پمپ کشاورزی, مقالات

شرکت پخش پمپ آب صنعتی سانتریفیوژ چدنی و تمام استیل

پمپ آب صنعتی که برای مصارف انتقال آب در کارخانجات مختلف اعم از پالایشگاه،صنایع غذایی، کارتن و مقوا سازی،معادن و شرکت های حفاری،صنایع دریایی و کشتارگاه ها به کار می رود می تواند از نوع پمپ سانتریفیوژ عمودی یا افقی باشد.معمولا در حالتی که فضا کم باشد از پمپ عمودی استفاده می شود ولی به طور کلی پمپ های سانتریفیوژ افقی که از جنس چدنی و استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید می شود راندمان و هد و دبی بالاتری دارد.انواع پمپ های آب صنعتی چدنی و استنلس استیل توسط شرکت پخش معتبر پمپ فروشی آسیاپمپ ایرانیان در کشور به صورت آنلاین امکان پذیر است.

بازدیدهای عمومی پمپ آب صنعتی قبل از استارت | عرضه پمپ استیل ETA 100-250

لازم به ذکر است برای بال بردن راندمان الکتروپمپ های صنعتی و کشاورزی باید نکات زیر را قبل از استارت پمپ بررسی کنید.

قبل از هر استارت الکتروپمپ از سفت بودن پیچ و مهره های شاسی و فلنچ های مکش و راشن مطمئن شوید و روان بودن دوران کوپلینگ را کنترل کنید.سپس از تخلیه کامل هوای داخل پمپ مطمئن شوید.شیرفلکه های مکش و رانش را بازدید و الکتروپمپ را استارت کنید.

بازدیدهای هنگام کار الکتروپمپ های صنعتی

بعد از شروع انتقال آب دمای قسمت باتاقان (محل استقرار بلبرینگ) را با احتیاط کامل کنترل کنید.(دمای بلبرینگ ها نباید بیشتر از ۷۰ درجه باشد.)اگر آب بندی پمپ با نخ نسوز باشد، مهره های قیمت عینکی را با احتیاط و به طور مساوی سفت کنید که آب کمی بیشتر از چکه کردن سرازیر شود.

(توجه کنید که نشتی آب از قسمت آب بندی قطع نشود)

در صورت قطع شدن نشتی آب

  1. هوا داخل پمپ خواهد شد.
  2. بوش های زیر نخ نسوز به سرعت ساییده و خراب می شود.

این نکات را حتما قبل و در حین کار الکتروپمپ های حلزونی و طبقاتی در محیطهای صنعتی بررسی کنید.شرکت آسیاپمپ ایرانیان به عنوان بزگترین تامین کننده آنلاین پمپ های اتنلس استیل در کشور پمپ آب استیل ETA 100-250  که ورودی ۵ اینچ و خروجی ۴ اینچ داشته و وزن آن حدود ۹۰ کیلوگرم می باشد.آبدهی این پمپ در نقطه راندمان کاری ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت معادل ۳۳٫۳ لیتر بر ثانیه و ارتفاع آبدهی آن در نقطه راندمان کاری ۱۹ متر می باشد.

مشخصات و پارامترهای مهم در انتخاب پمپ های صنعتی گریز از مرکز

برای انتخاب پمپ های صنعتی باید حساسیت بالایی در مشخص کردن نوع پمپ آب متناسب با سیال پمپ شونده داشته باشید.عموما از پمپ های حلزونی و دائم کار در صنایع استفاده می شود و سیال پمپاژ شونده اسیدی یا اشتعال زا می باشد که انتخاب پمپ برای آن بسیار مهم است.برای انتخاب پمپ آب صنعتی باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

  1. ظرفیت خروجی آب یا دبی آب
  2. هد یا ارتفاع آبدهی ( با در نظر گرفتن تعداد زانوهای در مسیر)
  3. توان الکتروموتور
  4. مقدار آمپراژ برق مصرفی
  5. نوع سیال پمپاژ شونده
  6. مشخصات شیمیایی سیال
  7. دمای سیال
  8. ویسکوزیته سیال

قیمت پمپ آب صنعتی استیل ETA 150-315 | فروش آن در بوشهر

یکی از پمپ های پر مصرف در صنایع مختلف من جمله نیروگاه های آب و برق و صنایع دریایی پمپ آب ۶ اینچ استیل ETA 150-315 می باشد که برای انتقال آب اسیدی و خورنده و یا آب شور استفاده می شود.وزن پمپ اب استیل نسبت به پمپ آب چدنی کمی سنگین تر بوده و وزن این پمپ تقریبا ۱۷۰ کیلوگرم می باشد.مشخصات فنی پمپ آب ETA 150-315 تمام استیل به شرح زیر است.

  • قطر ورودی (دهانه مکش) : ۲۰۰ میلیمتر
  • قطر خروجی ( دهانه رانش) : ۱۵۰ میلیمتر
  • ارتفاع آبدهی در نقطه راندمان کاری : ۳۱ متر
  • آبدهی در نقطه راندمان کاری : ۳۰۰ متر مکعب بر ساعت
  • محور و بوش و خار و سرپوش محفظه : استیل ۳۱۶
  • محفظه و پروانه : استیل ۳۱۶
  • وزن پمپ : ۱۶۷ کیلوگرم

این پمپ به صورت آنلاین و عمده به صورت تکی یا کوپله شده با الکتروموتور ۳۷ کیلووان جمکو یا موتوژن ۱۵۰۰ دور با شاسی تقویتی و محکم در بوشهر و عسلویه توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان با قیمت مناسب به فروش می رسد.برای اطلاع از قیمت پمپ آب استیل ۶ اینچ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

عرضه الکتروپمپ آب فشارقوی Wkl صنعتی ارزان قیمت با پروانه و شفت استیل ۳۱۶

نوع دیگری از پمپ های سانتریفیوژ در بازار پمپ آب خرید و فروش می شوند.این پمپ ها که به پمپ های فشار قوی طبقاتی Wkl معروف است در ۸ نوع مختلف توسط شرکت های پمپ سازی در ایران تولید می شود.مشخصات هیدرولیکی و مکانیکی پمپ های تولید شده توسط این شرکتها یکسان است و تفاوت آنها می تواند در کیفیت ریخته گری و دقت ماشینکاری قطعات و همچنین نظارت بخش کنترل کیفی کارخانه باشد.

پمپ آب طبقاتی wkl با پروانه و شفت استیل ۳۱۶ یا در برخی مواقع با پروانه آلومینیوم برنزی و شفت استیل برای انتقال آب شور و یا سیالات با خورندگی بالا در کارخانجاتی مانند تولید نوشابه کاربرد دارد.این پمپ ها برای انتقال سیال تمیز و روان مانند آب طراحی شده و به هیچ عنوان نباید برای پمپاژ سیالات ناخالص از آن استفاده کرد.از طریق وب سایت مجاز پمپ فروشی در کشور می توانید قیمت روز الکتروپمپ طبقاتی برندهای معتبر را استعلام کنید و با قیمت ارزانتر نسبت به بازار سنتی خریداری کنید.

بازار آنلاین پمپ های آب ۴ اینچ کشاورزی حلزونی و Wkl پمپیران در جنوب

در بازار پمپ آب صنعتی کشاورزی جنوب کشور خریداران پمپ آب بیشتر دنبال برند پمپیران بوده و انواع پمپ های انتقال آب حلزونی و طبقاتی آنرا خریداری می کنند.یکی از پر فروش ترین پمپ های انتقال آب در شهرهای جنوبی کشور مانند خوزستان، بوشهر،شیراز،کرمان و بندرعباس پمپ آب ۴ اینچ حلزونی و طبقاتی می باشد که شامل موارد زیر است.

  • پمپ آب فشار قوی Wkl 100/1 پمپیران
  • پمپ آب فشار قوی Wkl 100/2 پمپیران
  • پمپ آب فشار قوی Wkl 100/3 پمپیران
  • پمپ آب فشار قوی Wkl 100/4 پمپیران
  • پمپ آب فشار قوی Wkl 100/5 پمپیران
  • پمپ آب فشار قوی Wkl 100/6 پمپیران
  • پمپ آب فشار قوی Wkl 100/7 پمپیران
  • پمپ آب فشار قوی Wkl 100/8 پمپیران
  • پمپ آب حلزونی ETA 100-160 پمپیران
  • پمپ اب حلزونی ETA 100-200 پمپیران
  • پمپ آب حلزونی ETA 100-250 پمپیران
  • پمپ آب حلزونی ETA 100-315 پمپیران
  • پمپ آب حلزونی ETA 100-400 پمپیران

انواع پمپ های ۴ اینچ پمپیران به صورت عمده وتکی با قیمت ارزان تر نسبت به بازار آزاد سنتی از طریق فروشگاه های اینترنتی در جنوب کشور به فروش می رسد.همچنین به سفارش مشتری می توان انواع پمپ های ذکر شده را با الکتروموتور یا موتور دیزل یا پمپ حلزونی پشت تراکتوری پمپیران و یا پمپ فشار قوی پشت تراکتوری پمپیران عرضه کرد.

امتیاز دهید post