پمپ کشاورزی, مقالات

تهیه آنلاین پمپ آب فشار قوی پمپیران و دیگر مارکهای معتبر

پمپ آب فشار قوی گریز از مرکز که برای مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده می شود و به صورت پمپ شاسی و کوپله شده یا پمپ اتابلوک در بازار خرید و فروش می شوند از مارکهای معتبر مانند پمپیران و دیگر شرکت های سازنده است.این پمپ ها نسبت به پمپ های عمودی توانایی پوشش دادن هد و دبی مختلفی دارند و کارخانه های سازنده به صورت انبوه این پمپ ها را برای کارخانجات صنعتی و بخش کشاورزی به صورت چدنی و استیل تولید می کند.تهیه این پمپ ها به صورت آنلاین میتواند برای خریداران ارزانتر از بازار آزاد باشد.

قیمت پمپ آب فشار قوی کشاورزی Wkl کوپله با موتور برقی در تهران

پمپ های گریز از مرکز فشار قوی که به صورت پمپ حلزونی و پمپ طبقاتی وکائل تولید می شوند برای انتقال آب و سیالات تمیز با ویسکوزیته پایین کاربرد دارند.قیمت پمپ های فشار قوی کوپله شده با دینام سه فاز بستگی به نوع پمپ و توان الکتروموتور و نوع الکتروموتور دارد.معمولا برای اینکه قیمت این کالا ارزانتر باشد می توان با دینام های سه فاز چینی درجه یک این پمپ ها را کوپله کرد.

الکتروپمپ های فشار قوی حلزونی به صورت کوپله جدا تا سایز ۱۴ اینچ و به صورت پمپ اتابلوک تا سایز ۶ اینچ قابل عرضه است.اما پمپ های وکائل را به صورت کوپله جدا قابل عرضه می باشد.این پمپ ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.

فروشندگان عمده پمپ حلزونی فشار قوی ETA 150-315 در بازار

یکی از پر فروش ترین پمپ های آبرسانی در کشور پمپ آب ۶ اینچ فشار قوی حلزونی است که برای مصارف آبیاری کشاورزی غرقابی و آبیاری قطره ای استفاده می شود می باشد.پمپ اتا ۱۵۰/۳۱۵ پمپ آب ۸ به ۶ اینچ بوده و هد ۳۰ متر و دبی ۳۰۰ مترمکعب بر ساعت دارد.این پمپ ها با الکتروموتور ۳۷ کیلووات ۱۴۵۰ دور کوپله می شود.

همچنین برای پمپ های پشت تراکتوری از این پمپ استفاده می شود.برای راه اندازی این پمپ ها می توان از لوله یک سایز بزرگتر استفاده کرد.پمپ آب ۶ اینچ فشار قوی در دو مدل راستگرد و چپگرد تولید شده و فروشندگان عمده این پمپ ها کارخانه و نمایندگی فروش معتبر آن در بازار پمپ آب می باشند.

راهنمای نصب و راه اندازی پمپ های گریز از مرکز فشار قوی | فروش قطعات یدکی

برای راه اندازی و نصب پمپ های گریز از مرکز فشار قوی پمپ با هر موتوری که کوپله شده باشد باید محل قرار گیری آن تراز و محکم باشد.سپس باید مجموعه شاسی و کوپلینگ و پیچ های پمپ و موتور آچار کشی شود.سپس تراز کوپلینگ پمپ و موتور باید چک شود.پس از آن باید پمپ با سیال پمپ شوند پر شده و هواگیری شود.باید تمام هوای داخل لوله مکش تخلیه شود.

همچنین باید مقدار گریس یا روغن بیرینگ ها بررسی شود.پس از آن پمپ استارت شده و در صورت نوسان جریان خروجی یا ورودی این جریان را به وسیله شیرفلکه کنترل می کنیم.باید دقت کنید در زمان هواگیری و استارت پیچ قطعه عینکی که مربوط به قسمت آب بندی می شود را سفت نکنید و بگذارید بعد از روشن شدن پیچ های عینکی به آرامی شل کنید.همچنین انواع قطعات یدکی پمپ های حلزونی اتا کوچک و اتا بزرگ و پمپ های فشار قوی wkl به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد.

خرید اینترنتی پمپ طبقاتی افقی Wkl 80 با کیفیت پاکستان

در بازارهای بین المللی استفاده از پمپ های فشار قوی آبرسانی برای پروژه های صنعتی و کشاورزی متداول بوده و تهیه این پمپ ها با کیفیت بالا برای خریداران و کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.پمپ های فشارقوی طیف وسیعی از هد و دبی را با توان های موتور مختلف انتقال می دهند.این پمپ ها را می توان با تغییر در قسمت داخلی و جنس قطعاتش برای انتقال سیالات اسیدی و آب شور نیز تولید کرد.

انواع پمپ های wkl فشار قوی در ایران با کیفیت بالا تولید می شود و کشور پاکستان که از لحاظ جغرافیایی با ایران هم مرز است و فاصله کمی با ایران دارد یکی از مراجع مناسب و معتبر خرید پمپ های آبرسانی برای مشتریان پاکستانی می باشد.پمپ آب طبقاتی wkl 80 یکی از پمپ های پر فروش در بازار پمپ آب پاکستان است که به صورت آلاین در این کشور عرضه می شود.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *