پمپ کشاورزی, مقالات

صادرات پمپ آب کشاورزی به کشورهای همسایه

پمپ های کشاورزی که در ایران تولید می شوند به لحاظ فنی با همتای خارجی خود قابل مقایسه و رقابت می باشد با این تفاوت که قیمت پمپ آب کشاورزی ایرانی بسیار کمتر از مشابه خارجی می باشد.صادرات پمپ کشاورزی از ایران به دلیل منابع اولیه ارزان قیمت و در دسترس،پایین بودن دستمزد کارگر و قیمت دلار با استقبال بسیار خوب مشتریان خارجی مواجه شده است.

شرکت ها و خریداران کشورهای همسایه به صورت مستقیم و غیر مستقیم با تولید کنندگان پمپ آب در ایران وارد مذاکره می شوند.آمار صادرات پمپ آب کشاورزی نسبت به دو سال گذشته با توجه به نوسانات قیمت ارز افزایش یافته و فرصت خوبی را برای خریداران این محصول به وجود آورده است.

انواع پمپ آب کشاورزی تولید شده در ایران

پمپ های کشاورزی که در کشور ایران برای صادرات به کشورهای دیگر تولید می شوند دارای مدلها و اندازه های مختلف هستند که هر کدام برای دبی و ارتفاع خاصی طراحی شده اند.این پمپ ها با الکتروموتور ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور قابل کوپله شدن هستند.در اینجا به انواع پمپ های آب کشاورزی که در ایران تولید می شود اشاره می کنیم.

  • پمپ آب حلزونی یک مرحله ای
  • پمپ آب چند مرحله ای یا پمپ فشار قوی طبقاتی
  • پمپ شناور
  • پمپ کفکش
  • پمپ لجن کش

فروش آنلاین پمپ کشاورزی ایرانی در گرجستان

پمپ آب کشاورزی جهت صادرات باید دارای چندین فاکتور باشد از جمله قیمت مناسب،کیفیت استاندارد و بسته بندی مناسب.برای خرید پمپ کشاورزی صادراتی باید مستقیما به شرکت تولیدی و نمایندگی های فروش کارخانجات تولید کننده مراجعه کنید.اما به دلیل مسافت دور و هزینه های بالای رفت و آمد برای مشتریان خارجی شرکت آسیاپمپ ایرانیان در حرکتی جالب اقدام به فروش و سفارش گیری آنلاین انواع پمپ آب کشاورزی در گرجستان کرده است.

این شرکت با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای معاملات تجاری بستری را برای مشتریان در گرجستان فراهم کرده تا آنها بتوانند با اطمینان خاطر انواع پمپ حلزونی و پمپ فشارقوی wkl را خریداری کنند.جهت دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ های کشاورزی با شماره واتساپ شرکت تماس بگیرید.

بزرگترین تامین کننده پمپ آب کشاورزی صادراتی

برای خرید پمپ آب کشاورزی در خارج از کشور تولید کنندگان با شرکت در نمایشگاههای خارجی یا توسط واسطه ها اقدام به فروش محصولات خود می کنند.این روش برای آنها هزینه زیاد و بازدهی کمی دارد.به علاوه اینکه بسیاری از مشتریان نمب توانند در نمایشگاه شرکت کنند و فقط درصد کمی از متقاضیان در نمایشگاهها حضور پیدا می کنند.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان به عنوان شرکت تولید و بزرگترین شرکت تامین کننده پمپ آب کشاورزی و صنعتی در خاورمیانه با فروش اینترنتی محصولات خود توانسته ضمن دریافت رضایت مشتریان خود از جهت کاهش هزینه ها،دسترسی آنها به پمپ آب باکیفیت و حمل و نقل مطمئن محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه کند.برای تماس با ما کافیست به سایت شرکت مراجعه کرده یا به ارسال ایمیل درخواست خود را ثبت کنید.

امتیاز دهید post