پمپ کشاورزی

شرکت آسیاپمپ پخش کننده عمده پمپ آب کشاورزی

شرکت آسیاپمپ ایرانیان یکی از شرکت های سازنده پمپ آب کشاورزی در کشور می باشد که بیش از 30 سال است به تولید در این زمینه فعالیت دارد.پخش عمده پمپ آب کشاورزی توسط این شرکت به صورت مستقیم یکی از اهداف مهم مدیران مجموعه برای دسترسی به بازارهای هدف در کشور و خارج از کشور می باشد.

شما می توانید انواع پمپ آب کشاورزی با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت را به صورت عمده ازین شرکت تهیه کنید.همچنین این شرکت نماینده فروش چندین شرکت پمپ سازی معتبر بوده و می توانید طبق درخواست مشتری انواع پمپ با برند مشخص را به آنها عرضه کند.

پخش عمده پمپ آب

پخش عمده پمپ آب فشار قوی در شمال کشور

پخش عمده پمپ آب

پمپ های فشار قوی طبقاتی wkl در 8 مدل دسته بندی شده و چند مدل از آنها بسیار پر فروش هستند.پمپ wkl 65، wkl 80 و wkl 100 از پرفروش ترین پمپ های طبقاتی افقی در بازار پمپ آب کشور هستند.این پمپ ها و قطعات یدکی آنها شامل پروانه،طبقات،دیفیوزر،محفظه ها و یاتاقان رانش توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان در شهرهای شمالی کشور مثل مازندران،گلستان،ارومیه،اردبیل،گرگان و زنجان به فروش می رسد.برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید با ما تماس بگیرید.

قطب خرید و فروش قطعات یدکی پمپ حلزونی گریز از مرکز

پخش عمده پمپ آب

یکی از چالشهایی که مشتریان با آن روبرو هستند خرید قطعه یدکی با کیفیت و اصیل پمپ گریز از مرکز حلزونی می باشد.سایت آیموتور پمپ قطب خرید و فروش انواع قطعات یدکی پمپ حلزونی با بالاترین کیفیت می باشد.قطعات یدکی که به صورتی اینترنتی به فروش می رسد شامل

  • پروانه بالانس شده
  • محفظه مکش
  • محفظه رانش
  • پایه یاتاقان
  • شافت

برای اینکه یتوانید در سریعترین زمان با پایین ترین قیمت انواع قطعات یدکی را به صورت عمده و جزیی تهیه کنید با مشاورین فروش شرکت تماس بگیرید.

فروش اینترنتی پمپ آب 12 اینچ با ضمانت یکساله

پخش عمده پمپ آب

پمپ آب 12 اینچ که همان پمپ ETA300-35 می باشد توسط شرکت های مختلفی تولید و در بازار به فروش می رسد.جنس اصلی این پمپ ها در کارخانه از چدن آلیاژی است و طبق سفارش مشتری جنس پروانه و شافت آن می تواند از برنز یا استنلس استیل باشد.

این پمپ ها آبدهی بسیار بالایی دارند و برای انتقال آب از رودخانه به زمین های زراعی از آنها بیشترین استفاده را می شود.این پمپ با الکتروموتورهای 75،90،110 و 132 کیلووات کوپله می شود.همچنین پروانه آن قابل تراش می باشد.

برای خرید پمپ 12 اینچ به صورت عمده و جزیی با بالاترین کیفیت با شماره مدیر فروش شرکت تماس گرفته و پس از اطلاع از نحوه خرید سفارش خود را ثبت کرده و با خیال راحت پمپ را در محل خود تحویل بگیرید.

امتیاز دهید post