پمپ کشاورزی

تولید کننده پمپ خودمکش درجه یک تا سایز ۲۰ اینچ

خرید پمپ سانتریفیوژ

پمپ سانتریفیوژ خودمکش با نیروی گریز از مرکز کار می کند و نیازی به نصب سوپاپ یا فیلتر در انتهای لوله مکش نیست و از نوع پمپ های خودکفاست.این پمپ یکی از جدیدترین پمپ های انتقال سیال از حیث طراحی و کارکرد می باشد و شرکت های تولید کننده پمپ خودمکش به خوبی این موضوع را در ساخت این پمپ ها رعایت می کنند.

این پمپ ها در ایران توسط شرکت آسیا پمپ به صورت انحصاری تا اندازه ۲۰ اینچ تولید و در بازار عرضه می شود.برای مشاهده انواع مدل های آن از وبسایت ما دیدن کنید و برای پرسیدن سوالات خود تهیه آن با مشاوران شرکت تماس بگیرند.

کاربرد پمپ خودمکش

یقینا پمپ خودمکش در بسیاری از بخشهای پمپاژ مایعات می تواند به شدت راهگشا باشد.به طوریکه می تواند می تواند با نیروی کم راه اندازی شود و راندمان بالایی داشته باشد.در زیر برخی از کاربردهای پمپ خودمکش را توضیح می دهیم.

  1. انتقال آب و آبرسانی
  2. لایه روبی
  3. تخلیه فاضلاب خانگی
  4. تخلیه فاضلاب شهری
  5. پرورش میگو و ماهی
  6. انتقال آب گل آلود
  7. صنایع مواد غذایی

فروشنده عمده پمپ خودمکش در اردبیل

در شهرهای مختلف ایران عمدتا با پمپ های حلزونی آشنایی دارند و جهت رفع نیاز پروژه ها از آن استفاده می کنند.اما در دو سال گذشته شرکت آسیا پمپ با راه اندازی سایت فروشگاهی و عرضه گسترده آن در کشور این بار به شهر اردبیل رسیده و فروش اینترنتی آنرا برای مشتریان دسترس پذیر کرده است.

بورس خرید و فروش پمپ خودمکش در بازار تهران

قطع به یقین شهر تهران به خاطر اینکه پایتخت کشور می باشد و عمده معملات و خرید و فروش و همینطور تامین انواع پمپ برای شهرها و بازارهای مختلف از این بازار صورت می پذیرد،مشتریان و خریداران عمده و جزیی انواع پمپ حلزونی و خودمکش اول به بازار پمپ تهران مراجعه می کنند.

از این رو که جدیدترین محصولات با برندهای مختلفبرای اولین بار در بازار تهران عرضه می شود،عمده فروشها و مشتریان برای تهیه انواع پمپ خودمکش به شهر تهران که بورس خرید و فروش انواع پمپ آب می باشد مراجعه می کنند.

فروشگاه آنلاین قطعات یدکی پمپ آب خودمکش

شرکت آسیا پمپ در کنار تولید پمپ خودمکش استیل و چدن، قطعات یدکی این پمپ را هم با کیفیت و دقت بالا تولید می کند.لوازم یدکی پمپ خودمکش فقط در این مرکز تولید شده و از طریق این سایت به فروش می رسد.

برای ساخت قطعات یدکی با آلیاژهای مختلف می توانید سفارشات خود را به صورت غیر حضوری از طریق فروشگاه اینترنتی پمپ موتور ثبت کرده یا با واحد فروش تماس بگیرید.

امتیاز دهید post