پمپ کشاورزی, مقالات

خرید پمپ پشت تراکتوری زیر قیمت بدون واسطه + فیلم

فروش الکتروموتور کوچک

پمپ پشت تراکتوری همان پمپ های گریز از مرکز هستند که قابلیت جابجایی آب را در مسافت و ارتفاعات مختلف داشته و قیمت هر کدام با توجه به اندازه ورودی و خروجی و هد و دبی که تولید می کنند متفاوت است.این پمپ ها برای آبیاری کشاورزی به صورت غرقابی و بارانی استفاده می شود.پمپ های حلزونی و پمپ های فشارقوی وکائل از پمپ هایی هستند که می توان آنها را با موتور تراکتور راه اندازی کرد.

قیمت بالای پمپ ها از برندهای مختلف در بازار این امکان را برای خریدار فراهم کرده تا بتواند بدون واسطه از وب سایت های معتبر این محصول را تهیه کند.

فروش پمپ کوپله مستقیم پشت تراکتوری همدان

بسیاری از کشاورزان نوع آبیاری که برای زمین در نظر گرفتند و همچنین طول مسیر و ارتفاعی که دارند ثابت و بدون تغییر است و برای همین برای انتقال آب از پمپی استفاده می کنند که بتوانند سالها از آن استفاده کنند.در مواردی که می خواهند پمپ را با تراکتور راه اندازی کنند از پمپ های کوپله مستقیم که با گیربکس بهم چسبیده است استفاده می کنند.

لازم به ذکر است از این پمپ ها نمیتوان بعدا به صورت جداگانه استفاده کرد اما پمپی که جدا کوپله شده باشد را می توان بعدا به صورت جداگانه با دینام سه فاز کشاورزی نیز کوپله کرد.قیمت پمپ های کوپله مستقیم برای پشت تراکتور تقریبا با پمپ هایی که جداگانه کوپله می شوند تفاوت چندانی نداشته و فقط در حجم و نوع گیربکس متفاوتند.این پمپ ها با گیربکس ۱/۴ هم کوپله می شوند.

عرضه پمپ طبقاتی پشت تراکتوری درجه یک در لرستان

در بین مشتریانی که سوال می کنند پمپ حلزونی تراکتوری بهتر است یا پمپ طبقاتی باید بگوییم جواب این سوال بستگی به نوع سیستم آبیاری شما دارد.چنانچه برای آبیاری غرقابی می خواهید پمپ بگیرید بهتربن پمپ، پمپ آب حلزونی است و لی برای آبیاری تحت فشار بارانی بهترین گزینه پمپ های طبقاتی پشت تراکتوری است.

در لرستان به دلیل وجود ارتفاعات و برای رساندن آب به مزارع و محصولات کشاورزی باید از پمپ طبقاتی استفاده کنند.انتخاب پمپ آب طبقاتی منوط به چندین نکته از جمله طول مسیر و اختلاف ارتفاع، اندازه لوله اصلی و قدرت موتور تراکتور می باشد.قبل از خرید حتما با مشاورین متخصص در این زمینه مشورت کنید تا مناسب ترین پمپ را برای شما انتخاب کنند.

تهیه پمپ ۸ اینچ پشت تراکتوری تسمه ای در زاهدان

پمپ های حلزونی هر کدام برای انتقال آب و تامین فشار برای مسافتهای مختلف طراحی شده اند.در جنوب کشور به دلیل کم بودن فاصله نهر تا زمین از پمپ های تنبل استفاده می کنند تا حجم آب بیشتری را منتقل کنند.پمپ های تنبل به پمپ هایی گفته می شود که حجم آب دهی بالا و فشار آبدهی پایینی دارند.پمپ آب ۸ اینچ یک مدل از پمپ های آب تنبل است که در زاهدان و سیستان و بلوچستان به وفور استفاده می شود.

این پمپ که در چهار اندازه مختلف از حیث قطر پروانه و ارتفاع آبدهی طراحی و ساخته شده است برای راه اندازی به وسیله تراکتور نیاز به شاسی و افزاینده دور دارند که این پمپ را با شاسی تسمه ای می توان درست کرد که نسبت به شاسی گیربکسی ارزانتر می شود.برای استعلام قیمت پمپ ۸ اینچ تسمه ای پشت تراکتوری از فروشگاههای اینترنتی اقدام فرمایید.

فروش آنلاین گیربکس ۱/۳ و ۱/۴ افزاینده پشت تراکتوری در اهواز

گیربکس های افزاینده همانطور که از نامشان مشخص است برای افزایش دور محور PTO تراکتور و چپ به راست کردن دور آن استفاده می شود.بدون استفاده از این گیربکس ها باید از تسمه و پولی استفاده کرد که دوام کمتری نسبت به گیربکس دارند.گیربکس های افزاینده با نسبت های یک به سه، یک به چهار و یک به شش تولید و در بازار عرضه می شوند که پرفروشترین آنها گیربکس ۱/۳ و گیربکس ۱/۴ هستند.فروش آنلاین انواع گیربکس افزاینده در اهواز به صورت عمده و جزیی از طریق همین سایت امکان پذیر است.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *