پمپ کشاورزی, مقالات

توزیع کننده پمپ گریز از مرکز حلزونی

توزیع کننده پمپ گریز از مرکز حلزونی باید بتواند با توجه به تقاضای بازار در جهت انتخاب نوع، مدل، قدرت و کارکرد پمپ، کارایی و قابلیت ها، شرایط کار و عملکرد و… محصولات مورد تقاضای بازار را تامین کند.

توزیع کننده پمپ گریز از مرکز حلزونی

پمپ گریز از مرکز حلزونی برای مصارف کشاورزی

پمپ گریز از مرکز حلزونی برای مصارف کشاورزی

بسیاری از مناطق ایران با خشکسالی و کم آبی مواجه اند و کشاورزان باید برای آبیاری این مناطق از آبیاری تحت فشار مثل قطره‌ای و بارانی استفاده کنند که تنها راه چاره در این موارد استفاده از پمپ می باشد. در میان انواع پمپ های تولیدی پمپ گریز از مرکز حلزونی با توجه به کارکردی که دارد برای کشاورزی گزینه‌ای بسیار عالی است طوریکه به آن پمپ کشاورزی یا پمپ سرچاهی نیز می گویند. کشاورز می‌تواند از این پمپ برای انتقال آب از چاه‌های عمیق به درون زمین استفاده نمایید زیرا این پمپ به صورت خود مکش عمل کرده و آب را از طریق لوله‌ها به بیرون از چاه می کشد. در بازار ایران انواع مختلفی از این پمپ ها وجود دارد که بسته به کارکرد برای مصارف مختلف در کشاورزی، شهری و صنعتی بسیار پرفروش هستند زیرا در هر شرایطی کاربردی اند و به آسانی قابلیت کارکردن برای مدت زمان طولانی با حجم و واحد زیادی را دارند.

فروشندگان ویژه پمپ گریز از مرکز حلزونی

فروشندگان ویژه پمپ گریز از مرکز حلزونی

پمپ گریز از مرکز حلزونی (پمپ محفظه حلزونی) به علت سهولت استفاده، کاربردی بودن در هر شرایط و قیمت مناسب آنها یکی از پرفروش ترین پمپ ها در بازار ایران است. این پمپ ها حجم زیادی از آب را در چند ثانیه وارد محیط می کنند. بزرگترین عیب این پمپ ها ناتوانی در کارکرد به صورت خشک می باشد. پس به تبع فروشندگان ویژه زیادی هم این محصول را ارائه می دهند. خریدار باید در هنگام خرید به اصل یا تقلبی بودن، گارانتی و خدمات پس از فروش، راندمان پمپ، ویژگی ها و مشخصات کامل محصول مثل نرخ تولید آب در هر دقیقه و …. توجه نمایند و در مقابل باید فروشندگان ویژه پمپ نیز مشخصات کامل محصول را قید نمایند تا خریدار هنگام انتخاب با مشکل مواجه نشود. قیمت پمپ ها بسته به نوع آلیاژ و مواد بکار رفته در ساختار آنها با هم متفاوت است. یکی از کارخانجات بزرگ در زمینه انواع پمپ که تحت لیسانس آلمان محصولاتش را تولید و عرضه می نماید کارخانجات پمپیران می باشد. به طور معمول شرکت‌ها برای نشان دادن کارکرد پمپ های خود منحنی راندمان و دانستنیهای لازم در مورد پمپ تولیدی خود را در کاتالوگ راهنما ارائه می کنند تا خریدار بتواند بهترین محصول را با کاراترین راندمان انتخاب کند، علاوه بر آن نصب و تعمیر و نگهداری را نیز ذکر می کنند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *