پمپ کشاورزی

فروشندگان پمپ آب حلزونی در کرمان

بازار فروش پمپ آب

آیا برای خرید پمپ آب با کیفیت به دنبال مرجع رسمی فروش پمپ آب با قیمت های مناسب هستید؟ در استان کرمان به دلیل وسعت کشاورزی و دامپروری نیاز به انتقال آب و پساب های دامی به شدت مورد توجه می باشد.به همین دلیل فروش پمپ اب کرمان با اقبال زیادی مرجه شده است.

فروشندگان پمپ آب کشاورزی در این شهر سعی دارند با پایین ترین قیمت و مناسب ترین کیفیت مشتری های بیشتر برای خود ایجاد کنند.برای خرید پمپ آب در کرمان می توانید انواع پمپ آب با ویژگی های مختلف را در فروشگاه این مرکز تجاری مشاهده کنید.این مجموعه با فروش پمپ آب با کیفیت به عنوان یکی از فروشندگان پمپ آب در کرمان محسوب می شود.

ارزانترین قیمت خرید پمپ آب در کرمان

برای اینکه یک فروشنده یا کارخانه تولیدی بتواند به بقای خود در بازار ادامه دهد باید به عوامل مهمی دقت داشته باشد.یکی از این عوامل مسئله قیمت می باشد که همراه با حفظ کیفیت باید در تولید و فروش پمپ آب لحاظ شود.شرکت های تولیدی پمپ آب در ایران تا حدودی به این موضوع توجه داشتند.اما در مجموع پمپ آب تولید شده در ایران بسیار با کیفیت تر از نمونه مابه خارجی می باشد.

برای خرید پمپ آب با ارزانترین قیمت باید به عمده فروش ها در سطح شهر یا سایت فروشگاهی شرکت تولید کننده مراجعه کرد و به طور مستقیم از کارخانه یا از نمایندگی های معتبر آنها خرید کرد.اما نیازی به بیرون رفتن نیست و شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مجموعه پمپ کاران انواع پمپ آب حلزونی و فشار قوی را با ارزانترین قیمت تهیه کنید.

نحوه ی نصب پمپ آب برای آبرسانی

در نصب پمپ آب گریز از مرکز باید به نکات زیر توجه کرد و آنها را در نصب پمپ آب لحاظ کرد.

  1. قطر لوله ی مکش باید یک نمره بیشتر از قطر مجرای رانش باشد.
  2. عمق مکش باید بین ۴ تا ۶ متر باشد.
  3. لوله ی مکش باید کاملا آببندی شود تا هوا در آن محبوس نشود.
  4. بعد از جاگذاری لوله مکش برای اطمینان از آببندی یک شعله به قسمتهای اتصالی نزدیک کنید تا اگر درزی باشد و هوا را به داخل میکشد مشخص شود.
  5. لوله ی مکش باید حداقل ۱ تا ۲ متر پایین تر از سطح آب باشد تا هوا داخل لوله نرود.
  6. در قسمت رانش پمپ یکی شیر یک طرفه نصب می شود برای جلوگیری از حرکت معکوس آب
  7. قرار دادن شیر تنشیم در قسمت رانش برای کم و زیاد کردن آب در لوله تا صدمه ای به پمپ وارد نشود.
  8. صفحه ای به ضخامت ۲٫۵ تا ۴ سانتینتر بین صفحه زبری پمپ و سطح بالایی فندانسیون قرار می دهند و با ملات سسیمان پوشیده می شود تا ناهمواری های بالای فندانسیون اصلاح شود و حرکت جانبی صفحه زبری پمپ کاهش یابد.
  9. در مسیر رانش پمپ یک شیر دروازه ای و یک سوپاپ کنترل می گذارند تا پمپ را از فشارهای اضافی وارد بر آن حفظ کند.
  10. سوپاپ لوله ی مکش باید حداقل ۱٫۵ متر از سطح مایع مکش پایین تر بوده و پمپ باید به منبع مکش نزدیک باشد.
  11. پمپ و موتور باید روی یک شاسی محکم نصب شود تا میزان ارتعاشات پمپ و موتور را به حداقل رسانده تا بوشهای اتصال محور پمپ و موتور و یاتاقانها خراب نشود و محور پمپ نشکند.
امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *