پمپ کشاورزی, مقالات

خرید پمپ های آبرسانی با برند آب روان از نمایندگی

سازنده پمپ فشار قوی

از نقش موثر پمپ های آبرسانی در مراکز عمومی و کارخانجات و همچنین کشاورزی نمی توان چشم پوشی کرد.پمپ های انتقال آب در فروشگاه به چندین دسته تقسیم می شوند ولی چنانچه شما خواهان تهیه پمپ های صنعتی و کشاورزی هستید نمایندگی پمپ آب روان می تواند بهترین گزینه برای خریداری انواع پمپ های آبرسانی گریز ار مرکز باشد.

قیمت پمپ طبقاتی آبروان با بوش و محور استیل

از پمپ های طبقاتی با بوش و شافت استیل معمولا در مراکز کشت و صنعت یا نواحی که دارای آب شور هستند استفاده می شود.قیمت پمپ طبقاتی با قطعات استیل به روز می باشد.شرکت پمپ سازی آب روان که تجربه بسیار زیادی در تولید پمپ های فشار قوی دارد تنها شرکتی در ایران است که این مدل از پمپ ها را با مشخصات فوق در بازار عرضه می کند.

بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان نماینده فروش شرکت آبروان به صورت آنلاین و حضوری اقدام به فروش پمپ های wkl با یوش و شافت استیل کرده است.برای خرید پمپ طبقاتی کافیست فرم تماس را در سایت این شرکت پر کرده و منتظر تماس کارشناسان فروش باشید.

فروش پمپ های حلزونی ۴ و ۶ اینچ آب روان عمده

پمپ های ۴ و ۶ اینچ در بازار معمولا بیشتر برای پمپ پشت تراکتوری استفاده می شود.این پمپ ها در روال معمول با آلیاژهای چدنی تولید می شود و آب بندی آنها با نخ نسوز می باشد.اما طبق سفارش مشتری می توان جنس قطعات را عوض کرد.چنانچه فرصت خرید از بازار پمپ آب در تهران را ندارید و یا در شهرهای دور هستید می توانید از طریق وب سایت بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان اقدام به خرید انواع پمپ ۴ و ۶ اینچ کنید.

این شرکت با فروش و تامین انواع پمپ های حلزونی با قیمت مناسب این فرصت را به مشتریانی داده که می خواهند در کمترین زمان بهترین پمپ آب را خریداری کنند.

نمایندگی فروش پمپ آبرسانی با پایه صنعتی آبروان در کشور

پمپ های پایه صنعتی آب روان از جمله پمپ های خاص از نظر طراحی و کارکرد می باشد که فقط توسط همین شرکت تولید شده و توسط نمایندگی فروش این شرکت در سراسر کشور عرضه می شود.از مزایای پمپ های پایه صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سیستم روانکاری این پمپ ها با روغن می باشد در حالیکه پمپ های معمولی روانکاری با گریس دارند.
  • در پمپ های پایه صنعتی از بلبرینگ های دو ردیفه تراست استفاده می شود که در حالت معمول عمر آنها ۱۷۰۰۰ ساعت و در حالت HD  مناسب برای کارکرد تا ۲۵۰۰۰ ساعت می باشد.
  • قطر محور در این پمپ ها تقویت شده در حالیکه در پمپ های معمولی از طرح کلاسیک استفاده می شود.
  • پمپ های پایه صنعتی از سه قسمت تشکیل شده به همین دلی قابلیت باز کردن بخش روتاری در حالیکه بدنه پمپ به خط انتقال وصل می باشد را دارا می باشد.
  • نصب سیل در قطرهای مختلف در پمپ های پایه صنعتی بدون محدودیت می باشد در حالیکه در پمپ های معمولی نصب سیل مکانیکی به لحاظ شکل درپوش محفظه پمپ دارای محدودیت می باشد.
امتیاز دهید post