پمپ کشاورزی

فروش پمپ آب ارزان قیمت کشاورزی در اهواز

بازار پمپ آب تهران

فروش پمپ آب اهواز با تقاضای زیاد از سمت مشتریان مواجه شده است.وجود زمین های کشاورزی آبی در اهواز اهمیت مسئله انتقال آب را در این استان برای کشاورزان در الویت قرار داده است.شما از طریق این سایت به فروشگاه پمپ آب اهواز دسترسی دارید.

مشتریان و خریداران اهوازی با اطمینان خاطر می توانند پس از مشاهده محصولات در این فروشگاه اینترنتی پمپ آبی را که می خواهند انتخاب کرده و آنرا به شکل آنلاین با ارزانترین قیمت ممکن خریداری کنند.

فروش مستقیم پمپ آب خودمکش در اهواز

پمپ خودمکش که به پمپ خودکفا معروف است به دلیل داشتن ویژگی های زیر دارای صرفه اقتصادی برای خریداران و مصرف کنندگان می باشد.

  • دارای پروانه روباز است
  • نیاز به یک بار هواگیری دارد.
  • سوپاپ سرخود است و آشغال دور سوپاپ جمع نمی شود.
  • به دلیل سوپاپ سرخود بودن نیازی به نصب فیلتر در انتهای لوله مکش نیست.
  • به دلیل داشتن پروانه روباز هوا تولید می کند که برای پرورش آبزیان موثر است.

انواع پمپ خودمکش در اندازه های مختلف اعم از ۲ تا ۲۰ اینچ در دو نوع استیل و چدن در فروشگاه اینترنتی شرکت پمپ موتور به قیمت کارخانه به فروش می رسد.

عرضه بهترین پمپ آب کشاورزی در فروشگاه پمپ آب اهواز

مطمئنا برای کشاورزان مهمترین موضوع پرداخت قیمت منصفانه و به روز برای پمپ آب می باشد.بهترین پمپ آب کشاورزی به پمپی گفته می شود که توسط کارخانه تولید کننده پمپ طبق استانداردهای جهانی ساخته شود و دارای گارانتی اصل بودن کالا باشد.

فروشگاه آنلاین شرکت پمپ موتورنمایندگی فروش پمپ آب در اهواز با فروش انواع پمپ آب کشاورزی اتا و اتا بزرگ و پمپ فشار قوی در مدل های مختلف نیاز مشتریان اهوازی هم در مقیاس مصرف کننده و هم عمده فروش با نازلترین قیمت تامین خواهد کرد.

کاربرد پمپ آب سانتریفیوژ

یقینا پمپ آب سانتریفیوژ در صنایع مختلف و در بحث انتقال سیال کاربردی و تاثیر گذار است.در بخش زیر به موارد مصرف آن اشاره می کنیم.

  1. صنایع خمیر و کاغذ
  2. انتقال دوغاب معادن
  3. صنایع شیمیایی
  4. تامین فشار آب در مراکز مسکونی و تجاری
  5. تصفیه فاضلاب
  6. کارخانه نمک
  7. کارخانه قند و شکر
  8. آبیاری بارانی
  9. آبیاری قطره ای
  10. زهکشی
  11. آبرسانی
  12. صنایع دریایی
  13. صنعت پرورش آبزیان

حداکثر مکش پمپ آب سانتریفیوژ چقدر است؟

مقدار مکش پمپ به پارامتر NPSH که توسط سازنده اعلام شده بستگی دارد.برای محاسبه تقریبی توانایی پمپ در بالا کشیدن آب (در دمای محیط) می توان از رابطه زیر استفاده کرد.

مکش ارتفاع =NPSH-8

به این ترتیب اگر مقدار NPSH یک پمپ در کاتالوگ آن ۳ متر باشد پمپ می تواند ۵ متر آب را بالا بکشد.

امتیاز دهید post