پمپ کشاورزی

مرکز عمده فروشی پمپ آب اتابلوک در ایران

پمپ های اتابلوک همان پمپ های end suction می باشند که پمپ و موتور به صورت مستقیم به هم متصل شده اند.پمپ اتابلوک به صورتی طراحی شده که تا ارتفاع ۹۵ متر را ساپورت می کند و با الکتروموتور ۱۵۰۰ و ۲۹۰۰ دور کوپله می شود.فروش عمده پمپ آب اتابلوک توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان در کل کشور به صورت آنلاین و غیر حضوری با بهترین قیمت انجام می شود.

این پمپ ها در سیستم انتقال آب در تصفیه خانه ها،آبیاری و زهکشی مورد استفاده قرار می گیرد.آببندی آنها با سیل مکانیکی انجام می شود و جنس مواد آن بنا به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد.

فروش عمده پمپ آب کشاورزی در بازار

شرکت آسیاپمپ با تولید انواع پمپ کشاورزی با بالاترین کیفیت اقدام به فروش غیر حضوری این پمپ ها در بازار پمپ آب تهران و دیگر شهرها کرده است.پمپ های کشاورزی راه حل خوبی برای آبیاری و کشاورزی می باشد.

قابلیت اطمینان این پمپ ها قبل از ورود به بازار توسط بخش کنترل کیفی کارخانه سنجیده و تایید شده و به گونه ای طراحی شده اند که با سیستم های آبیاری نوین و همچنین دیگر کاربردهای کشاورزی همخوانی دارد.فروش عمده پمپ آب کشاورزی با ضمانت یکساله توسط این مجموعه از طریق وب سایت شرکت انجام می شود.

پخش عمده پمپ آب ۳ اینچ خودمکش در کشور

طراحی پمپ خودمکش به گونه ایست که اگر در زیر آب قرار بگیرد باید اطمینان حاصل شود که لوله مدام با مایع پر می شود و امکان ورود هوا به پمپ و خط مکش وجود نداشته باشد.اگر پمپ سوپاپ سرخود در بالای منبع قرار بگیرد در هنگام راه اندازی نیاز به هواگیری دارد.این پمپ ها دارای پروانه باز می باشند.

پخش عمده پمپ آب خودمکش ۳ اینچ با دو جنس چدن و پمپ خودمکش استیل با بهترین کیفیت توسط شرکت آسیاپمپ تولید کننده این پمپ انجام می شود.برای دریافت کاتالوگ و قیمت فروش و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

فروش عمده پمپ آب طرح ۲۳-۲۰۰ با قیمت استثنایی

در بین پمپ های گریز از مرکز پمپ ETA200-23 یکی از محبوبترین پمپ های آب اتا بزرگ می باشند که به پمپ تنبل هم شناخته می شود.شرکت بازرگانی آسیاپمپ با خلاقیت،نوآوری و همت طراحان و مهندسان خود اقدام به تولید پمپ آب ۸ اینچ طرح ۲۳-۲۰۰ کرده است.

این دو پمپ از لحاظ مشخصات هیدرولیکی دقیقا مثل هم هستند و تنها تفاوت آنها در اندازه محفظه حلزونی آنها می باشند که پمپ ۸ اینچ جدید محفظه کوچکتری مطابق با پمپ های اتانرم دارد.فروش عمده پمپ ۸ اینچ جدید طرح پمپ اتا ۲۳-۲۰۰ با قیمتی استثنایی کشور آغاز شده است.

امتیاز دهید post