیرد.

گفتنی است نصاب های الکتروپمپ پمپیران به واسطه برق، نیرو را برای آن تامین می‌کنند و بعضی از این پمپ ها می تواند از ۱۰۰ تا ۲۰۰ ولت نیازمند نیروی برق باشند تا بتوانند کارایی خوب را انجام بدهند.

استفاده از الکتروپمپ پنتاکس به دلیل جاگیری کم و نصب ساده در چاههای عمیق بسیار متداول می باشد، به دلیل استقبال زیاد مشتریان از این برند مجموعه آسیاپمپ ایرانیان نمایندگی اطلس پمپ تبریز به صورت آنلاین انواع پمپ آب طبقاتی wkl با برند اطلس را در استان گیلان به فروش می رساند.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فروشنده پمپ آب بدون نصب سوپاپ مخصوص مراکز پرورش شیلات

در مزارع پرورش شیلات یکی از مشکلات عمده ای که کاربران با آن روبرو هستند گرفتگی و خرابی سوپاپ می باشد که در انتهای خط مکش نصب می شوند و در صورتی که اپراتور متوجه نشود خسارت سنگینی به بار می آورد و به دلیل از کار افتادن سیستم پمپاژ امکان مرگ آبزیان وجود دارد.برای همین باید به فکر دیگری بود تا بتوان این مشکل را حل کرد.

برای حل این مشکل نمونه ای از پمپ ها وجود دارند که به پمپ خودمکش معروف هستند.این پمپ ها سوپاپ سرخود بوده و آب را پس از یکبار هواگیری در خود نگه می دارند و نیازی هم به نصب سوپاپ در انتهای خط مکش ندارند.آسیاپمپ ایرانیان فروشنده پمپ خودمکش در اندازه ۲ تا ۲۰ اینچ در استان گیلان برای پرورش شیلات می باشد.برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

تهیه پمپ غلیظ کش حلزونی مخصوص کارخانجات کاغذ و مقوا

پمپ های حلزونی به دلیل کارایی بالا و پوشش دادن هد و دبی مختلف در صنایع متعددی از جمله صنعت کاغذ و مقوا کاربرد دارد.این پمپ ها که دارای پروانه های بسته،نیمه باز و باز هستند،هر کدام برای انتقال سیال خاصی استفاده می شود.چنانچه سیالی مانند خمیر مقوا یا کاغذ دارای غلظت بالایی باشد نیاز است تا پمپ ی با پروانه نیمه باز استفاده شود.

این پمپ ها که در اصطلاح پمپ خمیر کش هم نامیده می شود به صورت حلزونی تولید شده و برای انتقال سیالات با ویسکوزیته بالا به کار می رود.جنس محفظه و پروانه پمپ بر اساس مشخصات سیال قابل تغییر می باشد.

بورس فروش پمپ لجن کش درجه یک در گیلان

پمپاژ آب و لجن از موضوعاتی است که نیاز است تا در انتخاب پمپ منتسب آن دقت بالایی به خرج داده شود.در صنعت آب و فاضلاب،پروژه های شهرداری برای تخلیه آب معابر و باران از جاده ها و کارخانجات غذایی و صنعتی برای تخلیه و انتقال پساب از پمپ لجن کش استفاده می شود.شرکت آسیاپمپ ایرانیان علاوه بر پمپ حلزونی لجن کش که در اندازه ۴ تا ۸ اینچ عرضه می کند،انواع پمپ خودمکش لجن کش درجه یک را به فروش می رساند.

امتیاز دهید post