پمپ کشاورزی, مقالات

تهیه پمپ و الکتروپمپ آب زمینی به قیمت درب کارخانه

پمپ های زمینی به پمپ گریز از مرکز حلزونی گفته می شود که با نام پمپ مکش از ته نیز شناخته می شود.قیمت پمپ آب زمینی بسته به کاربرد آن که در سیستم سیرکولاسیون، کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است.الکتروپمپ های زمینی نیز از همین قاعده پیروی می کنند.تهیه پمپ و الکتروپمپ آب زمینی به قیمت درب کارخانه به صورت غیر حضوری از طریق مجموعه بازرگانی ما امکان پذیر می باشد.

قیمت پمپ آب زمینی

پمپ آب زمینی چیست؟ | کارخانه سازنده آن در کشور

قیمت پمپ آب زمینی

پمپ آب زمینی به پمپ سانتریفیوژ گفته می شود که با نیروی گریز از مرکز کار می کند.در بین سازندگیان و مهندسین طراح با نام پمپ گریز از مرکز با مکش مرکزی یا پروانه سرخود شفت یکسر گیردار شناخته می شود.در بازار با نام پمپ حلزونی یا پمپ آبکشی نامیده می شود.دامنه کاربرد وسیع این پمپ ها باعث مصرف و فروش روزافزون این پمپ ها شده است.

کارخانه های سازنده این پمپ ها را طبق استاندارد DIN و مطابق با مدلهای شرکت KsB آلمان تولید می کنند.این پمپ ها بیش از ۱۵۰ مدل داشته و هر کدام برای یک قدرت خاص طراحی شده اند و می توانند هد و دبی مشخص از سیال را منتقل کنند.تولید کننده های آن در کشور انواع این پمپ ها را از طریق نمایندگی ها و عاملیت های فروش خود عرضه می کنند.

با توجه به توان تولید سازنده های پمپ آب در کشور صادرات پمپ آب کشاورزی و صنعتی در سالهای اخیر به بازارهای خارجی رونق پیدا کرده است.کشورهایی نظیر عراق،عربستان،سوریه،آفریقا،ترکمنستان،گرجستان،ارمنستان، افغانستان،پاکستان،بحرین و قطر از مشتریان پمپ آب زمینی ایرانی هستند.

انواع پمپ آب زمینی | فروش عمده در بازار

قیمت پمپ آب زمینی

پمپ آب زمینی شامل دو نوع می باشد.پمپ آب گریز از مرکز حلزونی تک مکشه که خود شامل پمپ های حلزونی طرح ksb و پمپ خودمکش می شوند و پمپ آب فشار قوی wkl. این پمپ ها هر کدام برای فشار و دبی خاصی طراحی شده اند و می توان این پمپ ها را بنا بر نوع مصرف با دور ۱۴۵۰ یا ۳۰۰۰ دور انتخاب کرد.پمپ های زمینی را می توان بر حسب تقاضای مشتری با آلیاژهای مختلف مثل برنز و استیل نگیر تولید کرد.

انواع پمپ آب زمینی را با مارک های مختلف ایرانی و خارجی می توانید در بازار از نمایندگی های مجاز تهیه کرد.فروش عمده پمپ های کشاورزی نیز از طریق همین مراکز امکان پذیر است و برای مشتریانی که دسترسی به نمایندگی ها ندارند می توانند به صورت آنلاین سفارش خود را به دفاتر فروش کارخانه بدهند.

قیمت پمپ آب زمینی فشار قوی در همدان

قیمت پمپ آب زمینی

برای انتخاب پمپ آب فشار قوی باید با فروشنده متخصص مشورت کرد.این پمپ ها اگر به درستی انتخاب نشوند حتی اگر با بهترین الکتروموتور و در بهترین شرایط هم از آن استفاده شود کارایی نخواهد داشت.قیمت پمپ های فشار قوی طبقاتی عمدتا به مدل و اندازه آن و نوع برند بستگی دارد.در موارد خاص که خریداران این پمپ فشار قوی را با محور و پروانه استیل بخواهند قیمت آن به روز به آنها اعلام می شود.فروش این پمپ ها در همدان به صورت غیرحضوری توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان صورت میگیرد.

فروش اینترنتی الکتروپمپ آب صنعتی مکش از ته در اصفهان

قیمت پمپ آب زمینی

الکتروپمپ های مکش از ته صنعتی به دلیل انعطاف پذیر بودن در نوع طراحی و نوع آب بندی آن در صنایع و کارخانجات بسیار پرکاربرد هستند.این پمپ ها بیشتر برای انتقال سیالات با دمای بالا،گازوییل،آب با ذرات جامد مثل کارتن و مقوا استفاده می شوند.پمپ آب صنعتی برای انتقال سیالات خورنده و سمی از جنس استنلس استیل می باشند که قیمت پمپ آب حلزونی استیل به روز می باشد.

فروش انواع الکتروپمپ های صنعتی که به صورت دائم کار یا موقت هستند به صورت اینترنتی در استان اصفهان توسط گروه بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان انجام می شود.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *