پمپ کشاورزی

جدیدترین لیست قیمت پمپ طبقاتی را ازکجا بگیریم؟

پمپ گریز از مرکز فشار قوی به گونه ای طراحی شده که فشار آب خروجی بسیار زیاد است.اگر نیاز داشته باشید ارتفاع بالاتر از ۹۵ متر آب منتقل کنید حتما باید از پمپ های طبقاتی استفاده کنید.جدیدترین لیست قیمت پمپ طبقاتی را می توانید از شرکت هایی که این پمپ ها را تولید می کنند تهیه کنید.

خرید پمپ طبقاتی wkl افقی ساخته شده با قطعات طرح پمپیران

پمپ های طبقاتی افقی از لحاظ در دسترس بودن در همه فروشگاه های پمپ فروشی و همینطور یکسان بودن قطعات آنها با همدیگر بستری را ایجاد کرده تا مشتریان با خیال راحت این پمپ ها را خریداری کنند.شرکت های سازنده پمپ آب در کشور که به صورت حرفه ای و با دستگاههای پیشرفته به ساخت دستگاه پمپ طبقاتی فعالیت دارند پمپ فشار قوی را با قطعات طرح پمپیران می سازند.

این بدان معنی است که اگر شما خواستید به جز پمپ آب با برند پمپیران،پمپ آب طبقاتی از برندهای معتبر دیگر شرکت ها خریداری کنید قطعات یدکی آنها به هم می خورند.این موضوع مهمی است که منجر به باز گذاشتن دست مشتری برای انتخاب نوع برند می شود.

انواع پمپ آب طبقاتی | صادرات آن به قاره آفریقا

پمپ های طبقاتی از دو یا چند پروانه تشکیل شده و راندمان آنها نسبت به پمپ های تک مرحله بیشتر است.اما اینکه کجا بهتر است از پمپ یک طبقه و کجا از پمپ طبقاتی استفاده کنیم سوالی است که جواب آن به مشخصاتی که مشتری به فروشنده می دهد بر می گردد.

معمولا هر دو نوع نسبت به نمونه های مشابه خارجی ارزانتر بوده و تعمیر و نگهداری پمپ تک مرحله ای نسبتا راحتتر از پمپ طبقاتی است.این پمپ ها را با تعداد طبقات آنها می شناسند.یعنی پمپی که ۵ پروانه داشته باشد پمپ ۵ طبقه است.این پمپ ها در ۸ مدل تولید شده و در بازار پمپ آب در تهران و دیگر شهرها از طریق نمایندگی ها و عاملین فروش پمپ فشار قوی عرضه می شود.

همچنین تولید گسترده پمپ های آبرسانی در کشور توجه بسیارری از کشورهایی که نیاز به ماشین آلات صنعتی و کشاورزی دارند را به خود جلب کرده است.یکی از کشورهایی که مشتری جدی پمپ های فشار قوی حلزونی است آفریقای جنوبی است که برای صادرات پمپ کشاورزی پتانسیل بالایی دارد و بازار پمپ طبقاتی در این کشور رو به افزایش است.

یاتاقان بندی در پمپ آب فشار قوی طبقاتی

در پمپ های گریز از مرکز پمپ فشار قوی یاتاقان بندی یکی از اصلی ترین مراحل ساخت پمپ می باشد که در زیر چگونگی انجام آن را توضیح می دهیم.

بلبرینگ هایی که دارای شیارهای عمیقی هستند با گریس روانکاری می شوند.گریس کاری ابتدا در کارخانه صورت می گیرد.اگر کارکرد پمپ در روز ۸ ساعت باشد این مقدار گریس برای یکسال کافی است.بعد از این مدت باید از یاتاقان ها بازدید کنید.اگر کارکرد پمپ بیش از زمان تعیین شده باشد باید بازدید را زودتر انجام دهید.

در صورت نیاز بلبرینگ ها را باز کرده و تمیز کنید وبا گریس تازه پر کنید.گریس مورد استفاده باید دارای مشخصات زیر باشد.

  • از گریس های استاندارد با پایه لیتیوم جهت روانکاری استفاده کنید.
  • گریس باید عاری از مواد رزینی و اسیدی باشد و تجزیه نشده باشد و ایجاد لایه پایدار روی سطوح ننماید.
  • عدد نفوذ آن بین ۲ و نقطه ریزش آن بالاتر از ۱۷۵ درجه سانتیگراد باشد.
امتیاز دهید post